Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Varpu itse ihastunut Samiin, koska kun sanoi "kuuntele sydäntäsi", niin katsoi samalla syvälle ja pitkään Samin silmiin. Sami oli puiseva Nean seurassa, kun taas elekieli oli vastaantuleva Emman kohdalla. Taru sahasi omaa oksaansa vakuuttelemalla että on ok, mikäli Anton ei valitse häntä ja etenkin loukkasi Antonin ylpeyttä, arvostelemalla Minnaa sanoessaan ettei itkisi vessassa jne. Antonilla on tunteita Minnaa kohtaan ja tod.näk. valitsee hänet.
En usko, että Anton valitsee Minnan. Kukaan ei taida oikein olla hänen makuunsa. Mutta lopussa on lähes kai pakko valita joku. Niinpä saattaa valita Emilian, mutta suhde ei jatku pitkään. Tämä oli veikkaus.
.
Perusteletko miksi ei ole Antonin makuun? Ei muuten valitse Emiliaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lontoon naista ei harmittanut yhtään kotiin lähtö. Olikin jotenkin ihan eri kastia noiden muiden kanssa. Heti huomasi miten maailmalla asuminen kasvattaa luonnetta. Lisäksi oli kivoja vaatteita yms. No ei hätää Lontoosta löytyy varmaan hyviä bacheloreja.
Nämä muut on kuin pikkutyttöjä ja itkeä pillittävät yhtenään.
En nähnyt Emilian ehkä Antonin välillä romantiikkaa.
Nea ei ole Samin ykkösvalinta, on liian ripustautuva. Uskon että Emma on tällä hetkellä ykkönen.Taru oli kyllä mukava, mutta ei nyt mikään itse tyylikkyys kehonkielessään, ennemminkin minusta emäntätyyppiä. Missä ei toki ole vikaa, mutta kaukana ladylikestä. Ehkä tässä ei sitä tarkoitettukaan.
Ei varmaan ladylikea tarkoitettu, mutta Taru kyllä oli tuossa sakissa omaa luokkaansa, jos ajattelee kommunikointitaitoa, elävyyttä, elämänkokemusta taitoa olla ihmisten kanssa - sen verran kuin niisät nyt TV:ssä saa käsitystä. Osasi myös laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin vaivatta. Maailmalla olo opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Varpu itse ihastunut Samiin, koska kun sanoi "kuuntele sydäntäsi", niin katsoi samalla syvälle ja pitkään Samin silmiin. Sami oli puiseva Nean seurassa, kun taas elekieli oli vastaantuleva Emman kohdalla. Taru sahasi omaa oksaansa vakuuttelemalla että on ok, mikäli Anton ei valitse häntä ja etenkin loukkasi Antonin ylpeyttä, arvostelemalla Minnaa sanoessaan ettei itkisi vessassa jne. Antonilla on tunteita Minnaa kohtaan ja tod.näk. valitsee hänet.
En usko, että Anton valitsee Minnan. Kukaan ei taida oikein olla hänen makuunsa. Mutta lopussa on lähes kai pakko valita joku. Niinpä saattaa valita Emilian, mutta suhde ei jatku pitkään. Tämä oli veikkaus.
.100% varmuudella valitsee Minnan. Sokeakin näkee, että heillä on kipinää, mutta Emilian kanssa ei yhtään mitään kaveruutta enempää.
Emilialle Anton yksi tusinasta taviksesta , mutta Minnalle huippusaalis. Emilia on aivan toisen tasoisen miehen nainen.
Niin, Emilia on Nokia-areenalla toimivan Tapparan pr-yhdistyksen Kirvesklubin hommissa. Niissä tilaisuuksissa tapaa paljon varakkaita miehiä. Taitaa tykätä drinkeistä ja naposteltavasta, mikä näkyy vaa'asta.
Kuten jo Antonkin kehui on Emilian tyyli ottaa ihminen vastaan valloittava. Onhan se nähty tuossa ohjelmassa, että Emilia kohtelee muita hyvin. Sehän on ihmisessä kaikkein merkityksellisempää. Eikä siinä naisellisesta ulkomuodostakaan ole haittaa
Minä olen alkanut pitämään Weerasta, sanoo asiat suoraan, lohduttaa muita ja osaa flirttailla miesten kanssa tarkoittamatta sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.100% varmuudella valitsee Minnan. Sokeakin näkee, että heillä on kipinää, mutta Emilian kanssa ei yhtään mitään kaveruutta enempää.
Emilialle Anton yksi tusinasta taviksesta , mutta Minnalle huippusaalis. Emilia on aivan toisen tasoisen miehen nainen.
Niin, Emilia on Nokia-areenalla toimivan Tapparan pr-yhdistyksen Kirvesklubin hommissa. Niissä tilaisuuksissa tapaa paljon varakkaita miehiä. Taitaa tykätä drinkeistä ja naposteltavasta, mikä näkyy vaa'asta.
Kuten jo Antonkin kehui on Emilian tyyli ottaa ihminen vastaan valloittava. Onhan se nähty tuossa ohjelmassa, että Emilia kohtelee muita hyvin. Sehän on ihmisessä kaikkein merkityksellisempää. Eikä siinä naisellisesta ulkomuodostakaan ole haittaa
Ai kohtelee hyvin? No Minnaa voi kuitenkin arvostella. En ymmärrä yhtään tätä Emilia hypetystä, ja sitä miksi hän olisi jotenkin parempi kuin muut. Fiksu ihminen ei kyllä mollaa muita, ja pidä itseään täydellisenä.
Viime kauden naisporukka oli aivan huippu! Tällä kertaa mukana monta mielensäpahoittajaa, itkua riittää joka jaksossa ja ainainen valittaminen milloin mistäkin on hieman raskasta katsottavaa 🙄 Ehkäpä olisi ollut hyvä lähteä leikkiin hieman rennommalla asenteella.. Toki osa naisista näin on tehnytkin 👏
Kuten jo Antonkin kehui on Emilian tyyli ottaa ihminen vastaan valloittava. Onhan se nähty tuossa ohjelmassa, että Emilia kohtelee muita hyvin. Sehän on ihmisessä kaikkein merkityksellisempää. Eikä siinä naisellisesta ulkomuodostakaan ole haittaa[/quote]
Ai kohtelee hyvin? No Minnaa voi kuitenkin arvostella. En ymmärrä yhtään tätä Emilia hypetystä, ja sitä miksi hän olisi jotenkin parempi kuin muut. Fiksu ihminen ei kyllä mollaa muita, ja pidä itseään täydellisenä.[/quote]
Fiksu antaa myös puheenvuoron muille eikä ole itse koko ajan äänessä
Aina harmittaa kirjoitti:
Viime kauden naisporukka oli aivan huippu! Tällä kertaa mukana monta mielensäpahoittajaa, itkua riittää joka jaksossa ja ainainen valittaminen milloin mistäkin on hieman raskasta katsottavaa 🙄 Ehkäpä olisi ollut hyvä lähteä leikkiin hieman rennommalla asenteella.. Toki osa naisista näin on tehnytkin 👏
Viime kaudella muistaakseni Sofia nappasi ensimmäiset treffit Jennin nenän edestä, josta aiheutui kyllä mielenpahoitusta ja jälkipuheita. Yksi nainen kritisoi bacheloreja herrasmiesmäisyyden puutteesta. Kaksi naista harmistui, kun eivät saaneet treffejä, kieltäytyivät ruusuista ja lähtivät lätkimään (olisivat varmaan muutoinkin saaneet pian häädöt). Joten ei viime kaudellaan mennyt ihan kuin Strömsössä.
Aina harmittaa kirjoitti:
Olihan viime kaudellakin se punatukkainen nainen joka itki useammankin kerran. Nyt ainakin Johanna valitti ja Mona säesti useammassakin tilanteessa. Weran valitukset taas olivat enemmänkin viihteellisiä, hänestä tulisi hyvä koomikko
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut pitämään Weerasta, sanoo asiat suoraan, lohduttaa muita ja osaa flirttailla miesten kanssa tarkoittamatta sen enempää.
Minä myös. Wera vaikuttaa yhä enemmän luonnollisemmalta tyypiltä kuin muut. Jos olisin mies, niin valitsisin Weran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Wera vaikuttaa yhä enemmän luonnollisemmalta tyypiltä kuin muut. Jos olisin mies, niin valitsisin Weran.
Näin. Rento ja huumorintajuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kohtelee hyvin? No Minnaa voi kuitenkin arvostella. En ymmärrä yhtään tätä Emilia hypetystä, ja sitä miksi hän olisi jotenkin parempi kuin muut. Fiksu ihminen ei kyllä mollaa muita, ja pidä itseään täydellisenä.
Ja Minna ei olekkaan tehnyt mitään väärää, joten Emilia arvosteli aivan turhaan. Mehän näimme nuo tapahtumat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Rento ja huumorintajuinen.
Mitä nyt oli vitsit vähissä, kun padeltreffit eivät menneet putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lontoon naista ei harmittanut yhtään kotiin lähtö. Olikin jotenkin ihan eri kastia noiden muiden kanssa. Heti huomasi miten maailmalla asuminen kasvattaa luonnetta. Lisäksi oli kivoja vaatteita yms. No ei hätää Lontoosta löytyy varmaan hyviä bacheloreja.
Nämä muut on kuin pikkutyttöjä ja itkeä pillittävät yhtenään.
En nähnyt Emilian ehkä Antonin välillä romantiikkaa.
Nea ei ole Samin ykkösvalinta, on liian ripustautuva. Uskon että Emma on tällä hetkellä ykkönen.Taru oli kyllä mukava, mutta ei nyt mikään itse tyylikkyys kehonkielessään, ennemminkin minusta emäntätyyppiä. Missä ei toki ole vikaa, mutta kaukana ladylikestä. Ehkä tässä ei sitä tarkoitettukaan.
Ei varmaan ladylikea tarkoitettu, mutta Taru kyllä oli tuossa sakissa omaa luokkaansa, jos ajattelee kommunikointitaitoa, elävyyttä, elämänkokemusta taitoa olla ihmisten kanssa - sen verran kuin niisät nyt TV:ssä saa käsitystä. Osasi myös laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin vaivatta. Maailmalla olo opettaa.
Täällä joku kirjoitteli, että Tarun julkisuuskuvassa on paljon feikkiä. Liekö totta. Mutta jos olisi kertomansa mukainen maailmannainen, tuskin tulisi esiintymään bachelorissa sivuroolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Minna ei olekkaan tehnyt mitään väärää, joten Emilia arvosteli aivan turhaan. Mehän näimme nuo tapahtumat
Ei tuolla kukaan täydellinen ole, ja jokainen osallistuja voi katsoa peiliin. Minna on myös myöntänyt, ettei aina osannut toimia oikein. Kuitenkin toisten julkinen mollaaminen on väärin. Plussaa Minnalle ja Weralle, että eivät ole julkisesti muita mollanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas Emma kiroilee klipissä, en tykkää... Mut voihan Sami tykätäkin, eli mun mielipiteellä ei ole väliä. Mut silti pisteet laskee joka v*tulla. Näytti niin suloiselta ja kiltiltä tytöltä alkuun ja oli suosikkini.
Alun kiltti tyttö alkaa paljastaa todellista itseään. Eipä tuolla ole muiden naisten puheita tarvinnut piippailulla peitellä. Ei kovin tyylikäs veto, kuten ei tuo epätoivoinen, riippakivimäinen huomion kerjääminenkään. Kaikkihan tietää että se on täysi turn off miehille. Nealla vähän samaa vikaa, mutta hän on paljon aidompi ja symppis.
Mistä nunnaluostarista tänne tulee aina porukkaa valittamaan sanasta v'tuttaa? Siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä. Täysin normaali synonyymi sanonnalle "ottaa päähän".
Ihan normaali naimisissaoleva nainen olen, kaukana nunnasta. Ei tarvitse pilkata, kun en tykkää kiroilusta. Se on minusta rumaa, vaikka kuinka todistat että normaalia on. Itse käytän muita suomenkielen sanoja kertoessani harmista, esim. ketuttaa. Meillä on rikas kieli, ja v**u on yksi rumimmista kielemme sanoista. Kaiken lisäksi se on haukkumasana sukupuolielimestämme, ja vaikea tajuta, miksi varsinkaan kukaan nainen haluaa sitä käyttää.
Peace and love kuitenkin.
Kiroilu kuuluu teineille, mutta aikuisen ihmisen
kiroilu antaa jotenkin sivistymättömän vaikutelman. Siksi ihmetyttää minuakin. Ja olen parikymppinen itse. En ikinä kiroile julkisesti.
Mitähän alapeukuttajien mielessä pyörii?
1) Aikuisen ihmisen kiroilu ei anna sivistymätöntä kuvaa, vaan päinvastoin sivistyneen
2) Parikymppisen pitäisi tietenkin kiroilla julkisesti
3) Tällaisia ihmisiä EI voi olla, vaan kaikki kiroilevat ja nämä ovat tekopyhiä valehtelijoita
4) Aina on paha olla ja v**tuttaa, joten siksi alapeukut tähänkin
5) Muu syy, mikä?
Nyt vasta katsoin Ruusun jälkeen ohjelman, kun olin sitä oikein säästänyt. Siitä huomasin tämän, että Samin tuijotus kohdistuu myös ystävänään pitämäänsä Varpuunkin. Olin luullut, että se on Samin vamppaamistaktiikka, mutta ei sitten näköjään niin ollutkaan.
Olisiko niin, että Sami on syntynyt keskosena ja siitä johtuu tuijotus, ilman räpyttelemistä ? Keskosethan katsovat vähän oudosti vai mitä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas Emma kiroilee klipissä, en tykkää... Mut voihan Sami tykätäkin, eli mun mielipiteellä ei ole väliä. Mut silti pisteet laskee joka v*tulla. Näytti niin suloiselta ja kiltiltä tytöltä alkuun ja oli suosikkini.
Alun kiltti tyttö alkaa paljastaa todellista itseään. Eipä tuolla ole muiden naisten puheita tarvinnut piippailulla peitellä. Ei kovin tyylikäs veto, kuten ei tuo epätoivoinen, riippakivimäinen huomion kerjääminenkään. Kaikkihan tietää että se on täysi turn off miehille. Nealla vähän samaa vikaa, mutta hän on paljon aidompi ja symppis.
Mistä nunnaluostarista tänne tulee aina porukkaa valittamaan sanasta v'tuttaa? Siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä. Täysin normaali synonyymi sanonnalle "ottaa päähän".
Ihan normaali naimisissaoleva nainen olen, kaukana nunnasta. Ei tarvitse pilkata, kun en tykkää kiroilusta. Se on minusta rumaa, vaikka kuinka todistat että normaalia on. Itse käytän muita suomenkielen sanoja kertoessani harmista, esim. ketuttaa. Meillä on rikas kieli, ja v**u on yksi rumimmista kielemme sanoista. Kaiken lisäksi se on haukkumasana sukupuolielimestämme, ja vaikea tajuta, miksi varsinkaan kukaan nainen haluaa sitä käyttää.
Peace and love kuitenkin.
Kiroilu kuuluu teineille, mutta aikuisen ihmisen
kiroilu antaa jotenkin sivistymättömän vaikutelman. Siksi ihmetyttää minuakin. Ja olen parikymppinen itse. En ikinä kiroile julkisesti.
Juuri näin. Ja niinpä vaan "hieno-Minnakin" ihan tottuneesti päästelee V-sanaa, että se siitä hienon esittämisestä...
Wera on kiva. Lohdutti silloin Emmaa ja sanoi hänelle ethän sinä ole kuullut toisen versioita. Siis tarkoitti Samia. Nea kun oli hehkuttanut treffejään ja naisesta saa kuvan puheiden perusteella , että se tunne on molemmin puoleista. Hassua vaan , kun Nea sanoi ruusun jälkeen ohjelmassa jotenkin , että enhän mä tunne Samia. Silti hehkuttaa kuinka ihastunut on.
Vollottaminen on ihan luonnollista tuollaisessa epänormaalissa miljöössä, kun on jo tunteitakin pelissä. Tuonne on tarkoituskin mennä etsimään niitä tunteita ja nyt tytöt tekivät työtä käskettyä, eikä siinä ole mitään pahaa, kuten ei itkemisessäkään.