Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen haaveillut omakotitalosta 5 vuotta

Vierailija
24.01.2023 |

Pitkät viisi vuotta. Tiedän että minulle ei ole siihen varaa. Ei ainakaan lähitulevaisuudessa.
Tiedän että omakotitalo on joillekin itsestäänselvyys tai monet ovat tottuneet asumaan omakotitalossa eivätkä näe siinä mitään ihmeellistä tai löytävät asiasta 100 negatiivista puolta.
Jos saisin itse rahaa ostaisin omakotitalon olisin todella onnellinen. Itkisin ilosta. Olisin kiitollinen. Jos vielä joskus saisin omakotitalon, no aina voi haaveilla.
Toivottavasti jokainen ihminen kenellä on omakotitalo osaisi arvostaa sitä.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä arvostaa! Rakastan okt-asumista kaikkien kerrostalo- ja rivarivuosien jälkeen. Itseasiassa mietin todella usein, miten ihanaa onkaan asua talossa, vaikka tätä asumismuotoa on takana jo aika pitkä tovi.

Työläämpää se toki on, mutta rakastan tilaa, omaa rauhaa, omia seiniä (saa olla ääntä niin paljon kuin haluaa/ei kuulu muiden äänet), omaa pihaa ja tonttia.

Elämästä ei koskaan tiedä, ehkä sinunkin haaveesi pian toteutuu.

Vierailija
2/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taakkana kaksi omakotiloa joista ei pääse eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku homeluukku jostain perähikiältä muutamalla tonnilla. Tai nai joku varakas peräkammarin isäntä tai emäntä. Niin loppuu se haaveilu.

Vierailija
4/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mulle :)

Vierailija
5/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa ap:lle, ehkä hönellä on kuitenkin varaa ostaa jompikumpi.

Vierailija
6/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut koko elämäni. Olen elänyt koko elämäni alle 60 neliöisissä kerrostalo luukuissa perheen kesken tai yksin.

Vierailija
7/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu :(

Tiedän että minulle ei ole ikinä varaa omakotitaloon.

Vierailija
8/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta sitten saimme omakotitalomme myytyä.

Vieläkin tulee onnenkyyneleet silmiin sitä hetkeä muistellessa.

Se tieto siitä, että se piina on ohi nyt, oli jotain ihmeellistä.

Vierailija
9/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun haave omakotitalosta toteutui pari vuotta sitten ja olen kyllä rakastanut joka hetkeä :)

Vierailija
10/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle riitti lapsuus omakotitalossa, ei ikinä enää!

Vierailija
11/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä hyvät puolensa, mutta varaudu työhön ja rahanmenoon.

Vierailija
12/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama juttu :(

Tiedän että minulle ei ole ikinä varaa omakotitaloon.

Noin minäkin luulin joskus. Sitten löysin ja asun jo 10 v. ja ei ole liikaa töitä mutta tilaa ja rauhaa on. Niin ja velkaakaan ei tarvinnut ottaa.  

Vierailija
13/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asunut omakotitalossa, kerrostalossa ja rivarissa ja ihan ovat olleet ok asuntoja kaikki. Nyt asun omakotitalossa enkä haaveile enää muusta kuin sähkönhinnan alenemisesta.

Vierailija
14/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö mulle 600.000€ käteen, niin saat tästä hyvän omakotitalon: 320m2 (varastoineen, asuinneliöt 250) Etelä-Espoossa 1000m2 tontilla. Vapaa kuukauden päästä.

Vierailija
15/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiminen helppoa, myyminen ei. Puhumattakaan 5 vuoden vastuuajasta.

Vierailija
16/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka vihaavat asua omakotitalossa mutta jäävät siihen silti asumaan moneksi vuodeksi. LOL. Jos omakotitalossa asuminen on kidutusta ja kamalaa niin ole hyvä ja muuta pois!! Älä valita vaan tee asian eteen jotain!!!!!!

Vierailija
17/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyö mulle 600.000€ käteen, niin saat tästä hyvän omakotitalon: 320m2 (varastoineen, asuinneliöt 250) Etelä-Espoossa 1000m2 tontilla. Vapaa kuukauden päästä.

Ei oo rahaa noin paljoa.

Vierailija
18/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyvä ihminen omakotitalo. Itse asun omakotitalossa, koska sen lisäksi, että se on ainoa mukava asumismuoto, se on myös ylivoimaisesti edullisin asumismuoto 😊

Vierailija
19/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan kyllä arvostaa! Rakastan okt-asumista kaikkien kerrostalo- ja rivarivuosien jälkeen. Itseasiassa mietin todella usein, miten ihanaa onkaan asua talossa, vaikka tätä asumismuotoa on takana jo aika pitkä tovi.

Työläämpää se toki on, mutta rakastan tilaa, omaa rauhaa, omia seiniä (saa olla ääntä niin paljon kuin haluaa/ei kuulu muiden äänet), omaa pihaa ja tonttia.

Tuohan on oma valintasi. AV:lla sanotaan aina, että mitään ei tarvitse tehdä itse ok-talossa, vaan kaiken työn voi ostaa muilta. 

Vierailija
20/114 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta hyvä ihminen omakotitalo. Itse asun omakotitalossa, koska sen lisäksi, että se on ainoa mukava asumismuoto, se on myös ylivoimaisesti edullisin asumismuoto 😊

Aloittaja kertoi että hänellä ei ole varaa ostaa omakotitaloa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän