Miksi joulutorttujen luumumarmeladi ei pysy nykyään kasassa paistettassa?
Tähtitortuista tulee tosi rumia, kun se luumumarmeladi leviää.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Palmuöljy.
Ei marmeladissa mitään palmuöljyä ole.
Vierailija kirjoitti:
Pistät sitä liikaa.
En laita kuin puolikkaan t-lusikallisen ja marmeladi on sitä yleisintä, mitä on aina käytetty, Dronningholmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistät sitä liikaa.
En laita kuin puolikkaan t-lusikallisen ja marmeladi on sitä yleisintä, mitä on aina käytetty, Dronningholmin.
Samaa Dronningholmin Tähtitorttu-marmeladia minäkin olen käyttänyt, viimeksi kaksi viikkoa sitten. Laitoin sitä teelusikallisen jokaiseen tähtitorttuun. Kaikki onnistui hyvin. Onkohan sinulla vika jossain muussa?
Olen käyttänyt vaikka minkä merkkisiä paistomarmeladeja eikä mitään ongelmia ole ollut ja laitan reilusti täytettä. Laitan ensin marmeladin ja nipistän taikinasakarat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistät sitä liikaa.
Miksi noin vähän? Yleisohjehan on yksi teelusikallinen/torttu. Voi ollakin, että se leviää vähyytensä takia.
Ei minulla ole vastaavaa ongelmaa. Olen viimeisen kuukauden sisällä paistanut kolmesti tähtitorttuja, ja aina on onnistunut hyvin. Käytätkö jotain halpismarmeladia, joka ei toimi paistettaessa?