Vierailija

Joo mulla on pääkopassa ongelmia ja isä ei ollut kuvioissa nuorena, tajuan nämä itsekin. Suututtaa vaan omat aivot kun mikään määrä järkeilyä ei vie pois tätä typetää halua ottaa toiseen yhteyttä.

Ero tuli lopulta melko mitättömästä asiasta, mies arvosteli ulkonäköäni ja totesi muiden naisten näyttävän paremmalta. Se sitten katkaisi kamelin selän ja sain vihdoin tehtyä ryhtiliikkeen ja lähdettyä. Siitä on nyt muutama viikko ja nyt tekisi mieli mennä anelemaan häntä takaisin. Takokaa lisää järkeä mun päähän vaikka haukkumalla, ansaitsen sen.

• ylös 100
  • alas 8

Sivut

Kommentit (127)

Vierailija

Kirjoita pahville "läppäse mua naamalle, saat 2€" ja seiso torilla kunnes nuo tyhmät ajatukses menee ohi.

• ylös 55
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo vois kokeilla tota kylttijuttua. Tosin rahaa ei ole niin paljoa kuin järjen takominen tähän päähän vaatisi. Halvempia ehdotuksia?

Tiedän itsekin miten typerää tämä on. Aivan kuin tarvitsisin jonkun haukkumaan minua kun itse saa näköjään itsetuntoani tarpeeksi matalalle potkittua omin keinoin vaikka yritystä löytyykin..

Ap

• ylös 44
  • alas 2
Vierailija

Vaikealle?
Annan ohjeen sinulta: opi nauttimaan omasta seurastasi. Sillä vähennät läheisriippuvuutta.

• ylös 81
  • alas 2
Vierailija

Tuun ketjuun seurailemaan kun olen aivan samassa tilanteessa paitsi että mies oli myös väkivaltainen.

• ylös 39
  • alas 1
Vierailija

Ota selvää narsistin aiheuttamasta traumasidoksesta, vaikka youtube ja Narsisti vs minä. Olet nyt huumevierotuksessa ja mielesi tekee uutta annosta viekkareissa. Muista, miten paska huume tuo eksäsi on.

Tsemppiä, mulla myös hylkäämistrauma isästä. Tiedän, että helposti rakastuu vääriin miehiin.

• ylös 75
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikealle?
Annan ohjeen sinulta: opi nauttimaan omasta seurastasi. Sillä vähennät läheisriippuvuutta.

Sijapäätteet ovat ulkomaalaisille vaikeita mutta kyllä tuosta silti ymmärtää.

• ylös 4
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo vois kokeilla tota kylttijuttua. Tosin rahaa ei ole niin paljoa kuin järjen takominen tähän päähän vaatisi. Halvempia ehdotuksia?

Tiedän itsekin miten typerää tämä on. Aivan kuin tarvitsisin jonkun haukkumaan minua kun itse saa näköjään itsetuntoani tarpeeksi matalalle potkittua omin keinoin vaikka yritystä löytyykin..

Ap

Maksa euro niin saat haukkua tai läpäistä tekstiksi kylttiin. Tienaat samalla.

Vierailija

Okei pitää alkaa opettelemaan omasta seurasta nauttimista. No mä yritän ja alotan jo tänään. Aion syödä karkkia ja kattoa jotain hyvää leffaa. Mies aina sanoi miten oon hänen isokokosin kumppani ikinä sillonkin kun näännytin itseäni joten teen nyt niin kuin ite tykkään.

Läheisriippuvuuden vähentäminen jos nyt sellanen oon ei kyllä kuulosta helpolle. Tai varmaan tähänkin ratkasuks tarjotaan tahdonvoimaa niin yritetään nyt sitä.

Mun ajatukset siitä etten ota enää yhteyttä oli tosi vahvana kunnes muistin että hän kehu mun kissaa ja eihän kukaan joka pitää kissoista voi olla kovin paha? Piti ihan ylös kirjottaa kaikki paska mitä hän on tehnyt että sain pidettyä itteni erossa puhelimesta. Oon naurettava ja tämä vituttaa itteenikin. Kunnon kynnysmatto.

Ap

• ylös 72
  • alas 3
Vierailija

Tiedän ton fiiliksen. Itse halusin lopettaa suhteen ja lähdin. Silti se mies on mielessä koko aika. Hän ei ollut väkivaltainen, mutta hän ei panostanut mihinkään. Kun yksin tuskailen, niin hänestä tulee aina parhaat puolet mieleen. Luuri ollu monta kertaa kädessä misssä on hänen numero ja mietin painanko soita nappia. Hän ei ole itse kertaakaan ottanut yhteyttä mitenkään eron jälkeen ja se jotenkin raastaa. Tiedän, että tämä on typerää ajattelua ja miksi hänen edes pitäisi ottaa yhteyttä mitenkään jne. Silti tämä ottaa päähän. En ole prinsessa, joka lähti ja odottaa nyt anelua takaisin. Siitä ei ole kyse. Mutta silti hän saa vatsan kipeeksi, koska ajattelen, että hänellä on heti uusi.

Näin hänet kaupassa tässä kerran ja kysyin, että onko sinulla uusi nainen. Hän sanoi ei ole kuinka niin. Se helpotti, mutta silti kotona ajattelin heti, että hän vaan sanoi niin. Pää toimii vaan niin erilailla, kun olen yksin ja kaikki ajatukset valtaa mielen, vaikka missään ei ole totuuden perää. En ymmärrä itseäni etten usko häntä ettei ole toista, vaikka hän sanoi sen.

• ylös 37
  • alas 1
Vierailija

Muistelkaa niitä suututtavimpia juttuja, kirjoittakaa vaikka paperille äijän paskimmat tempaukset ja lukekaa niitä aina kun tekee mieli  ottaa yhteyttä.

• ylös 53
  • alas 0
törkeästi haukuttu, vieläkin s...

Vanha klisee pitää paikkansa: aika parantaa, joten kestä vaan, et tiedä mitä tuleekaan eteesi ilkeitä sanoja häneltä  jos palaat suhteeseen....älä lähde haavoittamaan itsetuntoasi enempää. Tsemppiä

• ylös 24
  • alas 1
Vierailija

Ap, toivottavasti toi haukkuminen on läppä. Opettele puhumaan itsellesi kauniisti ja kannustavasti. Älä hauku itse itseäsi äläkä etenkään anna kenenkään muun haukkua ja arvostella sinua!

Mies on tahallaan horjuttanut huonoa itsetuntoasi ja nauttinut siitä. Sellaiseenko haluat ottaa yhteyttä?

• ylös 42
  • alas 0
Vierailija

Muistan kun joskus olin vastaavassa tilanteessa. Se oli vaikeaa, mutta päivän kerrallaan onnistuin. Sinäkin onnistut.

Pahinta oli kun olin jo pääsemässä yli, se henkilö laittoi viestin syntymäpäivänäni. Taas oli vaikeata unohtaa ja päästä eteenpäin. Seuraava yhteydenotto tuli joku kesäperjantai-ilta. Olin tullut kuulemma mieleen.
Hän toimi kuin kissa hiirellä leikkiessään, ei antanut rauhaa unohtaa. Olin poistanut hänen numeronsa mutta olisi pitänyt estää numero.
No, aika parantaa haavat ja tulee uutta.

Eli varaudu siihen että et pääse helpolla. Estä hänen numeronsa. Älä vastaa jos soittaa.
Luo itsellesi uusia rutiineja, kulje eri reittejä kouluun/töihin, käy uusissa kaupoissa eri aikoihin.

Aloita uusi harrastus. Jos olet aiemmin käynyt jossain tietyissä paikoissa iltaisin, kokeile uusia. Käy viikonloppulomilla vaikka sukulaisissa tai lähikaupungeissa jne, laajenna reviiriäsi, ole liikkeessä.

Aseta oma hyvinvointisi ensimmäiseksi tärkeysjärjestyksessä!
Ota vastaan ystävien tuki uuden elämän luomisessa.

• ylös 41
  • alas 0
Vierailija

Ala lukea itsetunnon parantamisesta ja työstää sitä. Ei, ei se helppoa ole. Pidemmän päälle kuitenkin antoisampaa kuin yhdessäkään ihmissuhteessa sylkykuppina roikkuminen.

• ylös 30
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistan kun joskus olin vastaavassa tilanteessa. Se oli vaikeaa, mutta päivän kerrallaan onnistuin. Sinäkin onnistut.

Pahinta oli kun olin jo pääsemässä yli, se henkilö laittoi viestin syntymäpäivänäni. Taas oli vaikeata unohtaa ja päästä eteenpäin. Seuraava yhteydenotto tuli joku kesäperjantai-ilta. Olin tullut kuulemma mieleen.
Hän toimi kuin kissa hiirellä leikkiessään, ei antanut rauhaa unohtaa. Olin poistanut hänen numeronsa mutta olisi pitänyt estää numero.
No, aika parantaa haavat ja tulee uutta.

Eli varaudu siihen että et pääse helpolla. Estä hänen numeronsa. Älä vastaa jos soittaa.
Luo itsellesi uusia rutiineja, kulje eri reittejä kouluun/töihin, käy uusissa kaupoissa eri aikoihin.

Aloita uusi harrastus. Jos olet aiemmin käynyt jossain tietyissä paikoissa iltaisin, kokeile uusia. Käy viikonloppulomilla vaikka sukulaisissa tai lähikaupungeissa jne, laajenna reviiriäsi, ole liikkeessä.

Aseta oma hyvinvointisi ensimmäiseksi tärkeysjärjestyksessä!
Ota vastaan ystävien tuki uuden elämän luomisessa.

Käytin irtaantumisajan narsismista opiskeluun. Tiesin siten toimintatavat ja motiivit niin en langennut kun oma kissa palasi katsomaan, josko saisi hiireen vielä eloa hetkeksi.

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Tuo mainittu ketju on hyvä, kannattaa lukea. Olen itsekin kirjoittanut sinne.

Ap, sinä ansaitset hyvää, et pahaa. Siksi et ota enää eksään yhteyttä, älä satuta itseäsi enempää.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Yritin olla vitsikäs ja haukkua itseäni siinä sivussa ennen kuin muut ehtivät kun itsekin näen miten naurettavaa on haluta ottaa yhteyttä ihmiseen joka satutti. Mun pitäis olla vaan onnellinen kun pääsin eroon siitä paskasta. Nyt vaan itkettää.

Haluaisin sanoa ettei hänessä ollut mitään hyvää. Haukkui vaan, kuulemma ei tarkoituksella. Ei vaan ymmärrä että viaton kysymys siitä että häiritseekö mua itseäni se että rintani roikkuvat voisi olla loukkaus. Hänhän vain viattomasti ihmetteli asiaa ja päätti kysyä. Tai että hienoa kun en ole mikään täydellinen nukke. Tai jatkuva puhe eksästä ja vertailu.

Olin aina henkisesti yksin. Hän antoi huomiota vain kun halusi seksiä ja sen jälkee oli kuin en olisi olemassakaan.

Oli meillä kai hyviäkin hetkiä. Kaipaan juttuseuraa (???? Ei hän edes jutellut minulle ja silloin kun puhui niin selitti vain omista asioistaan). Kaipaan läheisyyttä (hän vain tyydytti itsensä, minun nautinnollani ei väliä). Kaipaan hänen kanssaan nauramista (niitä taitaa olla yhden käden sormilla laskettava määrä vaikka yhdessä olimme vuosia).

Vihaan tätä ja vihaan kun haluan satuttaa itseäni hänen kauttaan.

Ap

• ylös 35
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.