Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahvi on nykyään niin kallista ja uhkaa loppua

Vierailija
24.01.2023 |

Mitä meinaatte juoda kun kahvi loppuu kaupoista? Ja miten kahvi on nykyään niin hirveän kallista kun hinta on melkein tuplaantunut. Palkka se vain kuitenkin pysyy aina ennallaan...

Kommentit (1001)

Vierailija
21/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työpaikalla vain Juhlamokkaa jota en kyllä itse osta millään hinnalla sillä se vain närästää ja maistuu kakalta. Yöks.

Mitä kahvipapuja te suosittelette? Minun kahvikokemus on extra kahvi + juhlamokka?

Haluaisin oikeasti tietää millä perusteella olette saaneet kyseisen viestin poistatettua.

Itse en saa poistatettua edes mitään asiattomuuksia tai rikolliseen toimintaan kannustavia viestejä?

Vierailija
22/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työpaikalla vain Juhlamokkaa jota en kyllä itse osta millään hinnalla sillä se vain närästää ja maistuu kakalta. Yöks.

Mitä kahvipapuja te suosittelette? Minun kahvikokemus on extra kahvi + juhlamokka?

Haluaisin oikeasti tietää millä perusteella olette saaneet kyseisen viestin poistatettua.

Itse en saa poistatettua edes mitään asiattomuuksia tai rikolliseen toimintaan kannustavia viestejä?

Modet poistaa kaikki viestit jotka ilmiannetaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvin maailmanmarkkinahinta on laskenut viimeisen vuoden aikana 40%

Niin,huippusato tulossa Brasiliassa taas ja kaupassakin jo halventunut pari merkkiä.

Vierailija
24/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta niin löytyy hyviä kahvipapuja. Itse olen kokeillut paria tuolta listalta ja kaikki on ollut tosi hyviä https://yleiskone.com/kahvipaputesti-testissa-10-parasta-kahvipapua/

Skall det vara för espresso eller café créme?

Puhu suomea en ymm,,rrrä venäjää

Vierailija
25/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korviketta kofeiinitabletilla.

Vierailija
26/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta niin löytyy hyviä kahvipapuja. Itse olen kokeillut paria tuolta listalta ja kaikki on ollut tosi hyviä https://yleiskone.com/kahvipaputesti-testissa-10-parasta-kahvipapua/

On muuten hyvää Café natura espresso ja hinta-laatusuhde kohdillaan

Vierailija
27/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on lähinnä kahvikaverin mainos. Toinen hyvä kahvikauppa netissä:

https://www.crema.fi/fi/store/coffee/beans

Itselläni tämän hetken suosikki on Mokaflor Oro tai Rosso, robustaa 20 tai 40%. Cafe Paska on vielä kokeilematta.

Vierailija
28/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla kahvirinki johon kaikki joutuu viemään omalla vuorollaan kahvipaketin. Onkohan sen muuten pakko olla aina se sama juhlamokka vai voiko ostaa jotain erikoisempaa?

Vierailija
29/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta EI näy hinnoissa

Vierailija
30/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työpaikalla kahvirinki johon kaikki joutuu viemään omalla vuorollaan kahvipaketin. Onkohan sen muuten pakko olla aina se sama juhlamokka vai voiko ostaa jotain erikoisempaa?

Siis joudutte ostamaan työpaikalle omat kahvit? Onko naisvaltaisilla aloilla oikeasti tuollaista?

Vierailija
31/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-menu oli viimeksi 1,99 ajaa asiansa.

Vierailija
32/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Maksaahan ne paremmat kahvit enemmän, eli omasta maksuhalukkuudesta kiinni. Ja valitusta ja marmatusta saat kuulla varmasti kun on liian väkevää ja tummaa ja hyiettäemmätällästävoijuoda.

Vierailija
33/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vai pitääkö sen vaan olla samanhintainen?

Vierailija
34/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme touhua täällä. Tämä(kin) tosi asia ja reilusti alapeukkuja. Asiasta uutisoitiin pari viikkoa sitten.

Hintoihin vaikuttaa viiveellä kun vielä vanhaa satoa.

Vierailija
35/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työnantaja kustantaa kahvit, siis tilaa tukusta hirveää pahaa priima-kahvia. Halvinta mitä löytyy. Joskus se "hemmottelee" ja ostaakin paketin juhlamokkaa...

Kotona juodaan espressopavuista jauhettua. Hyvää ja vatsa kestää paremmin.

Vierailija
36/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme touhua täällä. Tämä(kin) tosi asia ja reilusti alapeukkuja. Asiasta uutisoitiin pari viikkoa sitten.

Hintoihin vaikuttaa viiveellä kun vielä vanhaa satoa.

Mutta kun öljyn hinta nousee niin bensan hinta nousee heti vaikka säiliöissä on vielä vanhaa bensaa..

Vierailija
37/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10 snt/kuppi. Onpa kallista LOL

Vierailija
38/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta markkinahinnat pudonneet, kauppa vetää jälleen kerran välistä. Itse olen ostanut vain tarjous kahveja n. 3,99.

Vierailija
39/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vai pitääkö sen vaan olla samanhintainen?

Meillä kerättiin rahana purkkiin. Alussa ostettiin rahoilla 10 pakettia Juhlamokkaa. Pikkuhiljaa kuihtui niin lopussa enää kolme pakettia. Taisi jotkut ymmärtää että purkista sai ottaa sitä rahaa.

Vierailija
40/1001 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta EI näy hinnoissa

On Presidentti ja Kulta Katriina halventuneet.