Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuuko miehenne jos ette mene samaan aikaan nukkumaan tai suututteko itse?

Vierailija
24.01.2023 |

Minua ärsyttää miehen tapa vaatia että menemme samaan aikaan nukkumaan. Loukkaantuu jos haluan jäädä sohvalle katselemaan telkkaria tai lukemaan netistä jotain.
Nyt on kompromissina että menen miehen viereen lukemaan nettiä, mutta sekin ärsyttää kun haluaisin omaa aikaa seksin jälkeen esim ja vaan olla rauhassa, ja mies haluaisi liimautua kiinni ja että olen samassa huoneessa kun nukahtaa. Mies menee paljon aikaisemmin nukkumaan ja alkanut ottaa päähän tämä, miksei pärjää yksin siellä sängyssä kun koko päivä oltu töitä lukuunottamatta kiinni toisissamme.

Sama jos haluan tyynyn laittaa vatsaa vasten nukkuessa "meidän välissä ei pidä olla mitään" ja ottaa tyynyn pois.

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan suutu jos mennään eriaikoihin nukkumaan.

Vierailija
22/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suutu, enkä minä suutu. Kumpikin saa mennä nukkumaan milloin haluaa. Tuo ei ole tervettä, mitä ap kuvailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi, että mennään nukkumaan samaan aikaan esim. kun hänellä aamuvuoro ja painuu pehkuihin jo kymmeneltä ei vaadi että tulisin nukkumaan samaan aikaan. Enkä minä vaadi tulemaan nukkumaan, jos menen aikaisemmin nukkumaan. Enkä vaadi valvomaan jos itse valvon.

Mutta hänellä myös ikävä tapa haukkua tylsäksi, jos menen aikaisemmin nukkumaan tai jos olen jo nukahtamaisillani enkä innostu seksistä olen bitch. Mitä pienistä.

Vierailija
24/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikänen ap ja hänen mies ovat? Kuullostaa ihan joltain teinitouhulta. Jos mies alkaisi määräilemään nukkumaanmenoaikaani, niin nauraisin kyllä päin naamaa.

Vierailija
25/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, alkais kyllä ahdistaa moinen. Saako sulla olla muuten omaa elämää ilman miestä?

Ja en siis suutu, ei myöskään mieheni.

Vierailija
26/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan mennä itsekseni nukkumaan ennen miestä, jotta voin lukea kirjaa eikä se valon päällä oleminen häiritse toista.

Vierailija
27/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että miten ahdistaa ajatuskin tuollaisesta. Me nukutaan omissa huoneissamme ihan omine tahteinemme. 

Vierailija
28/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset eivät noudata toisen asettamia nukkumaanmenoaikoja. Oma puolisoni on samanlainen pölö. Pitäisi mennä samaan aikaan nukkumaan "kunnon parisuhteessa", muu ei ole mitään. Ihan sama, että oma rytmini on iltapainotteinen ja unentarpeeni useita tunteja vähäisempi. Siis joko pyörin tyhjänpanttina unettomana sängyssä kolme tuntia toisen kuorsatessa tai onnistun nukahtamaan ja herään kolmelta ihmettelemään yötä. Kompromissina joskus menen ja toisinaan taas en. Ärsyttää silti hassut keksityt säännöt joissa ei ole järjen hiventä ja mitä hittoa se toinen muka saa siitä että toinen makaa valveilla vieressä, kun itse vetelee hirsiä täydessä tajuttomuudessa.

Minulle sopii hyvin, että vaimo menee nukkumaan silloin kun haluaa, jos ei samaan aikaan halua, kunhan vain sopisi säännöllinen rakastelu hänelle johonkin aikaan vuorokaudesta. Tämä on se haaste, että vaikka asiasta olisi ollut puhetta, voin itse valvoa pitempään vain sen takia, että jospa lopulta edes illan päälle lohkeaisi.

Vierailija
29/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suututa. Miehelläsi on sen tunteen alla joku asia, ehkä trauma, joku pelko joka tapauksessa, joka laukaisee kohtuuttomalta tuntuvan reaktion. Pohjimmiltaan hän pelkää jotain, ehkä että kasvatte erillenne ja eroatte. Jospa edellinen tyttis katseli telkkua yksin ja otti eron, ja pelkää että nyt käy samalla tavalla?

Koita jutella miehesi kanssa aiheesta rauhallisesti, jospa saisit ongittua, että mikä siellä oikeasti mättää.

Vierailija
30/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi hetkeäkään tuollaista, ahdistaisi liikaa.

Vierailija
31/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lapsuusperheen peruja. On nähty vanhempien menevän aina yhdessä nukkumaan.

Ehkä seksiä kannattaisi harrastaa muulloin kuin nukkumaanmenoaikaan, niin ainakaan seksi ei vaatisi miehen aikataulun noudattamista.

Meillä minä, vaimo, menen yleensä aikaisemmin sänkyyn lukemaan kirjaa. Mies jää vielä katsomaan telkkaa. En illalla jaksaisi mitenkään harrastaa seksiä, pikemminkin se meillä kuuluu aamuun tai päivään tai iltaankin mutta ei kovin myöhään eikä nukkumaan mennessä.

Vierailija
32/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen takertuja miehesi on, itse en kestäisi.

Vierailija
33/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen ap ja hänen mies ovat? Kuullostaa ihan joltain teinitouhulta. Jos mies alkaisi määräilemään nukkumaanmenoaikaani, niin nauraisin kyllä päin naamaa.

Ei oo enään teineistä kyse. Mies 41 ,minä 26

Vierailija
34/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei nukuta edes samassa kerroksessa. 

Vierailija
35/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme takertumista tuollainen. Ei jatkoon!

Vierailija
36/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin kulttuureissa on perinteitä jotka eivät istu eurooppalaiseen kulttuuriin ollenkaan, oliko miehesi mistäpäinkotoisin? nyt kuulostaa että ei taida olla mistään kotoisin

Vierailija
37/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo suuttui. Suuttui myös siitä jos en lähtenyt hänen mukaansa vanhemmilleen, jotka asuivat kilometrin päässä. Joka toinen päivä olisi tyyliin pitänyt lähteä.

Vierailija
38/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin suututti, kun mies kiirehti minua aiemmin sänkyyn vain siksi, että saisi jättää koiran iltapissatuksen minulle. Alkuun siis oli toimittu ihan sovussa niin, että pidempään valvova vie. Jossain vaiheessa piti pistää pelailu poikki ja sopia vuorot valmiiksi.

Muuten ei suututa, tietenkään.

Vierailija
39/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalissa avioliitossa mennään tavallisesti samaan aikaan nukkumaan.

Vierailija
40/140 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi on toimimaton avioliitto jos nukkuaanmenotkin pitää tehdä eri aikoina!