Kahvi on nykyään niin kallista ja uhkaa loppua
Mitä meinaatte juoda kun kahvi loppuu kaupoista? Ja miten kahvi on nykyään niin hirveän kallista kun hinta on melkein tuplaantunut. Palkka se vain kuitenkin pysyy aina ennallaan...
Kommentit (1001)
Juokaa homot teetä niinku mäkin.
T. Homo
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikalla kahvirinki johon kaikki joutuu viemään omalla vuorollaan kahvipaketin. Onkohan sen muuten pakko olla aina se sama juhlamokka vai voiko ostaa jotain erikoisempaa?
Kannattaisko kouluttautua insinööriksi niin saa juoda niin paljon kahvia kuin haluaa (aidoista kahvipavuista ja kymmenien valintojen joukosta.)
Nousisi vaan kunnolla niin kofeiininarkkarit saisi kunnolla maksaa jos ei osaa sen myrkyn ryystämistä lopettaa. Niin pahan hajuista etten ole maistanutkaan. 54vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kahvia litkiä?
Koska jotkut haluaa tehdä muutakin kuin nukkua
No on se nyt sairasta jos ei hereillä pysy ilman päihteitä. Noloa.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kahvia litkiä?
Koska jotkut haluaa tehdä muutakin kuin nukkua
No on se nyt sairasta jos ei hereillä pysy ilman päihteitä. Noloa.
Kuka nyt töitä jaksaa tehdä ilman piristeitä. En mä ainakaa
Hirveän hintaista kahvi nykyään ja palkka on sama
Me juodaan kotona Löfbergin kahvia.
Maksaa jotain 6e
Kestää n. 7pv
Vierailija kirjoitti:
Me juodaan kotona Löfbergin kahvia.
Maksaa jotain 6e
Kestää n. 7pv
KURAA!
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvin maailmanmarkkinahinta on laskenut viimeisen vuoden aikana 40%
Ei toimi Suomessa. Ei näy kauppojen hinnoissa.
Jatkuvasti on esim.Prismassa ollut tarjouksessa vuorottain Juhla Mokat, Kulta Katriinat ja Saludot..
Voi taivas mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.
Onneks ylellisiä Nespressokapseleita riittää :)
Vierailija kirjoitti:
Juon pikakahvia. Nescafe gold on hyvää ja halvempaa kuin joku juhla mokka. Eikä mene koskaan pisaraakaan hukkaan, kun tekee kupillisen kerrallaan, suodatinpussejakaan ei tarvita. Eikä luonnollisesti myöskään kahvinkeitintä (jonka laatu vaikuttaa oleellisesti kahvin makuun).
Siihen makuun vaikuttaa kyllä jo sekin, kuinka sitä keitintä käyttää 🤔
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
Prismalla Saludo tänään alle kolme euroa paketti.
Muistakaa että teidän mielipiteenne ovat vain teidän mielipiteitänne
Lähetäänkö fiilisteleen pikku kruisailulle!
Vahva on voimakkain yksinään - Roope Ankka
jos haluaa uskaltaa kokeilla jotakin juhla mokan ulkopuolelta ja sen pitää löytyä marketista, kannattaa kokeilla kaffa roasteryn kahveja esim. go morron on hyvää, saa sekä papuina että jauhettuna. 250g paketti maksaa tosiaan 8- 10e. Toki jos olet turmellut makuaistisi juhla mokalla ja sen mielestäsi the kahvi, älä tuhlaa rahojasi :D olen näiden fanien suusta turhaan usein kuullut: kahvin ei kuulu maistuakaan hyvältä lausahduksen..niin niin, kyllä sen kuuluu.
Mä tykkään suklaanmakuisista kahvipavuista