Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutelin toista miestä ja kerroin siitä miehelleni

Vierailija
25.01.2023 |

Tästä on jo useampi kuukausi aikaa. Tämän tiedon jälkeen aloimme työstämään suhdettamme paremmaksi ja hyvin on mennytkin. Tähän asti. Nyt mies jatkuvasti syyttää siitä mitä tein. Hän saattaa olla hyvällä tuulella, kunnes yhtäkkiä saa jostain päähänsä tämän toisen miehen ja alkaa kiukuttelu. Nyt on myös alkanut jankkaamaan, ettei se varmasti jäänyt pelkkään suudelmaan ja pelkää, että olen tämän toisen kanssa salasuhteessa. Kaikkeni olen tehnyt, että todistaisin olevani rehellinen, mutta mikään ei tunnu auttavan.

Ystäväni käski olla rehellinen ja kertoa silloin heti suudelmasta. Meillä oli silloin pitkään mennyt huonosti. Nyt kadun että sen tein ja jatkossa tulen kaikkia neuvomaan, että pitäkää suut supussa. Itse ei enää sekuntiakaan edes mieti koko asiaa, mutta kun toinen siitä vit tuilee monta kertaa viikossa, niin alkaa iskemään väsy. Ei jaksa enää.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mies tietää nyt, että oot vaihtamassa heti kun alkaa mennä huonosti.

Vierailija
2/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No panitko myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä edes asettua sen miehen asemaan. Itse et olisi yhtään epävarma vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
4/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sen luottamuksen pettää, niin vaatii kyllä aikaa ja vaivaa että sen saisi rakennettua uudelleen, jos nyt kokonaan milloinkaan.

Itsepä läksit, kärsi nyt.

Jännä että kadut kertomista, et itse suutelua.

Eipä ihme ettei mies luota.

Vierailija
5/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tyhmä ap kun kerroit. Ystäväsi halusi takuulla neuvollaan rikkoa parisuhteesi. Miehesi ei valitettavasti tuosta yli pääse.

Vierailija
6/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi. Luottamus on mennyttä.

Vierailija
7/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on huono suhde muutenkin, niin eroa.

Vierailija
8/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pannut, se oli yksi suudelma hetken huumassa. Meillä oli mennyt suhteessa jo yli puoli vuotta huonosti ja silloin tuli sellainen olo, etten jaksa enää suhdetta ja päädyin suutelemaan toista. Parin päivän päästä kerroin siitä miehelleni ja silloin hän tosiaan otti asian vielä hyvin. Kerroin myös että olen halunnut eroa, koska tuntuu että olimme niin pitkään umpikujassa. Keskustelimme ja keskustelimme. Saimme suhteemme niin hyvään vaiheeseen.

Ja nyt se on taas kaikkea muuta. Yritän asettua miehen asemaan, mutta pohdin myös sitä, rakastanko häntä tarpeeksi kun taas on sellainen olo, etten jaksaisi kuunnella tätä vaan päättää tämän suhteen, koska toinen ei enää luota yhtään. En halua yhdestä suudelmasta loppuiän taakkaa.

Vierailija
9/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persumaista käytöstä

Vierailija
10/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että tämä on provo. Valitettavasti todellisuudessa monet naiset ovat niin uskomattoman pösilöitä, että oikeasti kertoisivat miehelleen suudelleensa jotain toista miestä vaikka kyseessä olisi joku kerran tapahtunut hairahdus.

Vierailija
11/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pannut, se oli yksi suudelma hetken huumassa. Meillä oli mennyt suhteessa jo yli puoli vuotta huonosti ja silloin tuli sellainen olo, etten jaksa enää suhdetta ja päädyin suutelemaan toista. Parin päivän päästä kerroin siitä miehelleni ja silloin hän tosiaan otti asian vielä hyvin. Kerroin myös että olen halunnut eroa, koska tuntuu että olimme niin pitkään umpikujassa. Keskustelimme ja keskustelimme. Saimme suhteemme niin hyvään vaiheeseen.

Ja nyt se on taas kaikkea muuta. Yritän asettua miehen asemaan, mutta pohdin myös sitä, rakastanko häntä tarpeeksi kun taas on sellainen olo, etten jaksaisi kuunnella tätä vaan päättää tämän suhteen, koska toinen ei enää luota yhtään. En halua yhdestä suudelmasta loppuiän taakkaa.

Tämä ap siis. Ja kyllä, kadun myös suudelmaa. Mutta en jäänyt sitä sen enempää miettimään.

Vierailija
12/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutat toiselle trauman ja nyt valitat siitä, että toinen kärsii? Häneltä vain vietiin luottamus sinuun, sait hänet tuntemaan itsensä riittämättömäksi ja ties mitä. Ja nyt sinä sitten olet se uhri tässä kun et haluakaan kantaa vastuuta tuhosta mitä teit? Sinä kärsit nyt vaan seuraukset ja kestät tai sitten eroat.

Vierailija
13/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän luettuani olen vakuuttunut että kyseessä on kuin onkin provo. Ei huono kuitenkaan, 4/5.

Vierailija
14/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit tyhmä ap kun kerroit. Ystäväsi halusi takuulla neuvollaan rikkoa parisuhteesi. Miehesi ei valitettavasti tuosta yli pääse.

Wau! Siis tämä toisen äijän naaman imeminen ei parisuhteen rikkomista ollut...

Vierailija
15/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestäsi. Luottamus on mennyttä.

Olen itse vastaavassa tilanteessa. Nainen kertoi tehneensä näin. Annoin anteeks - sinänsä pikkujuttu se itse teko. Sen sijaan hän pyörii jatkuvasti sen ympärillä kuinka hienosti hän kertoi asiasta sen sijaan että tuntisi juurikaan (ei silminnähden yhtään) pahaa oloa itse teostaan.

Valitan, mutta edellä mainitusta syystä en enää täysin luota naiseen ja kerron tämän joka päivä rehellisesti että työstän sitä ja että tämä suhde ei koskaan palaudu samanlaiseksi kuin se oli aiemmin.

Se luottamus kun murtuu, sitä ei rakenneta tuosta noin vaan takaisin. Ja varsinkin jos toisen asenne ei viittaa aitoon pahoillaan oloon.

Vierailija
16/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse suhtautuisit jos oisit miehen asemassa ja hän ilmoittaisi että on suudellut toisen naisen kanssa? Eikä sulla ollut edes halua olla rehellinen, pimitit asiaa kuukausia kunnes ystävän neuvosta "päätit" olla rehellinen. Ja nyt kadut että kerroit, eli et sisimmiltäsi halua edes olla rehellinen. Tottakai miehelläsi on oikeus kyseenalaistaa että päädytkö heti toisen miehen syliin kun ongelmia ilmenee. Miten edes kuvittelit sen auttavan jo valmiiksi huonoa tilannetta? Ennen toisen miehen kanssa imuttelua sun ois pitänyt tehdä mielummin kaikkesi että olisitte saaneet asiat ratkottua eikä nyt todistella ettei salasuhdetta ole. Joten älä tule tänne neuvomaan epärehellisyyttä ja hakemaan sympatiaa pettämisellesi. Ihan oikein että miehesi nyt tietää ja ehkäpä se on nyt sitten viimeinen naula arkkuun ja lusikat jakoon?

Vierailija
17/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tiedätkö itse miksi suutelit sitä toista miestä? Läheisyyden kaipuu, voimakas ihastus, humala, jne

Kerroitko miehellesi minkä koet syyksi siihen että suutelit toista miestä?

Oletteko käyneet läpi miten jatkossa estetään tuon toistuminen. Esim jos koet että voimakas humala sai sinut tekemään väärin niin oletko lupautunut välttämään humalaa muiden kuin miehesi seurassa? Tai jos koet että syys oli läheisyyden puute kotona niin oletteko tehneet muutoksia elämäänne niin että teillä olisi enemmän läheisyyttä. Ja huom kummankin täytyy olla mukana asiassa. Mutta ei niin että vaadin läheisyyttä tai menen muiden kanssa vaan tyyliin jos minä siivoaisin keittiön sillävälin kun nukutat lapset niin olisiko meillä sitten aikaa viettää kahden keskistä aikaa ja onko muuta pakollista tekemistä tälle illalle mitä voisin tehdä. Eli tehdään yhdessä mieltä painavat kotityöt ym pois ja sitten vietetään yhdessä rauhallista aikaa.

Vierailija
18/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyttöni Sua tiennyt petturiksi En tiennyt että...

Vierailija
19/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutsu mikä hutsu.

Vierailija
20/122 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat kännykkäsi miehelle, jos hän sitä pyytää ja näytät ettei sinulla ole salaisuuksia. Jos menet jonnekin, lähetä vaikka kuva missä olet. Kehu miestäsi, ole tukena, anna ja kerro rakastavasi miestäsi. Voit pyytää anteeksi useamman kerran, siitä mies tietää että olet oikeasti pahoillasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi