Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikai tavalliset duunarit, esim. siivoojat äänestävät kokoomusta

Vierailija
25.01.2023 |

joka ei heidän asiaansa aja? Jos mieltävät itsensä voittajiksi äänestämällä kokoomusta, niin eihän kukaan tiedä äänestyskopissa minkä numeron äänestyskopissa sinne rustaa eli vaikkapa sitten perussuomalaisen tai vasemmistoliiton ja sanoo muille että äänesti kokoomusta jos kerta on tärkeää antaa muille kuvaa että ovat jotain? Mitä en ymmärrä?

Kommentit (193)

Vierailija
161/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä.

Vierailija
162/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivooja ja en äänestänyt pressaksi läpimätää siniveristä, mutta en sitä viherpiipertäjääkään.

En äänestä ketään. Kukaan ei aja minun asioita muutkun minä ite! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen duunari ja ärsyttää, että työttömillä on sama elintaso ja asuinalue kuin minulla, joten äänestän Kokoomusta.

Äänestä vaan. Ei kokkarit mun rahoja ja säästöjä vie. 

T. Työtön muttei rahaton.

Vierailija
164/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et sinä varmasti pärjää ilman, että hoivavaltio pitää kädestä joka askeleella. Mutta itsetunnoltaan terveille Kokoomus on hyvä valinta."

Sinä et pelkää työttömäksi jäämistä? Sairauskohtauksen saamista, josta tulee sadan tonnin lasku? Tällä videolla esiintyvät kodittomat eivät suinkaan kaikki ole mielenterveys- ja päihdeongelmien takia joutuneet kadulle vaan osa ihan pelkästä työpaikan menetyksestä tai sairauskohtauksen aiheuttamasta sairaalalaskusta. Tämä jenkkimeno on teidän kokoomuslaisten märkä uni. Tämän hyvinvointiyhteiskunnan te haluatte romuttaa!

Vierailija
165/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen duunari ja ärsyttää, että työttömillä on sama elintaso ja asuinalue kuin minulla, joten äänestän Kokoomusta.

Tyypillinen helppo höynäytettävä, kyllä kokkarisetiä nyt naurattaa.

Juuri tuollaisia työntekijöitä kokoomus tarvitsee tyytyvät työttömän elintasoon.

Kokoomuksen intressissä on nimenomaan kansan vaurastuminen, sillä vauraat äänestävät usein Kokoomusta.

Kokoomuksella aina samat helppo heikkien puheet jotka uppoavat siihen kansanosaan joka kuvittelee vaurastuvansa äänestämällä kokoomusta. Ainoa vakavasti otettava oikeistopuolue meillä on RKP.

RKP on vasemmistopuolue.

Vierailija
166/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siivooja ja en äänestänyt pressaksi läpimätää siniveristä, mutta en sitä viherpiipertäjääkään.

En äänestä ketään. Kukaan ei aja minun asioita muutkun minä ite! 

Stubb ei ole mikään siniverinen. Se on korkeintaan wanna-be porvari ilman, että edes kuuluu porvaristoon. 

Vierailija
167/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyinen hallitus on neljässä vuodessa tehnyt samanlaisen velkamäärän mitä muut puolueet on tehny kymmenien vuosien aikana. Hirvittää oikein ajatella kuinka suuri suomen valtion velka olisi jos kaikki hallitukset olisi ottanut yhtä paljon velkaa kuin nykyinen"

Olisiko Ukrainan sota ja koronakriisi tullut ilmaiseksi oikeistolle?

Vierailija
168/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koskaan kokoomuslaisia ei näy siivoustöissä? Puopolokin voisi mennä siivoamaan työtön kun on, tubettaa vain kaiket päivät pitkät kotona eikä tee töitä samoin Susanna Koski voisi mennä siivoamaan. Ei hänellä niin paljoa ole rajoitteita etteikö voosi tehdä siivoustöitä.  Benin vaimokin voisi mennä siivoamaan sen sijaan, että on päivät pitkät joutilaana ja huvin vuoksi ajelee busseilla edestakaisin.

Vierailija
169/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nykyinen hallitus on neljässä vuodessa tehnyt samanlaisen velkamäärän mitä muut puolueet on tehny kymmenien vuosien aikana. Hirvittää oikein ajatella kuinka suuri suomen valtion velka olisi jos kaikki hallitukset olisi ottanut yhtä paljon velkaa kuin nykyinen"

Olisiko Ukrainan sota ja koronakriisi tullut ilmaiseksi oikeistolle?

Kyllä, sannuli ja tytsyt oli tuhoisa kokoonpano

Vierailija
170/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas, enkä ole koskaan äänestänyt kokoomusta. Olenkohan tyhmä?

Vierailija
171/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua wokea, joten on vähän pakko äänestää oikeistopuolueita.

Vierailija
172/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koskaan kokoomuslaisia ei näy siivoustöissä? Puopolokin voisi mennä siivoamaan työtön kun on, tubettaa vain kaiket päivät pitkät kotona eikä tee töitä samoin Susanna Koski voisi mennä siivoamaan. Ei hänellä niin paljoa ole rajoitteita etteikö voosi tehdä siivoustöitä.  Benin vaimokin voisi mennä siivoamaan sen sijaan, että on päivät pitkät joutilaana ja huvin vuoksi ajelee busseilla edestakaisin.

Tämmöiset kokoomuslaiset joutilaat kotirouvatkin saisi pakottaa kokopäivätöihin. Ne eivät tuota yhteiskunnalle mitään kun makoilevat päivät pitkät kotona.

Vierailija
173/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan sama elintaso ja haluat että yhteiskuntarauha on mennyttä joa ihmiset eivät tule toimeen rahalla koska tuet viedään ja ainoa vaihtoehto on rikollinen polku jos haluaa selvitä hengissä?

Onhan siinä vaihtoehtona vaikka mennä töihin, se on ihan oma valinta. Kyllä pienipalkkalaisia ainakin harmittaa elättää sossupummeja kun niille rahoille olis itsellekin käyttöä, siksi kokoomus ja persut.. -eri-

Vierailija
174/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset siis itse pelkäävät työttömäksi jäämistä tai ainakin se siltä kuulostaa. Vielä pahempi pelko näyttää kokoomuslaisilla olevan, että joutuisivat siivoojiksi tai kaupan kassalle töihin.

Vierailija
175/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhästä yksinhuoltajaperheestä pohjoisen maaseudulta. Äitini äänesti Stubbia, vaikka Stubb on varmaan viimeinen ihminen koko maailmassa, joka ajattelisi kaltaisiamme. 

Vierailija
176/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siivousalan yrittäjä, toiminimellä työskentelen yksin.

Ääni menee persuille. Äänestivät muuten hullua yel-uudistusta vastaan tässä taannoin. Ajavat asioita, joita kannatan.

Kannatti kokokoomus yel- uudistusta?

Lukemisen ymmärtäminen taas hukassa, no ei demareilta mitään uutta. -eri-

Vierailija
177/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan sama elintaso ja haluat että yhteiskuntarauha on mennyttä joa ihmiset eivät tule toimeen rahalla koska tuet viedään ja ainoa vaihtoehto on rikollinen polku jos haluaa selvitä hengissä?

Onhan siinä vaihtoehtona vaikka mennä töihin, se on ihan oma valinta. Kyllä pienipalkkalaisia ainakin harmittaa elättää sossupummeja kun niille rahoille olis itsellekin käyttöä, siksi kokoomus ja persut.. -eri-

Tämä kommentoija on tätä gaussin käyrän vasempaa laitaa. Ei oikein isoratas pyöri. Kumpi on parempi vaihtoehto? Maksaa 600 euroa kuukaudessa sosiaalitukea huumenistille vai maksaa 600 euroa päivä kun samaa herraa pidetään vankilassa. Ihan peruskoulun algebraa. Kannattaa vähän miettiä seurauksia ennenkuin alkaa mitään aivopieruja heittelemään.

Vierailija
178/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin siksi että on tässä maassa on aivan liikaa tuilla makaajia joille ei matalapalkkaiset työt kelpaa.

Vierailija
179/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et sinä varmasti pärjää ilman, että hoivavaltio pitää kädestä joka askeleella. Mutta itsetunnoltaan terveille Kokoomus on hyvä valinta."

Sinä et pelkää työttömäksi jäämistä? Sairauskohtauksen saamista, josta tulee sadan tonnin lasku? Tällä videolla esiintyvät kodittomat eivät suinkaan kaikki ole mielenterveys- ja päihdeongelmien takia joutuneet kadulle vaan osa ihan pelkästä työpaikan menetyksestä tai sairauskohtauksen aiheuttamasta sairaalalaskusta. Tämä jenkkimeno on teidän kokoomuslaisten märkä uni. Tämän hyvinvointiyhteiskunnan te haluatte romuttaa!

Sinun olisi aika hakea apua harhojesi kanssa.

Vierailija
180/193 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaiset siis itse pelkäävät työttömäksi jäämistä tai ainakin se siltä kuulostaa. Vielä pahempi pelko näyttää kokoomuslaisilla olevan, että joutuisivat siivoojiksi tai kaupan kassalle töihin.

Eikö tässä keskustelussa ole puhe juuri siivoojista jotka tekee sitä työkseen ja äänestävät kokoomusta?Työ kelpaa toisin kuin käsi ojossa tukia vinkuville vasureille.