Kahvi on nykyään niin kallista ja uhkaa loppua
Mitä meinaatte juoda kun kahvi loppuu kaupoista? Ja miten kahvi on nykyään niin hirveän kallista kun hinta on melkein tuplaantunut. Palkka se vain kuitenkin pysyy aina ennallaan...
Kommentit (1001)
Joo, hätätila julistettava! Heti asetus kahvituesta kansalaisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikalla kahvirinki johon kaikki joutuu viemään omalla vuorollaan kahvipaketin. Onkohan sen muuten pakko olla aina se sama juhlamokka vai voiko ostaa jotain erikoisempaa?
Siis joudutte ostamaan työpaikalle omat kahvit? Onko naisvaltaisilla aloilla oikeasti tuollaista?
Eiköhän esimerkiksi teollisuus ole enemmän miesvaltaista ja siellä saa kyllä jokainen ihan itse kustantaa kahvinsa. Minä olen aina eli yli 20 vuotta tehnyt töitä naisvaltaisilla aloilla kaupassa ja toimistoissa ja aina on ollut kahvi talon puolesta.
Lens just kikkare housuun t. ap puhelimella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikalla vain Juhlamokkaa jota en kyllä itse osta millään hinnalla sillä se vain närästää ja maistuu kakalta. Yöks.
Mitä kahvipapuja te suosittelette? Minun kahvikokemus on extra kahvi + juhlamokka?
Googleta niin löytyy hyviä kahvipapuja. Itse olen kokeillut paria tuolta listalta ja kaikki on ollut tosi hyviä https://yleiskone.com/kahvipaputesti-testissa-10-parasta-kahvipapua/
Tuo on lähinnä kahvikaverin mainos. Toinen hyvä kahvikauppa netissä:
https://www.crema.fi/fi/store/coffee/beans
Itselläni tämän hetken suosikki on Mokaflor Oro tai Rosso, robustaa 20 tai 40%. Cafe Paska on vielä kokeilematta.
Nyt löytyi uusi suosikki: Mokaflor Blu. Arabicaa/robustaa 50/50, 22.90 €/kg. Ja ei, hinta ei ole noussut. Tiistaina laitoin tilauksen sisään viiden jälkeen ja tänään yhdeksältä aamulla paketti perillä.
Niin kuvottavaa ja sairasta tekstiä
Käsittämätöntä. Onneksi satuin avaamaan suuni.
Huh huh. Onpas täällä paljon ummehtuneita kommentteja.
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
Kofeiinitabuja saa apteekista. Ei se juoma niin kummoista ole, pääasia että saan kofeiinia addiktiooni.