Saanko jättää ja muuttaa pois reilun viikon sisällä?
Vai pitääkö jäädä keskustelemaan ja yrittämään jos en halua?
Kommentit (104)
Pitäisi heti muuttaa jos sanoo tai sitä ennen, jos tyyppi vaarallinen. Ei kannata olla samassa jos eronnut, voi olla riitaa tai vaarallista. Toinen tivaa. Saa sanoa tietysti syitä puhelimessa tms.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi heti muuttaa jos sanoo tai sitä ennen, jos tyyppi vaarallinen. Ei kannata olla samassa jos eronnut, voi olla riitaa tai vaarallista. Toinen tivaa. Saa sanoa tietysti syitä puhelimessa tms.
Mikä tyyppi? Ajattelin muuttaa kun sain työpaikan.
Tietenkin saat. Miksi et saisi? Voitte jutella erosta puhelimessa tai viestein myöhemminkin jos on kyseessä normaali järkevä ihminen josta eroat. Narsistit, manipuloivat, väkivaltaiset ja vastaavat eri juttu.
Pitää tietenkin jäädä ja harrastaa vielä lähtöseksiä.
Siivoa ja laita ruokaa ensin, muista tuoda kaupasta pari laatikkoa kaljaa ja kaks isoa kossua.
Kun tulen töistä niin rynkytän rojut sun ränniin, sitten voit häipyä. Jätä avain ja luottokortti pöydälle lähtiessäsi, kiitos.
M42
Vierailija kirjoitti:
Mitä lähtöseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lähtöseksiä?
Vanhojen hyvien aikojen kunniaksi.
Saat minun puolestani. Mutta mihin tarvitset minun lupaani?
Sinulla on ihan perustuslakiin perustuva itsemääräämisoikeus muuttaa silloin kun itsestäsi tuntuu parhammalta.
Et saa. Vähentääkin seuraavat pari vuotta sinun tulee olla saatavilla käymään keskusteluja kuka teki tai sanoin mitäkin, kuka jätti tekemättä tai sanomatta, yms...
Itse tein näin vuonna 2006. Futisjengin saunailta ja baarin kautta tappiin ja jatkot. Kotona joku 6.30. Ä mmä haukkui huorapukiksi, kun heräsin siihen, että potkaisi kahdella jalalla sängystä lattialle. Totesin reiluun ääneen, että "En ole sulle mikään tun jalkapallo!"
Ma duuniin ja hesari auki. Sovin kahden yksiön näytön ja muutin toiseen viikkoa myöhemmin. Kaveri tuli kuomukärryn kanssa pihaan ja roudattiin mun lelut kärryyn. Moido.
Muutti stadista kotiseudulleen lappiin, kun ei ollut yksin varaa maksaa kolmion vuokraa. En ole 19 vuoteen nähnyt ko. Ruusua kertaakaan. Ja hyvä niin.
M48
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Esimiehen ja työsuojeluvaltuutetun kanssa kimppaa.
Et saa. Tulen omin käsin kantamaan sinut takaisin, jos edes yrität lähteä!
Tee niin kuin parhaaksi näet, eli lähde jos haluat.
Parisuhteessa ollaan vain jos halutaan. Joten saat.
M56
Minkä ikäinen aloittaja on?
Jos olet viikon ikäinen vauva, suosittelen kuitenkin vielä sietämään vanhempia kunnes pärjäät itsekin omassa kodissa.
Sanot että et halua, joten vastaus on siinä. Suhteet pohjautuu vapaaehtoisuuteen ja tahtoon olla yhdessä. Jos yksin on parempi, niin sitten silleen.
Pitääjäädä, yritetään vielä. t: miehesi