Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahvi on nykyään niin kallista ja uhkaa loppua

Vierailija
24.01.2023 |

Mitä meinaatte juoda kun kahvi loppuu kaupoista? Ja miten kahvi on nykyään niin hirveän kallista kun hinta on melkein tuplaantunut. Palkka se vain kuitenkin pysyy aina ennallaan...

Kommentit (1001)

Vierailija
41/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen teenjuoja, ihan tuurista kiinni ettei lempijuoma ole hulluna kallistunut.

Olen luullut että juhlamokka on hyvää? Vieraat ei ole kehdanneet sitten haukkua kun sitä olen heille tarjonnut.

Vierailija
42/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 10 snt/kuppi. Onpa kallista LOL

10 snt/kuppi saa paskalta maistuvaa kuravettä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työpaikalla vain Juhlamokkaa jota en kyllä itse osta millään hinnalla sillä se vain närästää ja maistuu kakalta. Yöks.

Mitä kahvipapuja te suosittelette? Minun kahvikokemus on extra kahvi + juhlamokka?

Googleta niin löytyy hyviä kahvipapuja. Itse olen kokeillut paria tuolta listalta ja kaikki on ollut tosi hyviä https://yleiskone.com/kahvipaputesti-testissa-10-parasta-kahvipapua/

Mekin käytetään pelkkiä kahvipapuja koska kahvin pitää olla laadukasta, hyvän makuista eikä missään nimessä kitkerää tai närästävää. Yks omista lempparikahveista eli Redbeansin luomukahvi on kyllä hyvää.

Vierailija
44/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kahvia juoja maksaa tuollaisissa kahviringeissä loppa suiden kahvit. Ihmettelin kun samalla määrällä kotona kesti paketti kauan ja sain koko ajan kantaa rinkiin kahvia. Hommasin oman pikku termarin. Muitakin huomasi saman ja alkoi tuoda omat juomansa. Näillä nyky hinnoilla ei kannattaisi vähään tarjoilla muille. Ellei halua. Rinkeihin ei ole pakko osallistua. 

Vierailija
45/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työpaikalla vain Juhlamokkaa jota en kyllä itse osta millään hinnalla sillä se vain närästää ja maistuu kakalta. Yöks.

Ootko edes työsi takia päässyt maistamaan noita parempia merkkejä! :D:D

Vierailija
46/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kahvia 2020-2022, sitten lopetin. Voin välillä juoda jos niikseen tulee, mutta ei ole tarvetta säännöllisesti juoda.

Nuina vuosina 2020-2022 join aamuisin kupin tai pari, en koskaan sen jälkeen. Ei olisi tullut illalla uni ja muutenkin pää sekaisin, jos juo enemmän kuin sen aamuisen kupin tai kaks.

Vierailija
47/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen teenjuoja, ihan tuurista kiinni ettei lempijuoma ole hulluna kallistunut.

Olen luullut että juhlamokka on hyvää? Vieraat ei ole kehdanneet sitten haukkua kun sitä olen heille tarjonnut.

Ihme muuten että teepensaasta EI TIEDETÄ (??!) onko se uhanalainen vai ei.Arabicakahvi kyllä on tunnetusti uhanalainen.

Vierailija
48/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta juhlamokka on peruskahvia, ihan juotavaa. Vieraana en kyllä ikinä kysy merkkiä saati nyrpistä vaikkei olisikaan makuuni tarjottu kahvi.

Vierailija
49/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kahvipapuja te suosittelette? Minun kahvikokemus on extra kahvi + juhlamokka?

Haluaisin oikeasti tietää millä perusteella olette saaneet kyseisen viestin poistatettua.

Itse en saa poistatettua edes mitään asiattomuuksia tai rikolliseen toimintaan kannustavia viestejä?

Modet poistaa kaikki viestit jotka ilmiannetaan :D

No ei tasan poista. Ehkä yhden kymmenestä, jos sitäkään omista ilmiannoistani.

Vierailija
50/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa kahvi kallista huh huh

Vierailija
51/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielähän tuota on 18 pakettia. Kertaakaan en ole paketista maksanut yli 4 euroa.

Vierailija
52/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sauna täynnä kahvia. Ei lopu kesken!

Vierailija
53/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kahvia litkiä?

Vierailija
54/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää kahvia litkiä?

Koska jotkut haluaa tehdä muutakin kuin nukkua

Vierailija
55/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo 2,95 tai 2,49, näytti olevan 3,79 viikonloppuna tarjous. Tosin paketti ei välttisvoo 500g vaan 450

Vierailija
56/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahvi suinkaan lopu ja kahvin hinta tulee laskemaan, kun tuotanto saadaan käytiin ja entiseen tapaan.

Kahvin hinnan nousu johtuu kahdesta viimeisestä heikosta sadosta, kun kuivuus vei sadon ja osa kahvipensaista kuoli kuivuuteen. Myös väärään aikaan sattuneet rankkasateet pilasi satoa. Nyt uudet kasvipensaat kasvamassa ja antamassa uutta satoa.

Tulevaisuudessa yhä enemmän vaikuttavat elintarvikkeiden tuotantoon ilmastomuutokset, jotka ovat tosi asiat ja hintavaihteut tulevaisuudessa vaikuttavat hintavaihteluihin..

Vierailija
57/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä kiitos.

Vierailija
58/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kahvi suinkaan lopu ja kahvin hinta tulee laskemaan, kun tuotanto saadaan käytiin ja entiseen tapaan.

Kahvin hinnan nousu johtuu kahdesta viimeisestä heikosta sadosta, kun kuivuus vei sadon ja osa kahvipensaista kuoli kuivuuteen. Myös väärään aikaan sattuneet rankkasateet pilasi satoa. Nyt uudet kasvipensaat kasvamassa ja antamassa uutta satoa.

Tulevaisuudessa yhä enemmän vaikuttavat elintarvikkeiden tuotantoon ilmastomuutokset, jotka ovat tosi asiat ja hintavaihteut tulevaisuudessa vaikuttavat hintavaihteluihin..

huh huh olipa pitkä viesti

Vierailija
59/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon pikakahvia. Nescafe gold on hyvää ja halvempaa kuin joku juhla mokka. Eikä mene koskaan pisaraakaan hukkaan, kun tekee kupillisen kerrallaan, suodatinpussejakaan ei tarvita. Eikä luonnollisesti myöskään kahvinkeitintä (jonka laatu vaikuttaa oleellisesti kahvin makuun).

Vierailija
60/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin hinta on laskussa, eikä suinkaan nousussa ja loppumassa.

https://reilukauppa.fi/uutiset/kahvin-maailmanmarkkinahinta-on-laskussa…