Olen haaveillut omakotitalosta 5 vuotta
Pitkät viisi vuotta. Tiedän että minulle ei ole siihen varaa. Ei ainakaan lähitulevaisuudessa.
Tiedän että omakotitalo on joillekin itsestäänselvyys tai monet ovat tottuneet asumaan omakotitalossa eivätkä näe siinä mitään ihmeellistä tai löytävät asiasta 100 negatiivista puolta.
Jos saisin itse rahaa ostaisin omakotitalon olisin todella onnellinen. Itkisin ilosta. Olisin kiitollinen. Jos vielä joskus saisin omakotitalon, no aina voi haaveilla.
Toivottavasti jokainen ihminen kenellä on omakotitalo osaisi arvostaa sitä.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Siinä jossain vaiheessa se kerrostalo alkoi todella tympiä kun oli kaikenlaista ongelmaa ja tyhmiä naapureita.
Tosiaan viihtyväisyys okt-alueella ihan millaisia ihmisiä. Kadulla vastapäiseen liittymään muutti perhe. Perheen lapset ja muutkin pelasivat kadulla palloa. Pallo kuitenkin karkaili ja joutuivat tietysti hakemaan kauempaa. Vaihdoin autoa, niin sen jälkeen peli suunnattiin liittymäsuuntaisesti eli maalit oli liittymissä. Meidänkin liittymässä oli maali. Pallo välillä pamahti seinään ja välillä kävi ikkunoissa, ikkunapelleillä, auton keulaosissa. Kätevää, kun palloa ei tarvinnut enää kauempaa hakea. Huomautin asiasta, että eikö sitä voisi pelata tuolla 150m päässä olevalla kentällä tai kadun suuntaisesti niinkuin ennenkin. Sieltä aikuiset sitten, että mun pitäisi omalla tontilla siirtää autoa suojaisempaan paikkaan. Kerroin myös, että pallo käy välillä ikkunoissa. Josta sitten, ettei varmaan rikki menisi. Sitten vielä, että he saavat tehdä ihan mitä haluavat. Että, ollaan jotain ahdistavia ihmisiä. Näin täällä etelä suomessa päin.
Ja viidessä vuodessa vuokraan on palanut jo 60 000 euroa??
Haaveilin omakotitalosta jo opiskelijana noin 10 v sitten ja viime kesänä se viimein toteutui. Siinä jossain vaiheessa se kerrostalo alkoi todella tympiä kun oli kaikenlaista ongelmaa ja tyhmiä naapureita. Myös myynti oli todella hankalaa ja hermoja raastavaa. No ainakin nyt on sitten motivaatiota tehdä kaikkia pihahommia kun viimein toive toteutui.