Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko säälittävä, jos laitan viestiä?

Hämmentynyt ja surullinen
23.01.2023 |

Tapailusuhde on nyt ilmeisesti päättynyt. Miehen kommunikaatio on ollut tosi poukkoilevaa. On tunteita ja ei tiedä onko riittävästi ja on myös vaikeita tunteita. Haluaa kuitenkin jatkaa tutustumista, mutta pyytää vähän siimaa. Sitten, kun en ole yhteyksissä niin ihmettelee miksi en ole. Eilen illalla laitoin lopulta viestin, että olisikohan meidän viisainta jättää tämä tähän? Mies ei ole klikannut viestiä auki, vaikka on ollut WhatsAppissa moneen kertaan.

Minun tunteet heräsivät ja olisin mieluusti jatkanut tutustumista, mutta en nyt millä tahansa ehdoilla. Olen useampaan kertaan kertonut mitä toivoisin. Olemme olleet samalla sivulla puheissa, mutta käytännössä emme ehkä niinkään.

Olen nyt täysin ymmälläni, että aikooko hän vastata vielä jotain vai jääkö tämä nyt näin. Jos ei tunnu hyvältä jatkaa, niin sittenhän on viisainta päättää tähän. Olisin toivonut, että hän olisi kertonut että mitä vaikeita tunteita hänellä on ja kertonut ihan rehellisesti miksi on käyttäytynyt niin ristiriitaisesti. Ei ole tarkoitus jäädä ikuisuuksiksi tivaamaan, mutta en käsitä mitä sellaista on tapahtunut että hommaa ei voida asiallisesti päättää ja sitten molemmat pääsevät myös jatkamaan omaa elämäänsä ilman, että jää vaivaamaan. Tai en tietenkään tiedä jääkö häntä vaivaamaan, mutta minua jää. On myös kurja jäädä odottelemaan, että laittaako hän vielä viestiä vai onko viestit viestitelty.

Onko ihan säälittävää laittaa viesti, että mulle jäi tästä kaikesta tosi hämmentynyt olo? Mua jäi mietityttämään ne vaikeat tunteet mua kohtaan tai tätä tilannetta kohtaan. Kysyisin voisiko hän vielä kertoa niistä tarkemmin, niin olisi helpompi jatkaa omaa elämää.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tosiaan turha tapa jäädä vatvomaan miehen syitä ja mielenliikkeitä, koska meillä on niin suuri tarve ja kyky ymmärtää paskahousuakin. Kun se on pohjimmiltaan herkkä ja kaunis sielu, sillä on vaan nyt vähän rankka vaihe elämässä ja kaikenlaisia vastoinkäymisiä. Se on nyt hämmentynyt ja tulee kyllä takaisin, kun on saanut asiansa järjestykseen päässään. Onhan se ihan ymmärrettävää että kaunis nainen houkuttaa, ja kun tarjotaan niin on otettava. 

Sillävälin kyseinen paskahousu viillettää tukka hulmuten uusissa seikkailuissa viis veisaten mistään herkkyydestä, rankasta vaiheesta tai hämmennyksestä.

Vierailija
102/105 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse soittaisin reilusti. Viestittely on tosi huono keino tunnustella toisen mielenliikkeitä.

Minulla yksi lupaavasti alkanut tapailusuhde kaatui viestittelyyn. Tuli ihan kunnon riita jota ei ikinä selvitetty ja suhde päättyi. Se vaivasi ja nolotti minua monta vuotta. Ja luultavasti riita johtui väärinkäsityksistä.

Eli puhelin kouraan. Kerran täällä vaan eletään! Joo, saattaa olla noloa. Mutta kumpi on pahempi: itsensä nolaaminen vai se vatvominen että mitä jos.

Tuskin on mikään suuri romanssi ollut kyseessä, jos koko juttu kaatuu viesteillä riitelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette ehtineet nussia.

Vierailija
104/105 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse soittaisin reilusti. Viestittely on tosi huono keino tunnustella toisen mielenliikkeitä.

Minulla yksi lupaavasti alkanut tapailusuhde kaatui viestittelyyn. Tuli ihan kunnon riita jota ei ikinä selvitetty ja suhde päättyi. Se vaivasi ja nolotti minua monta vuotta. Ja luultavasti riita johtui väärinkäsityksistä.

Eli puhelin kouraan. Kerran täällä vaan eletään! Joo, saattaa olla noloa. Mutta kumpi on pahempi: itsensä nolaaminen vai se vatvominen että mitä jos.

Tuskin on mikään suuri romanssi ollut kyseessä, jos koko juttu kaatuu viesteillä riitelyyn.

Samaa mietin. Mikäli suhde olisi ollut lupaava ja siinä olisi ollut jotain menetettävää, hän olisi kertonut toiselle, jos on epäillyt riidan johtuneen väärinkäsityksestä. Nyt ilmeisesti ei kertonut vaan antoi suhteen ennemmin mennä.

Vierailija
105/105 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän soittanu/tekstannu, ethän??