Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Wera oli mun suosikki alusta pitäen, mutta silloin sain täällä vain kovasti alapeukutuksia. Kävin äsken katsomassa vanhoja lehtiartikkeleita, joista etsin, mitä tekee työkseen tai opiskelee. No, sitä ei mainittu, mutta kuvaavaa kyllä, niissä luki, että on usein toiminut kavereilleen terapeuttina, kun näiden parisuhteet ovat olleet kriisissä. Joten myötätuntonsa ja kiltteytensä vuoksi, on joutunut villassakin samaan lohduttajan rooliin.
Wera itse on kärsinyt sitoutumiskammosta.
Nyt tajusin ketä Minna muistuttaa: Marlene Dietrichiä!!!! Sama naistyyppi kasvoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tajusin ketä Minna muistuttaa: Marlene Dietrichiä!!!! Sama naistyyppi kasvoiltaan.
Dietrichillä tunnusmerkkinä oli utuiset eikä niin pienet silmät kuin Minnalla. Eipä tainnut olla myöskään ihan noin teräväpiirteiset kasvot
Vierailija kirjoitti:
Hauska Wera sanoo, että hän aikoo nyt kysyä Samilta, että mitä ihmettä se hänelle niitä ruusuja tunkee :D
Mä oon niin nauranut kippurassa Weran jutuille, aivan loistomimmi.
Wera on osoittautunut loisto tyypiksi. Vähän alkupuolella epäilin Weran oltua niin mutrusuin padeltreffeillä Emilian uutena ollessa äänessä. Nuo toisten itseään vanhempien naisten äidilliset lohdutukset ja analyysit on olleet hyviä. Paras oli kuitenkin, kun Wera kertoi sanoneensa Antonille ettei tämä ole missään karjanäyttelyssä valitsemassa parhaita päältä, vaan että myös naiset valitsevat. Eipä sellaista sano nämä niin miehiä kuin heidän ystäviäänkin teennäisesti miellyttämishaluiset kisaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska Wera sanoo, että hän aikoo nyt kysyä Samilta, että mitä ihmettä se hänelle niitä ruusuja tunkee :D
Wera on osoittautunut loisto tyypiksi. Vähän alkupuolella epäilin Weran oltua niin mutrusuin padeltreffeillä Emilian uutena ollessa äänessä. Nuo toisten itseään vanhempien naisten äidilliset lohdutukset ja analyysit on olleet hyviä. Paras oli kuitenkin, kun Wera kertoi sanoneensa Antonille ettei tämä ole missään karjanäyttelyssä valitsemassa parhaita päältä, vaan että myös naiset valitsevat. Eipä sellaista sano nämä niin miehiä kuin heidän ystäviäänkin teennäisesti miellyttämishaluiset kisaajat.
Minä pidän myös Werasta, koska hän on ainoa tuosta naisporukasta, joka (todennäköisesti) on ihan oma itsensä, luonteva ja sopivalla tavalla suorasanainen, muttei kuitenkaan pisteliäs. Helposti lähestyttävä ja empaattinen tyyppi.
Antaakohan Sami turhaan aihetta kolmelle tytölle pussailemalla heitä jokaista. Vaikutan varmaan puritaanilta nykyajan mittapuulla, mutta minun mielestäni pussailu ei ole sopivaa tuossa vaiheessa tutustumista kun kuitenkin hän on tietoinen siitä, että joutuu sanomaan myöhemmin EI kahdelle heistä.
Vierailija kirjoitti:
Antaakohan Sami turhaan aihetta kolmelle tytölle pussailemalla heitä jokaista. Vaikutan varmaan puritaanilta nykyajan mittapuulla, mutta minun mielestäni pussailu ei ole sopivaa tuossa vaiheessa tutustumista kun kuitenkin hän on tietoinen siitä, että joutuu sanomaan myöhemmin EI kahdelle heistä.
Samin on vaikea nyt enää pakittaa naisten kanssa eli kuten hän sanoi ei hammastahnatuubiin saa takaisin
Anton käyttäytyi huonosti noissa padel-treffeissä. Hänen olisi pitänyt huomioida kaikki naiset ja blokata Emilian puhetulva ja huomionhaku. Olisi vaikka vienyt Weeran ja Minnan yksityisesti juttelemaan kanssaan. Emilian käytöshän oli ala-arvoista, pitäisi aikuisen ihmisen osata antaa muillekin puheenvuoro, siitä huolimatta Antonilla kokonaisvastuu.
Vierailija kirjoitti:
Eipähän siitä ole montaa vuotta, kun Toffe oli bachelorina, ja hän muistaakseni pusitteli liki jokaisella treffillä.
Kuka lähtee seuravaksi? Anton antaa ruusun Minnalle, Emilialle ja ? Sami Emmalle, Nealle ja ?. Wera Ja Sami on täysin kaverilinjalla, mutta antaako kuitenkaan ruusua esim. Monalle enää, vaikka ovat kyllä olleet jo. ns. pusuvaiheessa..Antonin yksi vaihtoehto voisi olla vielä Wera,
Toivoisin Emman lähtöä, mutta niin tuskin tulee käymään viellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipähän siitä ole montaa vuotta, kun Toffe oli bachelorina, ja hän muistaakseni pusitteli liki jokaisella treffillä.
Entäs herra Rouvinen?
Vierailija kirjoitti:
Kuka lähtee seuravaksi? Anton antaa ruusun Minnalle, Emilialle ja ? Sami Emmalle, Nealle ja ?. Wera Ja Sami on täysin kaverilinjalla, mutta antaako kuitenkaan ruusua esim. Monalle enää, vaikka ovat kyllä olleet jo. ns. pusuvaiheessa..Antonin yksi vaihtoehto voisi olla vielä Wera,
Uskon tuon Samin maininnan ystävälleen olevan enteellinen ja Nea saa Samin mukaan vähän liian kontrolloimaan lähteä. Lopulta Sami valitsee Loman, sillä tämän kanssa on hauskaa eikä ole aivan niin ihastunut kuin Emilia eli on helpompi lopettaa juttu. Siitä ei saanut selvää mitä Anton. Supatti Weran korvaan ruususeremonian halauksessa eli merkitseekö putoamista finaalikaksikosta vai ei
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni taas pussailu ei ole niin vakavaa. Toki joku tyttö voi ottaa sen liian vakavasti ja se tietty on vähän ongelmallista. Toisaalta, nykyisin kai mennään sänkyynkin ilman minkään sortin halua sitoutua, ja siihen nähden pusu on pieni juttu vain. Minusta.
uskovainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon tuon Samin maininnan ystävälleen olevan enteellinen ja Nea saa Samin mukaan vähän liian kontrolloimaan lähteä. Lopulta Sami valitsee Loman, sillä tämän kanssa on hauskaa eikä ole aivan niin ihastunut kuin Emilia eli on helpompi lopettaa juttu. Siitä ei saanut selvää mitä Anton. Supatti Weran korvaan ruususeremonian halauksessa eli merkitseekö putoamista finaalikaksikosta vai ei
Siis Sami valitsee Monan ja kakkoseksi jää Emma ei Emilia. Nea tulee kolmostilalle. Emiliasta Sami olisi vielä kiinnostunut, mutta häntä vähän jännittää eikä Emiliaa niin vaan aleta pusutella aikuisempana naisena. Samoin oli Weran kanssa ei Sami uskaltanut ehdottaa pusuttelua aikuiselle Weralle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se valitsi jo ennen ohjelman alkamista :D Ei aikomustakaan mitään suhdetta etsiä. Kunhan nauttii lomasta ja luvan kanssa pelimiehenä toimimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo kauden traileria, siinä näkyy intiimit kohtaukset Sami/Emma ja Anton/Wera, joita ei ole käsittääkseni vielä nähty. Ehtii vielä tulla tavanomaisilta treffeiltä mutta voi myös olla unelmatreffeiltä. Emma on joka tapauksessa Samin finalisti ja voi olla valittukin. Ja Wera voi olla Antonin finalisti, ei saa hepulia, kun jää kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sami koittaa saada sviittipillua jokaiselta kolmelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo kauden traileria, siinä näkyy intiimit kohtaukset Sami/Emma ja Anton/Wera, joita ei ole käsittääkseni vielä nähty. Ehtii vielä tulla tavanomaisilta treffeiltä mutta voi myös olla unelmatreffeiltä. Emma on joka tapauksessa Samin finalisti ja voi olla valittukin. Ja Wera voi olla Antonin finalisti, ei saa hepulia, kun jää kakkoseksi.
Wera ja Minna ainoat, jotka kiinnostavat Antonia ei-kaverimielessä. Emilian kanssa on niin kaveri kuin olla ja voi. Sami todennäköisesti tosiaan valitsee Emman, koska Neasta on ilmennyt piirteitä, jotka selkeästi onvat turn off Samille. Mona voisi olla Samin kakkosvalinta, koska hänkään ei saa hepulia, kun jää kakkoseksi.
t. eri