Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko teitä sanottu kauniiksi?

Vierailija
24.01.2023 |

Minkä ikäisenä?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuumaksi kehuminen" herättää itsessä vain negatiivisia tunteita. Tulee halpa olo ja juuri se, että kehuja (jos vastakaista sukupuolta) on pelkästään seksiä vailla. Yök. Kerran eräs (juntti) vanha koulukaveri yritti lirkuttaa kutsumalla "kissaksi" ja meinasi  oksennus tulla... satun vihaamaan kissoja ja vihaan myös tuota ilmaisua. Olen mielummin ihan mikä muu tahansa eläin, vaikka aasi, kana tai lehmä tai sika. Kaikki söpömpiä kuin kissat.

Noh se siitä. Kauniiksi sanominen on kuumaksi sanomista sivistyneempää ja kyllä se tuntuu kivalta. Pakko myöntää.

Vierailija
62/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehistä puhutaan, niin ymmärtäkää, he eivät sano kauniiksi muuten kuin toosansaannin toivossa.

Kyllä. Housuissa kun tykyttää, niin kuka tahansa kuppainen pubiruusu on kaunis ja tältä repliikiltä putoaa täysin pohja pois Hyvä miehet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista onko juuri kauniiksi sanottu. Söpöksi kyllä useinkin. Kun olen aika pieni ja lapsenkasvoinen. Ja vartaloa kehutaan kyllä. Ja omasta mielestäni olenkin kasvoiltani sellainen tavallinen, ihan nätti kuitenkin. Isot silmät jne. Mutta en juurikaan laittaudu, esimerkiksi meikkaa. Ja minua kehuvat miehet joskus sanookin että eivät oikein välitä sellaisista "kauniista naisista" tiedän kyllä mitä he sillä tarkoittaa, eli juuri niitä naisia ketkä sitten tykkää laittautua jne. Mutta tuleehan siinä itselle mieleen, että enkö minä sitten ole kaunis. Voisivat kyllä hiukan miettiä miten ilmaisee tuonkin asian.

Vierailija
64/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enenevissä määrin näin yli 50-vuotiaana. Useimmiten naiset, jopa nuoret. En meikkaa lainkaan. 

Vierailija
65/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi.

Pirteää perjantaita.

👋

Vierailija
66/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikkia ole? Nuorenahan kaikki ovat kauniita.

Vierailija
67/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin kännisin sanoi minua tosi kauniiksi. Olen 47.

Vierailija
68/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikkia ole? Nuorenahan kaikki ovat kauniita.

Eivät ole :D

Vierailija
69/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanottiin, ennenkuin täytin 60 v. Sitten se kehuminen loppui🤯

Vierailija
70/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu teinistä asti. Lapsena olin ihan mitäänsanomattoman näköinen, mutta n. 13-vuotiaasta alkaen sain kehuja n. 60-vuotiaaksi. Silloin sairastuin enkä ole juurikaan ihmisten ilmoilla liikkunut, joten enää en kehuja kuule. Minulla ei ole koskaan ollut edes pitkät hiukset eli ihan kasvot ja kroppa olivat syynä kommentteihin. 

Vierailija
71/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti lapsesta alkaen ja edelleen, olen nelikymppinen

Vierailija
72/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran on sanottu, että minusta voisi tulla missi. Sanoja oli kampaaja, ja kommentti vitutti, vaikka olin vasta lapsi. Koin kommentin valheellisena mielistelynä.

Toisen kerran ylioppilasjuhliin vaatteita etsiessäni myyjä sanoi minun olevan mallin mitoissa. Sama reaktio, en ostanut, vaikka se housu-jakkupuku oli kivan näköinen.

Onneksi sen jälkeen ei ole tullut mitään ulkonäkökommentteja.

Vierailija
73/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan sanottu. Varmaan johtuu ihan siitä että en ole kaunis.

Harmittaa etten ole, eikä ole edes mitään korvaavaa taitoa tai älliä. Mutta eihän sille mitään voi, ehkä se ei sittenkään ole maailman tärkeintä. Tärkeintä mulle olisi jos edes jonkun ihmisen hyväksi olisin elämässäni ollut avuksi. Itse en saa tietää sitä, mutta se on toive. Yritän.

Vierailija
74/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Nyt olen 45v.

Vierailija
75/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

39 v ja edelleen jokainen mies jonka tapaan sanoo, ja myös että näytän 10 x paremmalta kuin kuvissa.

Tosin urheilen paljon ja syön lähinnä kasvisruokaa.

Eli sun mielestä kauneus on sama asia kuin hoikkuus tai sporttisuus? Vai saako urheilemalla ja kasvisruoan suosimisella myös nätit kasvonpiirteet?

Vierailija
76/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

39 v ja edelleen jokainen mies jonka tapaan sanoo, ja myös että näytän 100 x pahemmalta kuin kuvissa.

Tosin syön paljon ja syön lähinnä mielialalääkkeitä.

Vierailija
77/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanottu, ei edes kumppanien taholta. Eikä miksikään muuksikaan, mikä viittaisi miellyttävään ulkonäköön. 

Vierailija
78/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kaunis noni anna nyt sitä pimpulia

Vierailija
79/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarin kännisin sanoi minua tosi kauniiksi. Olen 47.

Annoitko pillua siitähyvästä?

Vierailija
80/89 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nuorempana. N. 21-25. Ei todellakaan enää, kun vuosikymmenen jatkuvan sairastelun jälkeen lähentelen neljääkymppiä. Näytän ihan siltä kuin joku olisi haudasta repinyt takaisin maailmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan