Kahvi on nykyään niin kallista ja uhkaa loppua
Mitä meinaatte juoda kun kahvi loppuu kaupoista? Ja miten kahvi on nykyään niin hirveän kallista kun hinta on melkein tuplaantunut. Palkka se vain kuitenkin pysyy aina ennallaan...
Kommentit (1001)
Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?
Jyy äär cörrect. Wee äär veri sÖrry
Trendikästä mutta sitä haukkuja ei tiedä ;).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikalla vain Juhlamokkaa jota en kyllä itse osta millään hinnalla sillä se vain närästää ja maistuu kakalta. Yöks.
Mitä kahvipapuja te suosittelette? Minun kahvikokemus on extra kahvi + juhlamokka?
Googleta niin löytyy hyviä kahvipapuja. Itse olen kokeillut paria tuolta listalta ja kaikki on ollut tosi hyviä https://yleiskone.com/kahvipaputesti-testissa-10-parasta-kahvipapua/
Mäkin juon vain kahvipapukahvia. Muu on kuraa.
Nähtävästi W.T porukan kokoontumisajot menossa
Voi taivas tätä myötähäpeän määrää
Ratkaisu:) lopeta kahvin juonti kokonaan. Kestä yksi viikko ilman kahvia ja sen jälkeen huomaat pelkkiä hyviä puolia.
Juuri kävin ostamassa lisää kahvia niin ainakin meillä päin hinta oli hieman laskenut
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Siis tekeekö jotkut vielä tommosista vanhanaikaisista puruista kahvia 2020-luvulla? Saako niitä vettä tiputtavia keittimiä vielä jostain?! Joihin pitää laittaa joku paperi tai vaippa sisään? Ja kestää puoli tuntia kun se valuu purujen läpi moskaksi?
Mä luulin että kaikilla on käytössä ne kapselikahvit jotka säilyy ja on aromaattisempia!
Onko tää teistä enää normaalia?
Vauhtimesta hurjin on HOM-MA-LIN-NA! Täynnä hauskaa värinää on HOM-MA-LIN-NA! Scripta aukee ja magnum laukee. Homma ooo-o!