Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?
Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!
Kommentit (1703)
En pysty mitenkään ymmärtämään alkuperäisiä suomalaisia, jotka kannattavat v.näläisten sotimista Ukrainassa. Hyväksytään se brutaali väkivalta ja puolustetaan v.näjän harjoittamaa viattomien t.ppamista, k.duttamista ja r.iskaamista. Ei vaan mahdu mun käsitykseen ihmisyydestä.
Henkilö joka meinaa aina myöhästyä jostain ellei jopa myöhästykkin, vaikka aikaa alunperin oli vaikka kuinka, mutta sitte kun h-hetki olisi käsillä niin tulee joku ihme hätäily.
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä samalla kellonlyömällä kaikkialla alkanutta pandemiaa
Missä sellainen on ollut ja koska?
Mä en ymmärrä sitä, et miks naiset voi käyttää miesten vaatteita ilman et kukaa kiinnittää siihen huomiota mut sit jos miehet käyttäö naistenvaatteita nii sitä aletaa kuttuu sit homoks ja kaikki kattoo sitä. Sama juttu on aika lailla luistimien kanssa. Miehillä näkee harvoin kaunoluistimia mut naisilla näkee paljon hokkareita. Sit vielä se, et miks miehet saa kulkee kylillä ilman paitaa ilman et kukaa sanoo siit mitää mut jos nainen kulkis ilman paitaa kylillä nii sit on suurinpiirtein poliisit jo soitettu..
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on ihme, että niin monet syövät aamulla, koska silloin on nälkähormoni greliinin taso alimmillaan. Minulla ei ole heti aamulla nälkä enkä usko väkisin syömiseen. Syön yleensä aikaisintaan parin tunnin päästä heräämisestä.
Ihmiset ovat erilaisia, enkä itse keksi juuri mitään, mitä ihmettelisin muissa, ellei oteta lukuun väkivaltaisissa suhteissa olemista, lasten ja eläinten rääkkäämistä ynnä muuta itsestään selvää.
Se, että jättää aamupalan syömättä, ei ole järkevää, vaikkei nälkä olisikaan.
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/af4d8fe6-367d-4ee2-b475-b94e5dc8e8…
Vierailija kirjoitti:
Kuolemaa. Siis sitä että ollaan täällä ja sitten ei ollakaan.
Kyllä. Ja minä en ymmärrä sitä, kuinka kaikki ihmiset elävät kuin eivät tietäisikään että joskus kuolevat. Haalitaan omaisuutta, tuhlataan aikaa osakemarkkinoiden seuraamiseen.. Pidetään yllä kulisseja niin kotona kuin työssä... Sitten yhtäkkiä sydäri ja poks: kaikki ohi, sinne män...
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyttä.
Työttömyys rakennetaan. Tällöin saadaan riistää. Käynnissä olevassa sukupuuttokehityksessa armahdetaan
syntymättä jätetty joutumasta riistovaltaan, -Näyttääpä toimivan hyvin!
Aamupalaa EI kannata jättää väliin. Sillä on todettu olevan yhteys painonhallinta-ongelmiin. Kannattaa siis syödä aamulla, vaikka se ei olisi luontevaa ja ei olisi nälkä, koska muuten kärsit illalla helposti nälkävelasta ja ravaat koko ajan jääkapilla. Aamupalan syömisen voi opetella vähitellen.
Että julkisin varoin hoidetaan itsellisten naisten ja lesboparien hedelmöityshoitoja.
En ymmärrä, miten joku voi olla aamulla nälkäinen ja haluaa syödä heti pian herättyään. En myös ymmärrä, miten joku voi syödä kaksi lämmintä ateriaa, aamu ja iltapalan ja välipalat päälle. Miten??
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koon suosio.
Kaija oli hyvä ysärin lopussa mutta ei olen pitkään aikaan saanut mitään kummoista aikaiseksi. Entinen mies oli hyvä biisintekijä.
Mukavan tuntuinen nainen kyllä.
En ymmärrä, miksi Venäjä saa mennä toisen valtion rajojen sisälle ja saa siellä tehdä tuhojaan.
Ihmisiä jotka aloittavat usein lauseen "en ymmärrä".
Kyllä ymmärrät, älä selitä. Tykkäätkö tai oletko samaa mieltä on sitten asia toinen, mutta ymmärrät kyllä.
Eli ymmärtämättömyyden ilmaisu mielipiteenä. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten joku voi olla aamulla nälkäinen ja haluaa syödä heti pian herättyään. En myös ymmärrä, miten joku voi syödä kaksi lämmintä ateriaa, aamu ja iltapalan ja välipalat päälle. Miten??
Veikkaan, että sulla on miljoona muutakin asiaa, joita et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi Venäjä saa mennä toisen valtion rajojen sisälle ja saa siellä tehdä tuhojaan.
Jenkithän ei oo koskaan tehneet tuota:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vain ymmärrä miten ihmiset voivat väittää olevansa uskovaisia. Yksikään kymmenestä käskystä ei ole noudattamisen arvoista. Ihminen kun on syntinen niin kaikkia syntejä saa tehdä, rukoilemalla kuvittelevat saavansa anteeksi. Kehuvat ja ylistävät Jeesusta mutta eivät tee mitään ollakseen hänen veroisiaan. Lähimmäisen rakkaudesta puhuvat mutta hylkäävät silmää räpäyttämättä omat lapsensa tai käyttävät hyväkseen pieniä viattomia lapsia. Kaksinaamainen elämä täynnä epäeettistä pahantahtoista toimintaa.
Minun on vähän vaikea ymmärtää kirjoittamaasi. "Yksikään kymmenestä käskystä ei ole noudattamisen arvoista." Siellä sanotaan muun muassa Älä tapa. Eikö sinun mielestäsi tässä käskyssä ole mitään ajatusta?
"Ihminen kun on syntinen niin kaikkia syntejä saa tehdä, rukoilemalla kuvittelevat saavansa anteeksi." Olen tavannut elämäni aikana suuren määrän ihmisiä, jotka tunnustautuvat uskoviksi, eikä kukaan heistä ole ajatellut tuollaista. Minkälaisten uskovaisten kanssa sinä olet ollut tekemisissä? Jos he ovat olleet noin ajattelevia, niin voin täysin varmasti sanoa, että uskovaisia he eivät ole olleet.
"Lähimmäisen rakkaudesta puhuvat mutta hylkäävät silmää räpäyttämättä omat lapsensa tai käyttävät hyväkseen pieniä viattomia lapsia." Sinä olet kasvanut tai liikkunut joissakin hyvin pahoissa piireissä, joissa ihmiset ovat esittäneet uskovaista, mutta tehneet hirveitä asioita ja sinä et nyt jostain syystä osaa nähdä sen valheellisuuden taakse sitä, että nämä henkilöt ovat todellisuudessa olleet mieleltään sairaita
Suoriin kysymyksiin suorat vastaukset, jospa sitten ymmärrät.
Minulle käskyt ovat päivänselviä vaikka en uskovainen olekaan. Normaaleja elämän sääntöjä jos haluaa elää sovussa muiden kanssa ja vapaana. Uskovaisilla on suuria vaikeuksia ymmärtää ja noudattaa niitä, etenkin neljää viimeistä.
"Minkälaisten uskovaisten kanssa sinä olet ollut tekemisissä?":
Lestadiolaisten, helluntailaisten ja jehovien ja perus ev.lut. Työskennellyt vuosia heidän kanssaan ja 100% heistä esimerkiksi levittää toisista täysin valheellisia juttuja. Täysin tietoisesti. Pilkallisuuden määrällä ei ole mitään rajaa. Ja juoruista elävät.
"nämä henkilöt ovat todellisuudessa olleet mieleltään sairaita":
Kyllä, olen samaa mieltä, uskovaiset ovat mieleltään sairaita. Eivät vain sitä itse näe.
Näistä syistä erosin kirkosta, sillä en halua tulla yhdistetyksi näin syntisiin ihmisiin. Ihan samoin kuin en haluaisi viettää aikaani rikollisjoukoissakaan tai huumeporukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Perintöveroa. Täysin turha vero, joka on miljoona omaisuudesta jo hirvittävä. Pitäisi lakkauttaa.
Oman onnen seppä jää pienemmälle perinnölle. -Lähestyvässä sukupuuttovaiheessa perintöja alkaa jäädä valtiolle kasamäärin perillisen puuttuessa. Valtio joutuu pulaan perintökasoineen!
Arvoisa 546: osaat käyttää hienosti red herring-argumenttia. Ymmärrän, että sen käyttäminen on houkuttelevaa, koska jostain asiasta kuuleminen tai sen miettiminen käy tunteisiin. Sekä "vaikka voissa paistaisi"-valtion hyökkäys Ukrainaan, että jokainen muu hyökkäys itsenäiseen valtioon on karmivaa. Silti nimenomaan siitä rysänderoksen hyökkäyksestä voi puhua todellakin tuohtuneena ja järkyttyneenä, vaikka se ei ole ainoa tapaus. Se on lajissaan julma ja härski, sekä kertoo eettisesti surkeatasoisesta hallinnosta.
Perintöveroa. Täysin turha vero, joka on miljoona omaisuudesta jo hirvittävä. Pitäisi lakkauttaa.