Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko teitä sanottu kauniiksi?

Vierailija
24.01.2023 |

Minkä ikäisenä?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti tuntuu pahalta näiden naisten puolesta, joita ei koskaan ole sanottu kauniiksi edes nuorena! Jokaisessa kuitenkin on sitä kauneutta. Kyllä suomalainen niukkasanaisuus ja kehujen puute on ahterista.

Vierailija
22/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista välttämättä tuota sanaa käytetyn, jotain positiivista kuitenkin varmaan joskus sanottu tai johonkin kauniiseen julkkikseen verrattu että on samaa näköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan humalaiset miehet ovat sanoneet.

Vierailija
24/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v ja kyllä ihan hiljattain on useampikin kehunut kauniiksi. Esim naispuolinen työkaveri, baarissa muutama miespuolinen henkilö (käyn harvoin baarissa mutta syksyllä tuli paristi käytyä). Ja oma isä, joka on kehunut kauniiksi ihan pikkulapsesta saakka 😁 oma käsitys on että olen sellainen perusnätti, ei mitenkään erityisen kaunis muttei rumakaan.

Vierailija
25/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, miehethän nyt sanovat mitä vaan saadakseen haluamansa. Omani nyt päälle nelikymppisenä kylläkin sanoo seksikkääksi, mutta taisipa joku kännikala baarissa pari kuukautta sitten kutsua kauniiksikin, kun odotin yksin kaveria saapuvaksi. Itse en sanoisi itseäni kauniiksi, mutta ihan hyvännäköinen olen kuitenkin mielestäni aina ollut.

Vierailija
26/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 45 kun viimeksi tuntematon sanoi niin. Silloin oli vielä geenien ansiosta jonkinlainen ulkonäkö, nykyään ei ole edes näköä.

Vierailija
27/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti tuntuu pahalta näiden naisten puolesta, joita ei koskaan ole sanottu kauniiksi edes nuorena! Jokaisessa kuitenkin on sitä kauneutta. Kyllä suomalainen niukkasanaisuus ja kehujen puute on ahterista.

Kaikki nuoret naiset ovat kauniita.

Vierailija
28/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eniten siinä 20-30-vuotiaana, mikä ei liene kellekään yllätys. Nykyään 50+ ikäisenä, kun en edes käy juuri missään, en tiedä vieläkö joku tästä ilmestyksestä kiinnostuisi, mutta oma ukko kyllä intoutuu silloin tällöin pienissä humalatiloissa kehuskelemaan. Mutta suurin kohteliaisuus ikinä oli oman murrosikäisen poikani kehaisu. Luulen, että sellainen on jo aika harvinaista herkkua.

Vierailija
29/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä tarkoita, etteikö kehuttaisi, jos ei nimenomaan sanota kauniiksi. Esim. itse pidän ulkonäöstäni ja koen, että minua pidetään yleisesti aika hyvännäköisenä, ja olen saanut ulkonäöstä positiivista palautetta paljonkin, mutta en silti muista kuin pari kertaa kun joku olisi kutsunut nimenomaan kauniiksi - ja nämäkin jotain ei-niin-tuttuja. En itse kaipaa mitään vakuutteluja nimenomaan kauneudesta, minusta kuulostaa vähän lapselliselta.

Vierailija
30/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi sitten olin yhden viisikymppisen ukon mielestä kaunis nuori nainen. Arvioi iän vähän alakanttiin..

N41

Vierailija
31/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisia kertoja elämän aikana.

Esimies sanoi vähän aikaa sitten kun näki kuvat lapsistani, että onpa sinulla kauniit lapset. Mutta niin on äitikin. Siitä tuli hyvä mieli pitkäksi aikaa. Samoin työkaveri (nainen) sanoi pari kuukautta sitten että näytätpä tänään viehättävältä.

Kehut lämmittää tosi pitkänkin ajan kuluttua!

Vierailija
32/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kehuu aika usein, isä on kehunut pari kertaa

Vierailija
33/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

39 v ja edelleen jokainen mies jonka tapaan sanoo, ja myös että näytän 10 x paremmalta kuin kuvissa.

Tosin urheilen paljon ja syön lähinnä kasvisruokaa.

Sun on varmaan vaikeaa käydä esim. kaupassa asioimassa, kun jokainen mies pysäyttää sinut ja alkaa kehua. Mistä ne kaikki on sinun kuvasi nähneet?

Vierailija
34/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti kauniiksi mutta kerran on sanottu haaskan näköseksi. Se mies oli varmaankin savolainen.

Vierailija
35/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että nimenomaan tuolla kaunis-sanalla olisi ulkonäköäni kehuttu, mutta kyllä mulle sanotaan että näytät upealta/nätiltä/hyvältä/kivalta ja että voisit olla malli. Olen siis ihan tavallinen tallaaja, luonnollinen (ei irtoripsiä, kulmien laminointia, hiustenpidennyksiä, hiusväriä jne) joka tykkää pukeutua kivasti. Teen sen edullisesti; harvat vaatteeni/kenkäni ovat maksaneet yli 100€. Hyödynnän paljon kirppiksiä ja panostan kotimaiseen suunnitteluun ja laadukkaisiin materiaaleihin. Minulta kysellään usein, mistä jotkin vaatteeni tai asusteeni ovat kotoisin. Olen nyt 45.

Vierailija
36/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pari kertaa nuorena ja ne kerrat kyllä jäivät mieleen. Mutta kaunis en olekaan, mm. voimakas alapurenta ei ole viehättävin piirre. Ulkonäköä kommentoidessa puhutaan aina esim. persoonallisesta tai mielenkiintoisesta ulkonäöstä. Vaikken valehtelusta pidä, niin tässä asiassa ei oikeastaan haittaisi, jos ihan se sana kauniskin joskus joltakin lipsahtaisi.

Vierailija
37/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan sanottu, ja johtuu varmaan siitä, etten ole.

Vierailija
38/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

39 v ja edelleen jokainen mies jonka tapaan sanoo, ja myös että näytän 10 x paremmalta kuin kuvissa.

Tosin urheilen paljon ja syön lähinnä kasvisruokaa.

Sun on varmaan vaikeaa käydä esim. kaupassa asioimassa, kun jokainen mies pysäyttää sinut ja alkaa kehua. Mistä ne kaikki on sinun kuvasi nähneet?

Niin tai entä jos taksikuski/ bussikuski/ kioskin myyjä/ kirjaston työntekijä on mies. Ja kaikki vaan kehuvat kauniiksi eivätkä keskity töihinsä. Ai kauhee.

Vierailija
39/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänä aamuna, oma mies kehuu päivittäin ulkonäköäni. Hän on jäävi, mutta aika usein saan muutenkin positiivista palautetta ulkonäöstäni ja pyrin sitä itsekin aina muille antamaan, jos on aihetta. Olen 55v.

Vierailija
40/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satunnaisia kertoja elämän aikana.

Esimies sanoi vähän aikaa sitten kun näki kuvat lapsistani, että onpa sinulla kauniit lapset. Mutta niin on äitikin. Siitä tuli hyvä mieli pitkäksi aikaa. Samoin työkaveri (nainen) sanoi pari kuukautta sitten että näytätpä tänään viehättävältä.

Kehut lämmittää tosi pitkänkin ajan kuluttua!

Se on kyllä totta että tuommoiset yllättävät ja ei taka-ajatuksia sisältävät kehut lämmittää eniten ja pitkään. Jonkun humalaisen miehen "olet upein nainen tässä baarissa" - mölinä taas ei juuri herätä positiivisia tunteita. Vaikka toki on kai sekin kivempi kuin ei huomiota ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi