Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuuko miehenne jos ette mene samaan aikaan nukkumaan tai suututteko itse?

Vierailija
24.01.2023 |

Minua ärsyttää miehen tapa vaatia että menemme samaan aikaan nukkumaan. Loukkaantuu jos haluan jäädä sohvalle katselemaan telkkaria tai lukemaan netistä jotain.
Nyt on kompromissina että menen miehen viereen lukemaan nettiä, mutta sekin ärsyttää kun haluaisin omaa aikaa seksin jälkeen esim ja vaan olla rauhassa, ja mies haluaisi liimautua kiinni ja että olen samassa huoneessa kun nukahtaa. Mies menee paljon aikaisemmin nukkumaan ja alkanut ottaa päähän tämä, miksei pärjää yksin siellä sängyssä kun koko päivä oltu töitä lukuunottamatta kiinni toisissamme.

Sama jos haluan tyynyn laittaa vatsaa vasten nukkuessa "meidän välissä ei pidä olla mitään" ja ottaa tyynyn pois.

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään ehkä kaksi kertaa kuussa samaan aikaan nukkumaan eikä kumpikaan suutu nukkumisajankohdista milloinkaan.

Vierailija
62/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sinne päin kyllä.

Itse olen aamutorkku ilta virkku ja hän päin vastoin, kyllä siitä välillä kitkaa syntyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn teiltä, jotka pidätte toivetta/vaatimusta yhtä aikaa sänkyyn menosta kontrollointina, mitä se teidän käytös teistä kertoo, mikäli kumppani ei saa touhujenne vuoksi nukuttua tai herää (pitkäksikin aikaa) joka kerta teidän tullessa nukkumaan? Eikö toisen aikuisen ihmisen valvottaminen ole kontrollointia?

Meillä on omat huoneemme, en koe pakolliseksi nukkua samassa sängyssä enkä samassa huoneessa. Silti avioliitto voi hyvin. Kumpikaan ei ole vaatimassa toista samaan aikaan nukkumaan ja valveilla ollessa yrittää olla niin hiljaa ettei toisen unta häiritä, hyvin onnistuu.

Vierailija
64/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat introverttejä niin tarvitaan omaa aikaa, siksi erilaiset rytmit on juuri hyvä asia.

Vierailija
65/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä:D kai tää on vitsi? Että aikuinen ihminen suuttuisi toisen nukkumaankäyntiajasta??

Vierailija
66/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus tuollaisen yhtä-aikaa nukkumaan vaatijan kanssa. Ukko pelkäsi kai että viestittelen tai vietän muuten vaan hyvää omaa aikaa ilman häntä. Lopetin aika lyhyeen kun muutakin kontrollointia alkoi sitten tulla.  Jokin takertuja-läheisriippuvaisuus ongelma tuollaisella on.

Vierailija
67/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset eivät noudata toisen asettamia nukkumaanmenoaikoja. Oma puolisoni on samanlainen pölö. Pitäisi mennä samaan aikaan nukkumaan "kunnon parisuhteessa", muu ei ole mitään. Ihan sama, että oma rytmini on iltapainotteinen ja unentarpeeni useita tunteja vähäisempi. Siis joko pyörin tyhjänpanttina unettomana sängyssä kolme tuntia toisen kuorsatessa tai onnistun nukahtamaan ja herään kolmelta ihmettelemään yötä. Kompromissina joskus menen ja toisinaan taas en. Ärsyttää silti hassut keksityt säännöt joissa ei ole järjen hiventä ja mitä hittoa se toinen muka saa siitä että toinen makaa valveilla vieressä, kun itse vetelee hirsiä täydessä tajuttomuudessa.

Onneksi me ollaan oltu niin tyhmiä, ettei ole edes tajuttu, että tuollaistakin voisi parisyhteessa vaatia, eli siis, että on mentävä YHTÄAIKAA nukkumaan :D

Me mennään kumpikin nukkumaan silloin  kun nukuttaa. Ei ongelmia.

Vierailija
68/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, eikä se olisi meillä kyllä mahdollista tai menettäisin järkeni, sillä meillä on ihan erilaiset työajat. Kiva olis mennä miehen kanssa nukkumaan klo 00 ja herätä töihin klo 1.20 🙈😅 Ja mies haluaa usein iltaisin viettää aikaa kavereidensa kanssa pelaillen, ei kyllä kaipaa mua onneksi siihen viereen kyyläämään.

Vierailija
69/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota tätä kovin vakavasti, mutta välillä ärsyttää kun mies menee nukkumaan ilman minua, vaikka olisin samoihin aikoihin tulossa petiin. Ei voi sen aikaa odottaa, että harjaan hampaani vaan menee edeltä ja helppounisena nukkuu ennen kuin ehdin paikalle.

Vähän niin kuin jos oltaisiin lähdössä kauppaan tai lenkille tai mitä vaan ja hän lähtee ilman minua kun solmin vielä kengännauhoja :D

Vierailija
70/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen ap ja hänen mies ovat? Kuullostaa ihan joltain teinitouhulta. Jos mies alkaisi määräilemään nukkumaanmenoaikaani, niin nauraisin kyllä päin naamaa.

Ei oo enään teineistä kyse. Mies 41 ,minä 26

Newsflash: kaikki jotka deittaa itseään hitosti nuorempia ihmisiä tekee sen ei ikäerosta huolimatta, vaan juurikin sen takia. Ukkosi luulee, ja toivoo, voivansa kontrolloida sinua. Jos annat tässä näennäisesti turhanpäiväisessä nukkumisasiassa aina periksi, kohta jo joudut valehtelemaan muille mustelmistasi.

Vierailija
71/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kipeä päästä pitää olla että tuollaisesta suuttuisi ?

Vierailija
72/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoo tuollasesta suuttua. Meillä ite oon meistä ensin sängyssä, mutta silti useimmiten mies nukahtaa (sänkyyn) ensin.

Vierailija
73/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn teiltä, jotka pidätte toivetta/vaatimusta yhtä aikaa sänkyyn menosta kontrollointina, mitä se teidän käytös teistä kertoo, mikäli kumppani ei saa touhujenne vuoksi nukuttua tai herää (pitkäksikin aikaa) joka kerta teidän tullessa nukkumaan? Eikö toisen aikuisen ihmisen valvottaminen ole kontrollointia?

Tietenkin kumppanin uni pitää huomioida ja olla hiljaa jos toinen jo nukkuu, eikä sytytellä kaikkia valoja. Meillä minä menen yleensä aiemmin nukkumaan, eikä se ole ollut mikään ongelma. Mies saattaa kyllä tulla myös yhtä aikaa sänkyyn joskus jos haluaa sitä fyysistä läheisyyttä, mutta saattaa sitten nousta vielä ylös hetkeksi.

Vierailija
74/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on oltu yksissä 40 vuotta. Aina menty hieman eri aikaan nukkumaan.

Kait aikuinen ihminen tietää milloin nukuttaa tai ei nukuta.

Vierailija
75/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä sammutti valot ja telkkarin mielenosoituksellisesti,  kun lähti nukkumaan. Meillä oli vielä koti kahdessa kerroksessa, joten nukkumiselle ei olisi aiheutunut häiriötä, mutta hän halusi kontrolloida. Jos lähdin jonnekin niin lähetteli viestejä, että ikävä ja tule pian takaisin. Kun olin kotona niin viittasi kintaalla läsnäololleni.  Pesunkestävä narsku, petturi ja valehtelija kaiken lisäksi.

Vierailija
76/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan miesystäväni nukkumaanmenoaikoja, koska hän on työssä, minä en, voin siis joustaa. Mutta jos olisin työelämässä, niin tämä ei onnistuisi, koska tarvitsen paljon enemmän unta. En kylläkään ikinä tule muuttamaan miehen kanssa yhteen.

Vierailija
77/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on vinkunut ja syyllistänyt jos en mene, kun hän päättää ottaa vaikka päikkärit.

Herättelee myös minua yöllä silittelemällä tms. ja jos huomautan niin tulee kauhea riita, "kun ei saa edes koskea", ja kohta vetää raivareita kaikista tekemistäni ja tekemättömistä asioista.

Ihan hirveä tunne kun ei uskalla sanoa, että pysy omalla puolellasi, ja että mulla on selkä kipeä enkä halua nukkua lusikassa, vaan vaihtaa asentoa välillä.

Ja etten halua herätä niihin hankaamisiin.

Vierailija
78/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä on vinkunut ja syyllistänyt jos en mene, kun hän päättää ottaa vaikka päikkärit.

Herättelee myös minua yöllä silittelemällä tms. ja jos huomautan niin tulee kauhea riita, "kun ei saa edes koskea", ja kohta vetää raivareita kaikista tekemistäni ja tekemättömistä asioista.

Ihan hirveä tunne kun ei uskalla sanoa, että pysy omalla puolellasi, ja että mulla on selkä kipeä enkä halua nukkua lusikassa, vaan vaihtaa asentoa välillä.

Ja etten halua herätä niihin hankaamisiin.

Kuulostaa liian tutulta. Miesystävä vaatii mua "huilaamaan" kanssaan päivällä, vaikka mua ei yhtään nukuttaisi ja sitten kitisee, jos en suostu. Mulla on nukahtamisvaikeuksia ja jos nukun päivällä, niin takuulla valvon KOKO yön. Sitten kitisee, että: "Mitä sä siinä pyörit, miks oot niin levoton?"

Välillä herättää mut, kun on seksiä vailla, vaikka olisin nimenomaisesti kieltänyt. "En mä mitään pahaa tarkoittanut." Mulle, uniongelmaiselle herättäminen on aina paha. Viimeksi sain raivarin ja ajoin miehen matkoihinsa. Suuttui tietysti.

Ja se iholle tunkeminen, en pysty nukkumaan. Mulle tulee aina kuuma. Eikä mene perille, vaikka yritän puhua.

Vierailija
79/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen ap ja hänen mies ovat? Kuullostaa ihan joltain teinitouhulta. Jos mies alkaisi määräilemään nukkumaanmenoaikaani, niin nauraisin kyllä päin naamaa.

Ei oo enään teineistä kyse. Mies 41 ,minä 26

Teillä on myös hirveän iso ikäero. Onko mies muissakin asioissa noin kontrolloiva?

Hirveän iso ikäero? 15 vuotta? Tai onhan se keskimääräistä suurempi, mutta ei kyllä mitenkään hirveän iso.

Vierailija
80/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moisesta kuulutkaan, että onnellisen parisuhteen edellytys olisi samaan aikaan nukkumaanmeno. En nuku samassa sängyssäkään mieheni kanssa, joka kuorsaa kuin pora.

Olen yöeläjä ja menen usein työhön vasta klo 10 aikaan. Miehen työt alkavat klo 7 ja hän tarvitsee mitä ilmeisimmin enemmän unta kuin itse tarvitsen. Saatan lukea öisin jonnekin klo 3 asti. Välillä en nuku ollenkaan.

Ei lähelläolo ja seksin harrastaminen ole kiinni siitä, että jaetaan makuuhuone ja mennään koisaamaan yhtä aikaa. Voin kyllä vierailla miehen makuuhuoneessa ennen kuin hän nukahtaa. Yhteistä taivalta on takana yli 30 vuotta.