Kahvi on nykyään niin kallista ja uhkaa loppua
Mitä meinaatte juoda kun kahvi loppuu kaupoista? Ja miten kahvi on nykyään niin hirveän kallista kun hinta on melkein tuplaantunut. Palkka se vain kuitenkin pysyy aina ennallaan...
Kommentit (1001)
Ei hitto et me voimaannuttiin! Kaikki stagella inspiroitu ihan SAIRAASTI!
Huh huh liian pitkä aloitusteksti. Saisko 5s TikTokkina?
Tarmo kävi parturissa. Siitä tuli siilipää.
Jännä miten nämä Juhla Mokat ja muut kurakahvit vaan kallistuu, mutta oikeasti laadukkaat kahvit ja pavut ei. Taidetaan tyhmää kuluttajaa kusta silmään tässäkin asiassa taas aika rankasti.
Näitä lisää näiden lueskelu on ollut hyvää ajanvietettä illan pimeinä tunteina
Huh huh liian pitkä aloitusteksti. Saisko 5s TikTokkina?
Miksi palsta on niin outo paikka? Koska kaikki kirjoittajat ovat anonyymejä ja he eivät ole vastuussa sanomisistaan.
Hyvä ap. Yli 15 vuotta olen kahvini ostanut alennuksista. Kertaakaan en ole maksanut normaalihintaa. Nytkin mulla on n. 10 pakettia kahvia kaapissa. Jos on tarjous 2pakettia 10e, se on liian kallista. En ole siis 15 vuoteen maksanut 4e enempää paketista.
Mä ostan vain tarjouksesta.
Nytkin taitaa olla 30 pakettia kaapissa. 1 kestää 4-5 päivää
Suomalaisia vedätetään taas oikein kunnolla, Juhla-Mokan, Saludon yms tarjoukset! Hinta on hiukan halvempi, mutta se kahvipaketin koko, se on kummasti kutistunut ! Ennen 500gr, nyt 450-475gr. Kahvipaketin korkeus on useita senttejä aiempaa matalampi, eli tarjoushinnat ovat normaalihintoja, pienemmällä summalla saa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Onneks ylellisiä Nespressokapseleita riittää :)
Ihanan kallista kotikahviksi, halvempaa kuitenkin kuin kahvilan peruskahvitkin.
Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!
Larppaus vain jatkuu :-)