Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko säälittävä, jos laitan viestiä?

Hämmentynyt ja surullinen
23.01.2023 |

Tapailusuhde on nyt ilmeisesti päättynyt. Miehen kommunikaatio on ollut tosi poukkoilevaa. On tunteita ja ei tiedä onko riittävästi ja on myös vaikeita tunteita. Haluaa kuitenkin jatkaa tutustumista, mutta pyytää vähän siimaa. Sitten, kun en ole yhteyksissä niin ihmettelee miksi en ole. Eilen illalla laitoin lopulta viestin, että olisikohan meidän viisainta jättää tämä tähän? Mies ei ole klikannut viestiä auki, vaikka on ollut WhatsAppissa moneen kertaan.

Minun tunteet heräsivät ja olisin mieluusti jatkanut tutustumista, mutta en nyt millä tahansa ehdoilla. Olen useampaan kertaan kertonut mitä toivoisin. Olemme olleet samalla sivulla puheissa, mutta käytännössä emme ehkä niinkään.

Olen nyt täysin ymmälläni, että aikooko hän vastata vielä jotain vai jääkö tämä nyt näin. Jos ei tunnu hyvältä jatkaa, niin sittenhän on viisainta päättää tähän. Olisin toivonut, että hän olisi kertonut että mitä vaikeita tunteita hänellä on ja kertonut ihan rehellisesti miksi on käyttäytynyt niin ristiriitaisesti. Ei ole tarkoitus jäädä ikuisuuksiksi tivaamaan, mutta en käsitä mitä sellaista on tapahtunut että hommaa ei voida asiallisesti päättää ja sitten molemmat pääsevät myös jatkamaan omaa elämäänsä ilman, että jää vaivaamaan. Tai en tietenkään tiedä jääkö häntä vaivaamaan, mutta minua jää. On myös kurja jäädä odottelemaan, että laittaako hän vielä viestiä vai onko viestit viestitelty.

Onko ihan säälittävää laittaa viesti, että mulle jäi tästä kaikesta tosi hämmentynyt olo? Mua jäi mietityttämään ne vaikeat tunteet mua kohtaan tai tätä tilannetta kohtaan. Kysyisin voisiko hän vielä kertoa niistä tarkemmin, niin olisi helpompi jatkaa omaa elämää.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosi paljon hyvistä vinkeistä, tsempistä ja kannustuksesta sekä tosiasioiden näkemisestä. En jää odottamaan mahdollista tapaamista ja asioiden selvittämistä. Katsotaan toteutuuko tapaaminen ja mikä fiilis itsellä siinä vaiheessa on. Jos tuntuu, että olen päässyt jo pahimman yli niin sitten ei ehkä kannata edes enää tavata tai olla yhteyksissä muutenkaan. 

Ihmiset eivät tosiaankaan toimi, niin kuin itse toimii ja toivoo, että itseä kohtaan toimitaan. Ei mun maailma tähän kaadu. Nyt tuntuu surulliselta ja hämmentyneeltä, mutta elämäähän tämä vain on. Täytyy vähän kasailla itseä ja uskoa, että se mulle oikea tyyppi löytyy ajastaan. Ehkä pitää vielä paremmin ja tiukemmin kiinni omista rajoistaan eikä hullaantua seksistä ja läheisyydestä. Katsoa tosiaan niitä tekoja eikä uskoa sanoihin. ap

Vierailija
82/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ap säälittävä. Mies nauraa sulle ja pitää varalla jos ei nykyisen kanssa onnistu. Nyt unohdat sen ja lataat tinderin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tosi paljon hyvistä vinkeistä, tsempistä ja kannustuksesta sekä tosiasioiden näkemisestä. En jää odottamaan mahdollista tapaamista ja asioiden selvittämistä. Katsotaan toteutuuko tapaaminen ja mikä fiilis itsellä siinä vaiheessa on. Jos tuntuu, että olen päässyt jo pahimman yli niin sitten ei ehkä kannata edes enää tavata tai olla yhteyksissä muutenkaan. 

Ihmiset eivät tosiaankaan toimi, niin kuin itse toimii ja toivoo, että itseä kohtaan toimitaan. Ei mun maailma tähän kaadu. Nyt tuntuu surulliselta ja hämmentyneeltä, mutta elämäähän tämä vain on. Täytyy vähän kasailla itseä ja uskoa, että se mulle oikea tyyppi löytyy ajastaan. Ehkä pitää vielä paremmin ja tiukemmin kiinni omista rajoistaan eikä hullaantua seksistä ja läheisyydestä. Katsoa tosiaan niitä tekoja eikä uskoa sanoihin. ap

Ei mitään järkeä nähdä sitä persereikää. Nyt estät ja poistat ja lataat tinderin.

Vierailija
84/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tilanne rasittaa ja harmittaa. Kuitenkin monta kuukautta tapailitte. Mutta neuvoisin kanssa antamaan olla :( Ei tuosta mitään pysyvää tule. Klisee, mutta kun joku oikeasti potentiaalinen mies löytyy, niin asiat menee helpommin.

Niin kai se on. Kun kaikesta tulee vaikeaa niin ei siitä mitään tule. Haluaisin vaan ymmärtää miksi tässä kävi näin. ap

Käytös on niin epämääräisen kuuloista, että voi olla narsisti. Niiltä ei saa koskaan mitään selvyyttä eikä selvää päätöstä, jotta voivat ilmestyä taas joskus. Ja ne saavat mielihyvää, polttoainetta siitä, että roikut, selität, pyydät selitystä. Anna olla ja opettele ymmärtämään vaikkapa Youtuben avulla. Crappy Childhood Fairya suositeltiin jo. Narsistin kanssa deittailusta mm. HF Tudor, Sam Vaknin, Raw Motivations ja Mental Healness kertovat kaiken tarvittavan. Kevyempää kamaa on sitten parisuhdekouluttajien deittailuohjevideot, miten käsitellä feidaavaa kumppania. 

Vierailija
85/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta tuo mies kuulostaa sellaiselta, joka ei nyt vaan USKALLA/PYSTY sanomaan suoraan, että ei nyt oikein kiinnosta. Voi myös pelätä, että kilahdat ja sekoat kunnolla jos hän laittaa rehellisesti että haluaa katkaista yhteydenpidon. Moni mies on sellainen, että puhuu paskaa mieluummin kuin kertoisi rehellisesti totuuden. Tuollaisia miehiä tuli itsellekin sinkkuaikoina vastaan. Ei vaan osata olla rehellisin ja avoimin pelimerkein liikenteessä. Tässä tulee käymään niin, että miehestä tuskin mitään kuuluu jatkossakaan.

Haluaisin tietää, mitä helvettiä tällaisten miesten päässä oikein liikkuu. Vai liikkuuko mitään.

Omani oli valehteleva narisistipsykopaatti, joka sai elämänsisältönsä naisten hyväksikäyttämisestä. 

Vierailija
86/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt uutta viestiä laita jos ei ole edellistäkään lukenut. Miestä ei selkeästi kiinnosta. Itsekin yritin tapailla miestä, joka ensin perui yhden tapaamisen. Seuraavalla kerralla hänestä ei kuulunut koko päivänä mitään vaikka lupasi ilmottaa. Kun jo kolmannen kerran torppasi tapaamisen vedoten kiireeseen niin sanoin, että annetaan olla. Oltiin siis kerätty tavata pari kertaa tuohon mennessä. Odottaminen on raastavaa, mutta anna miehen olla ja parempi jos yrität unohtaa hänet. Jos häntä kiinnostaa niin laittaa varmasti itse aktiivisesti viestiä.

On hän varmasti nähnyt ainakin viestin alun. Mutta kun haluaa tehdä muka pientä kiusaa, on lapsellinen poika , ei mies.

Ja voithan yhden viesin laittaa, mutta älä ala pommittamaan . Kuulostaa että pompottaa vain.

Vierailija
87/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tollainen tyyppi. Se tuli takaisin kahden kuukauden kuluttua selittäen, miten on kaivannut mua joka päivä ja että olen parasta mitä koskaan oli ja hän vaan jotenkin sekosi ja pakeni, mutta nyt haluaisi sitten korjata kaiken. No, en todellakaan päästänyt sitä panemaan. Tekee kuulemma tuon saman tempun jokaiselle naiselle. Ja niitä riittää. Jos olisin ottanut takaisin, olisi mennyt pari viikkoa ja mies olisi taas aloittanut temppuilunsa ja katoilunsa. 

Noita tunne-elämältään kehittymättömiä, munattomia ja selkärangattomia kusipäämiehiä on valitettavan paljon. Ja valitettavasti ne osaavat esittää myös niiiiiin ihanaa ja hurmaavaa ja rakastanuttua ja herkkää. Oikeasti ovat paskaa täynnä ja täysin laskelmoivia ja itsekkäitä hyväksikäyttäjiä. 

Vierailija
88/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta tuo mies kuulostaa sellaiselta, joka ei nyt vaan USKALLA/PYSTY sanomaan suoraan, että ei nyt oikein kiinnosta. Voi myös pelätä, että kilahdat ja sekoat kunnolla jos hän laittaa rehellisesti että haluaa katkaista yhteydenpidon. Moni mies on sellainen, että puhuu paskaa mieluummin kuin kertoisi rehellisesti totuuden. Tuollaisia miehiä tuli itsellekin sinkkuaikoina vastaan. Ei vaan osata olla rehellisin ja avoimin pelimerkein liikenteessä. Tässä tulee käymään niin, että miehestä tuskin mitään kuuluu jatkossakaan.

Haluaisin tietää, mitä helvettiä tällaisten miesten päässä oikein liikkuu. Vai liikkuuko mitään.

Tämä on se naisten ongelma. Mietitään liikaa "miksi" varsinkin niistä, jotka kohtelevat huonosti? Miksi "miksi" on tärkeä kysymys? Eikö tärkeämpää olisi miettiä tekeekö moinen suhde itselle hyvää? 

Vierailija
89/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään tapauksessa ei kannata enää tavata. Säästä kiltteytesi ja mukavuutesi niille, jotka siihen johdonmukaisesti yhtä mukavasti vastaavat.

Vierailija
90/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan, että mies istuu kotonaan hämmentyneenä miettimässä sinua?

Mies oli varmaan löytänyt toisen naisen ja niin uppoutunut uuteen löytöönsä, että unohtanut sinut kokonaan. Kun laitoit uuden viestin ja muistutit olemassa olostasi niin mies tajusi, että olet riittävän hölmö pysymään reservissä.

Vierailija
91/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teinkö nyt mokan vai emämokan, mutta laitoin hänelle viestin, jossa sanoin että olen tosi hämmentynyt. Hän vastasi, että hänkin on todella hämmentynyt ja hänestä tuntuu tosi pahalta. Vastasin, että voisimmeko tavata ja jutella. Haluaisin ymmärtää mitä oikein tapahtui. Kirjoitin myös, että jos ei halua jutella ja haluaa, että jätän hänet rauhaan, niin sanoo vain suoraan niin tietenkin sitten niin. Hän vastasi, että ei hän missään nimessä halua katkaista yhteydenpitoa. Sanoi, että on itsekin tosi ymmällään mitä tapahtui ja hänen täytyy hieman selvitellä ajatuksiaan ja sen jälkeen voidaan jutella. Sovittiin, että kumpikin miettii tahollaan ja tapaamme sitten jossain kohtaa. ap

Eli pitää sinua varalla ja selvittelee nyt, tuleeko jutusta toisen naisen kanssa mitään vai ei.

Miksi ihmeessä pitäisi mua varalla? Pistäisi homman nopeasti pakettiin ja siirtyisi täyspainosesti seuraavaan tai sitä seuraavaan. ap

Olet aika naiivi. Ihmiset ei ole noin rehellisiä, pitävät todellakin varalla, jos vaikka sen paremman kanssa ei homma toimikaan. 

Muutenkin näyttää siltä, että haaveilet miehellä olevan jotain hienoja ja syvällisiä syitä siihen, ettet kelpaa. Tuskin sinua se todellinen syy auttaisi yhtään elämässä eteenpäin.

Unelmat vs. todellisuus. Todelliset tarpeet ja arvot näkyy käytöksessä. Niitä ei tarvii erikseen selittää tai kysellä. Pitää vaan katsoa sitä käytöstä sellaisena kuin se on eikä vaaleanpunaisten toivelasien läpi. Ja sitten vetää siitä totuudesta johtopäätöksensä että miten itse toimii. 

Vierailija
92/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teinkö nyt mokan vai emämokan, mutta laitoin hänelle viestin, jossa sanoin että olen tosi hämmentynyt. Hän vastasi, että hänkin on todella hämmentynyt ja hänestä tuntuu tosi pahalta. Vastasin, että voisimmeko tavata ja jutella. Haluaisin ymmärtää mitä oikein tapahtui. Kirjoitin myös, että jos ei halua jutella ja haluaa, että jätän hänet rauhaan, niin sanoo vain suoraan niin tietenkin sitten niin. Hän vastasi, että ei hän missään nimessä halua katkaista yhteydenpitoa. Sanoi, että on itsekin tosi ymmällään mitä tapahtui ja hänen täytyy hieman selvitellä ajatuksiaan ja sen jälkeen voidaan jutella. Sovittiin, että kumpikin miettii tahollaan ja tapaamme sitten jossain kohtaa. ap

Eli pitää sinua varalla ja selvittelee nyt, tuleeko jutusta toisen naisen kanssa mitään vai ei.

Miksi ihmeessä pitäisi mua varalla? Pistäisi homman nopeasti pakettiin ja siirtyisi täyspainosesti seuraavaan tai sitä seuraavaan. ap

Koska parempi toinen p illu varalla kuin ei varalla. 

Vierailija
93/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisilla playereilla on vaarana jäädä lopulta yksin. He tekevät tuota aikansa kunnes tulee seinä vastaan eikä löydy enää ketään koukutettavaa.

Tämähän olisi parasta mitä noille voisi käydä. Ihan oikein.

Vierailija
94/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ap, että eihän tuo mieskään ole sellainen, jollaisen toivoisit hänen olevan. Toivoisit, että hän pitäisi enemmän yhteyttä ja kertoisi tunteistaan - mutta hän ei ole sellainen. Joten kannattaako häneltä toivoa enää mitään? Olet jo laittanut viestin, jossa ilmaisit, että haluat lopettaa - ei kannata lähteä siitä poukkoilemaan enää mihinkään muuhun. Mies ei vaikuta tarpeeksi kiinnostuneelta, joten noin lyhyen tapailun jälkeen sinun kannattaa vain todeta, ettei hän ollut sitä, mitä toivoit, eikä tuosta tulisi sellaista suhdetta, jota haluat - ja jatka eteenpäin.

Niin. Ei suhde osoittautunut sellaiseksi moneltakaan osin sellainen mitä haen. Vetovoima oli kuitenkin todella voimakas ja siitä syystä hänen unohtaminen on todella vaikeaa. Ihastun äärimmäisen harvoin ja siitäkin syystä ahdistaa ja on tosi surullinen olo. ap

Voimakas vetovoima = pelimies vedätti :( 

Vierailija
95/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuuntele tämä ajatuksella. Valitettavasti kaikki ihmiset eivät ole yhtä mukavia kuin sinä ja minä, eivätkä he toimi samoin säännöin, eivät tunne samanlaisia tunteita, eivät saa samoista asioista mielihyvää ja saavat mielihyvää meille täysin käsittämättömistä asioista. 

Vierailija
96/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ap, että eihän tuo mieskään ole sellainen, jollaisen toivoisit hänen olevan. Toivoisit, että hän pitäisi enemmän yhteyttä ja kertoisi tunteistaan - mutta hän ei ole sellainen. Joten kannattaako häneltä toivoa enää mitään? Olet jo laittanut viestin, jossa ilmaisit, että haluat lopettaa - ei kannata lähteä siitä poukkoilemaan enää mihinkään muuhun. Mies ei vaikuta tarpeeksi kiinnostuneelta, joten noin lyhyen tapailun jälkeen sinun kannattaa vain todeta, ettei hän ollut sitä, mitä toivoit, eikä tuosta tulisi sellaista suhdetta, jota haluat - ja jatka eteenpäin.

Niin. Ei suhde osoittautunut sellaiseksi moneltakaan osin sellainen mitä haen. Vetovoima oli kuitenkin todella voimakas ja siitä syystä hänen unohtaminen on todella vaikeaa. Ihastun äärimmäisen harvoin ja siitäkin syystä ahdistaa ja on tosi surullinen olo. ap

Voimakas vetovoima = pelimies vedätti :( 

Ap, tutustu käsitteeseen traumasidos. Hormonit ja kemia nyt puhuvat ja puhuvat  vahvasti. Ne pitää saada rauhoittumaan. Kyseessä ei ole oikea rakkaus, ei oikea ihailu vaan kemiallinen huumepiikki. Onko omassa menneisyydessäsi (lapsuus) jotain vaillejäämistä tai väkivaltaa?

Vierailija
97/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoon vinkki syviin vesiin menevälle Ap:lle: älä anna seksiä. Tunteesi ja kiintymisesi tulevat näköjään liikaa mukaan seksin myötä, tiedosta asia, huijareita ja pelimiehiä on paljon liikkeellä deittimaailmassa. Suurin osa on pil*un perässä. Nyt kun tiedostat luonteesi ja että menet liian diippiin kelaan, niin älä anna seksiä vaan tutustu kaikessa rauhassa ja treffaile miesten kanssa kevyesti ja siitä vähitellen vakavemmin, mutta ei heti sinne syvään päätyyn. 

Vierailija
98/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soittaisin reilusti. Viestittely on tosi huono keino tunnustella toisen mielenliikkeitä.

Minulla yksi lupaavasti alkanut tapailusuhde kaatui viestittelyyn. Tuli ihan kunnon riita jota ei ikinä selvitetty ja suhde päättyi. Se vaivasi ja nolotti minua monta vuotta. Ja luultavasti riita johtui väärinkäsityksistä.

Eli puhelin kouraan. Kerran täällä vaan eletään! Joo, saattaa olla noloa. Mutta kumpi on pahempi: itsensä nolaaminen vai se vatvominen että mitä jos.

Vierailija
99/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkoon vinkki syviin vesiin menevälle Ap:lle: älä anna seksiä. Tunteesi ja kiintymisesi tulevat näköjään liikaa mukaan seksin myötä, tiedosta asia, huijareita ja pelimiehiä on paljon liikkeellä deittimaailmassa. Suurin osa on pil*un perässä. Nyt kun tiedostat luonteesi ja että menet liian diippiin kelaan, niin älä anna seksiä vaan tutustu kaikessa rauhassa ja treffaile miesten kanssa kevyesti ja siitä vähitellen vakavemmin, mutta ei heti sinne syvään päätyyn. 

Mulla on sama vika. Eka yhteinen yö miehen kanssa ja olen valmis menemään saman tien vaikka naimisiin.

Sinällään tuo pidättäytyminen on huono neuvo, koska ihan hyvin se ihminen voi jättää, vaikka olisi ennen sänkyyn menoa tutustuttu kuinka kauan hyvänsä.

Vierailija
100/105 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse soittaisin reilusti. Viestittely on tosi huono keino tunnustella toisen mielenliikkeitä.

Minulla yksi lupaavasti alkanut tapailusuhde kaatui viestittelyyn. Tuli ihan kunnon riita jota ei ikinä selvitetty ja suhde päättyi. Se vaivasi ja nolotti minua monta vuotta. Ja luultavasti riita johtui väärinkäsityksistä.

Eli puhelin kouraan. Kerran täällä vaan eletään! Joo, saattaa olla noloa. Mutta kumpi on pahempi: itsensä nolaaminen vai se vatvominen että mitä jos.

Luitko ap:n viestit ketjusta?