Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikai tavalliset duunarit, esim. siivoojat äänestävät kokoomusta

Vierailija
25.01.2023 |

joka ei heidän asiaansa aja? Jos mieltävät itsensä voittajiksi äänestämällä kokoomusta, niin eihän kukaan tiedä äänestyskopissa minkä numeron äänestyskopissa sinne rustaa eli vaikkapa sitten perussuomalaisen tai vasemmistoliiton ja sanoo muille että äänesti kokoomusta jos kerta on tärkeää antaa muille kuvaa että ovat jotain? Mitä en ymmärrä?

Kommentit (193)

Vierailija
121/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kokoomus on ainut puolue, joka haluaa tehdä Suomesta maan, jossa jokaista työtä ja jokaista tehtyä työtuntia arvostetaan. Minkä tahansa työn tekeminen pitää olla aina kannattavampaa kuin joutenolon ja tukien varassa elämisen. Olen itse siivonnut ja tehnyt paljon erilaisia töitä elämäni aikana ja äänestänyt kokoomusta aina.

Ja se on ihan ok, että kokoomus on lähes rampauttanut terveydenhuollon. Ei todellakaan arvosta esim. hoitajien työtä.

Vierailija
122/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää äänestä sdp, vas, vihreitä koskaan. Nuo opettavat kohta kouissa vaikka mitä, ovat velkaannuttaneet suomeen. Hakevat ilonsa jauhoista. Harmittaa ja hävettää meidän nyky tila.  Translain läpi vieminen on se viimeinen pisara.

Juuri luin artikkelin missä käytiin läpi SUomen velkaantumista ja kaikki nykyiset puolueet ovat olleet vuosien varrella mukana sellaisissa hallituksissa, jotka ovat ottaneet paljon velkaa.

Se äänestäjän muisti vaan on niin lyhyt. Muistetaan nykyisen ja juuri ja juuri edellisen hallituksen tekoset mutta ei muuta.

Sille alkupään duunarille tiedoksi, että työttömät eivät saa samanlaista elantoa kuin työssäkäyvät. Jos saavat niin kyseessä ovat erittäin hyvätuloiset, joiden ansiosidonnainen on suuri tai sitten erittäin pienipalkkaiset duunarit, joisen nettopalkka on pieni. Siinähän äänestät Kokoomusta, hehän ovat suunnitelleet ansiosidonnaisen leikkaamista. Ilmeisesti itse et pelkää työttömäksi jäämistä, mutta jotenkin surkuhupaisaa, kun duunarit haluavat itse leikata omaa oksaansa. Se työttömyysturva on sinuakin odottamassa siltä varalta, että et voi jatkaa työssäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen duunari ja ärsyttää, että työttömillä on sama elintaso ja asuinalue kuin minulla, joten äänestän Kokoomusta.

Tyypillinen helppo höynäytettävä, kyllä kokkarisetiä nyt naurattaa.

Juuri tuollaisia työntekijöitä kokoomus tarvitsee tyytyvät työttömän elintasoon.

Kokoomuksen intressissä on nimenomaan kansan vaurastuminen, sillä vauraat äänestävät usein Kokoomusta.

Vierailija
124/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää äänestä sdp, vas, vihreitä koskaan. Nuo opettavat kohta kouissa vaikka mitä, ovat velkaannuttaneet suomeen. Hakevat ilonsa jauhoista. Harmittaa ja hävettää meidän nyky tila.  Translain läpi vieminen on se viimeinen pisara.

Juuri luin artikkelin missä käytiin läpi SUomen velkaantumista ja kaikki nykyiset puolueet ovat olleet vuosien varrella mukana sellaisissa hallituksissa, jotka ovat ottaneet paljon velkaa.

Se äänestäjän muisti vaan on niin lyhyt. Muistetaan nykyisen ja juuri ja juuri edellisen hallituksen tekoset mutta ei muuta.

Sille alkupään duunarille tiedoksi, että työttömät eivät saa samanlaista elantoa kuin työssäkäyvät. Jos saavat niin kyseessä ovat erittäin hyvätuloiset, joiden ansiosidonnainen on suuri tai sitten erittäin pienipalkkaiset duunarit, joisen nettopalkka on pieni. Siinähän äänestät Kokoomusta, hehän ovat suunnitelleet ansiosidonnaisen leikkaamista. Ilmeisesti itse et pelkää työttömäksi jäämistä, mutta jotenkin surkuhupaisaa, kun duunarit haluavat itse leikata omaa oksaansa. Se työttömyysturva on sinuakin odottamassa siltä varalta, että et voi jatkaa työssäsi.

Et sinä varmasti pärjää ilman, että hoivavaltio pitää kädestä joka askeleella. Mutta itsetunnoltaan terveille Kokoomus on hyvä valinta.

Vierailija
125/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin siivooja, niin sitä enemmän kokisin, että mulla on oikeus pitää suurempi osa omasta palkastani ja ymmärrykseni laskureita kohtaan olisi entistä pienempi.

Suomessa on progressiivinen tuloverotus, siivoojan veroprosentti on yleensä pieni. Suurempi ongelma on kohtuuhintaisten asuntojen puute. Kokoomus romutti hitaksenkin.

Ei se oikein sovi vapaaseen yhteiskuntaan, että valtio määrää, mihin hintaan saat kämppäsi myydä. Asuntotilanne paranee yksinkertaisesti sillä, että sallitaan lisää rakentamista.

Hitas-asunnothan vapatuvat aina aikanaan hintasäätelystä. Alhaiset myyntihinnat olivat keskitulousten duunariperheiden etu.

Vierailija
126/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kokoomus on ainut puolue, joka haluaa tehdä Suomesta maan, jossa jokaista työtä ja jokaista tehtyä työtuntia arvostetaan. Minkä tahansa työn tekeminen pitää olla aina kannattavampaa kuin joutenolon ja tukien varassa elämisen. Olen itse siivonnut ja tehnyt paljon erilaisia töitä elämäni aikana ja äänestänyt kokoomusta aina.

Ja se on ihan ok, että kokoomus on lähes rampauttanut terveydenhuollon. Ei todellakaan arvosta esim. hoitajien työtä.

Vasemmistohallituksen aikanahan tuo terveydenhoito on mennyt sekaisin kuin seinäkello. Ja Kokoomus osoitti arvostuksensa hoitajille jo Sari Sairaanhoitaja -kampanjalla, jonka tuloksena palkat nousivat kunnolla.

Vierailija
127/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä äänestää Kokoomusta, koska köyhä häpeää köyhyyttään ja haluaa tuntea itsensä varakkaammaksi edes hetkellisesti siellä äänestyskopissa, kun antaa kokkarille äänen. Kokoomusta äänestämällä köyhä kuvittelee nousevansa köyhyydestä, vaikka todellisuudessa Kokoomus hankaloittaa köyhien luokkahypyn. He haluavat korkeakouluihin lukukausimaksut ja se vaikeuttaa pienituloisen ja köyhän pääsyä jatko-opintoihin.

Vierailija
128/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pienituloinen duunari mutta äänestän kokoomusta sen takia kun persuja ei voi äänestää ja pitää keksiä jonkunlainen vastalause vihervasemmiston eriarvoistavalle feminismi politiikalle ja koko maailman halaamiselle samalla kun sanovat että ei suomessa tarvitse itseään elättää kun kyllä valtio maksaa ja elättää

Haluat PS:n politiikkaa, mutta äänestät Kokoomusta? Osaatko selittää?

Persuissa korostuu se huonompi ääripää samalla tavalla kuin vihervasemmistossa

Vierailija
129/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen duunari ja ärsyttää, että työttömillä on sama elintaso ja asuinalue kuin minulla, joten äänestän Kokoomusta.

Tyypillinen helppo höynäytettävä, kyllä kokkarisetiä nyt naurattaa.

Juuri tuollaisia työntekijöitä kokoomus tarvitsee tyytyvät työttömän elintasoon.

Kokoomuksen intressissä on nimenomaan kansan vaurastuminen, sillä vauraat äänestävät usein Kokoomusta.

Kokoomuksella aina samat helppo heikkien puheet jotka uppoavat siihen kansanosaan joka kuvittelee vaurastuvansa äänestämällä kokoomusta. Ainoa vakavasti otettava oikeistopuolue meillä on RKP.

Vierailija
130/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi hoitajat niin kauheasti arvostavat veronmaksajia jotka heidän palkan maksaa

Vierailija
131/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistohallituksen aikanahan tuo terveydenhoito on mennyt sekaisin kuin seinäkello. Ja Kokoomus osoitti arvostuksensa hoitajille jo Sari Sairaanhoitaja -kampanjalla, jonka tuloksena palkat nousivat kunnolla.

Uskoo, ken tahtoo.

Vierailija
132/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitas-asunnothan vapatuvat aina aikanaan hintasäätelystä. Alhaiset myyntihinnat olivat keskitulousten duunariperheiden etu.

Aika kaukana vapaasta yhteiskunnasta on sekin, että valtio määrää, milloin saat kämppäsi myydä. Ei ole taidettu missään päin maailmaa asuntoasioita Hitaksilla ratkaista, niin byrokraattinen keino se on hoitamaan sitä, jos asuntoja ei tuoteta tarpeeksi.

Vierailija
133/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pienituloinen duunari mutta äänestän kokoomusta sen takia kun persuja ei voi äänestää ja pitää keksiä jonkunlainen vastalause vihervasemmiston eriarvoistavalle feminismi politiikalle ja koko maailman halaamiselle samalla kun sanovat että ei suomessa tarvitse itseään elättää kun kyllä valtio maksaa ja elättää

Millä tavalla huonompi ääripää näkyy esim. PS:n puolueohjelmassa tai tällä vaalikaudella tehdyissä päätöksissä? Tai siis en ymmärrä miksi ketään kiinnostaisi minkään puolueen riviedustajat, kun kaikki on aina kiinni vain puolueohjelmasta ja puolueen johdosta.

Vierailija
134/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen hallitus on neljässä vuodessa tehnyt samanlaisen velkamäärän mitä muut puolueet on tehny kymmenien vuosien aikana. Hirvittää oikein ajatella kuinka suuri suomen valtion velka olisi jos kaikki hallitukset olisi ottanut yhtä paljon velkaa kuin nykyinen

Vierailija
135/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta ei pidä paikkaansa. Kokoomus on ollut koko soteuudistuksessa koko ajan sitä mieltä että sote on kuntien vastuulla ja vastustanut hoitajamitoitusta, mikä kuormittaa esim. kotihoitoa. Kokoomus on sairaanhoitajien puolella.

Vierailija
136/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla huonompi ääripää näkyy esim. PS:n puolueohjelmassa tai tällä vaalikaudella tehdyissä päätöksissä? Tai siis en ymmärrä miksi ketään kiinnostaisi minkään puolueen riviedustajat, kun kaikki on aina kiinni vain puolueohjelmasta ja puolueen johdosta.

Puolueohjelmalla ei lopulta ole merkitystä jos riviedustajat sotkevat asiat mitkä pilaa koko puolueen maineen. Tähän pätee sama kuin useisiin järjestöihin että järjestö on vain niin hyvä kuin sen edustajat on

Vierailija
137/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä äänestää Kokoomusta, koska köyhä häpeää köyhyyttään ja haluaa tuntea itsensä varakkaammaksi edes hetkellisesti siellä äänestyskopissa, kun antaa kokkarille äänen. Kokoomusta äänestämällä köyhä kuvittelee nousevansa köyhyydestä, vaikka todellisuudessa Kokoomus hankaloittaa köyhien luokkahypyn. He haluavat korkeakouluihin lukukausimaksut ja se vaikeuttaa pienituloisen ja köyhän pääsyä jatko-opintoihin.

Jotain niille mutasarjan yliopistoille pitää tehdä. Lukukausimaksuista saatavat varat tulevat siellä tarpeeseen. Muuten tuotetaan vain sekundaa kaikille, mikä toisaalta on kyllä hyvin sosialistista.

Köyhille yliopistojen ovet pysyvät auki, kun valtio takaa riittävän suuret lainat.

Vierailija
138/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin siivooja, niin sitä enemmän kokisin, että mulla on oikeus pitää suurempi osa omasta palkastani ja ymmärrykseni laskureita kohtaan olisi entistä pienempi.

Suomessa on progressiivinen tuloverotus, siivoojan veroprosentti on yleensä pieni. Suurempi ongelma on kohtuuhintaisten asuntojen puute. Kokoomus romutti hitaksenkin.

Ei se oikein sovi vapaaseen yhteiskuntaan, että valtio määrää, mihin hintaan saat kämppäsi myydä. Asuntotilanne paranee yksinkertaisesti sillä, että sallitaan lisää rakentamista.

Myös lähestyvä sukupuuttomme alkaa vapauttaa asuntoja.

Vierailija
139/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmisiä patistetaan äänestämään vaikka heillä ei olisi mitään näkemystä siitä, miten maailma toimii.

Vierailija
140/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta ei pidä paikkaansa. Kokoomus on ollut koko soteuudistuksessa koko ajan sitä mieltä että sote on kuntien vastuulla ja vastustanut hoitajamitoitusta, mikä kuormittaa esim. kotihoitoa. Kokoomus on sairaanhoitajien puolella.

Juuri kokoomuksen ansiosta 2000-luvun alussa vähennettiin rajusti ympärivuorokatista hoivaa ja lanseerattiin Koti on ihmiselle paras paikka -slogan. Lopputulos on se, mistä nyt luemme lehdistä.