Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Ruusun jälkeen, paljastiko Emma jo päässeensä finaaliin tai olevansa Samin valinta. Puhui meidän ensimmäisestä pusuista, meidän suhteesta jne. Itsevarmana ja iloisena katseli näytettyjä pätkiä. Kun taas aiemmassa jaksossa Nea pidätteli itkua.
Nyt on pakko sanoo: Get a life! Sivutolkulla jauhantaa jostain poskista.
Vierailija kirjoitti:
Ruusun jälkeen, paljastiko Emma jo päässeensä finaaliin tai olevansa Samin valinta. Puhui meidän ensimmäisestä pusuista, meidän suhteesta jne. Itsevarmana ja iloisena katseli näytettyjä pätkiä. Kun taas aiemmassa jaksossa Nea pidätteli itkua.
Eipä Samilla taida olla muita vaihtoehtoja kuin Nea, Emma ja Mona. Emma on sikäli turvallinen valinta, että häneen on hyvät välit: reilut 200 km. Ei tee yllätyskäyntejä ja tarvittaessa voi laittaa poikki, kun kaukosuhde ei toimia.
Sitä minä oon ihmetellyt, että miten te ootte nähneet Neean manipuloijana ja mustasukkaisena ilkiönä. Hän meni vessaan itkemään? Mitä pahaa siinä oli? Ei aiheuttanut mitään kohtausta muiden keskellä, vaan lähti pois. Sulkeutui vessaan. Ja seuraavana päivänä kuitenkin auttoi Monaa valitsemaan vaatteita treffeille. Näin ainakin Mona kertoi Ruusun jälkeen jaksossa. Jos mä olisin mustasukkainen, niin en todellakaan auttaisi "kilpailijaa". En kyllä myöskään menis tuonne... 😅 Minusta ei olis tuohon, avaamaan sydäntäni telkkarissa ja antautua ilkeämielisten katsojien arvostelulle. Ihan kuin nuo naiset ei olis teidän mielestä oikeita ihmisiä ollenkaan?
Minusta jokainen nainen tuolla on kaunis ja upea. He ovat kaikki erilaisia, mutta rohkeita. Arvostakaa heitä. Kunnioittakaa heitä. Ja nauttikaa heidän meille tarjoamasta viihteestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin Antonin Kalliossa Tenho Restobarissa pari viikonloppua sitten, poikaporukassa.
Ooo! Oliko sutinaa?
Ei ollut, siellä istuivat vaan pöydän ympärillä juomia juoden. Tai en tiedä tietysti mitä myöhemmin yöllä tapahtui kun olin lähtenyt 😅
Naulan kantaan ja Minna oli muilla palstoilla kehunut itseään Miili tyyliin ja kehottanut kaikkia seuraamaan hänen somea kun hän on niin kaunis. On hienoa, että on itsevarma, mutta täytyy muistaa että ihmiset arvostelee ulkonäköä varsinkin kun sen laittaa noin esille. [/quote]
Kerrohan millä palstoilla ja mielellään linkin kera, kiitos.
Ennen täälä oli mielenkiintoista naisten välistä suhderaatia ja luonnekeskustelua. Näköjään nyt vaan ulkonäköjankkausta.
Vierailija kirjoitti:
Kun tätä keskustelua lukee, vois kuvitella että "keskustellaan" missikisoista... Jessus sentään miten lapsellista touhua arvostella toisten ulkonäköä!!
Terveisin rumilus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pohtinut, että miksi tällä palstalla arvostellaan Minnaa niin paljon ja keksitään mitä ihmeellisempiä juttuja. Ketä oikeasti kiinnostaa enää lukea täällä joka päivä samanlaista arvostelua.
Ehkä ihmisiä ärsyttää Minnan fanien sanomiset samalla tavalla kuin esim. Kylie-fanit, joka väittää pokkana, ettei Kylie Jenner ole tehnyt mitään kasvoilleen. Tai väite, ettei Sara Chafak tai Sofia Blörf ole tehnyt mitään kasvoilleen. Ihan samalta näyttävät kuin vanhoissa kuvissaankin...jep. Se, ettei voi myöntää toimenpiteitä, ärsyttää ihmisiä.
Naulan kantaan ja Minna oli muilla palstoilla kehunut itseään Miili tyyliin ja kehottanut kaikkia seuraamaan hänen somea kun hän on niin kaunis. On hienoa, että on itsevarma, mutta täytyy muistaa että ihmiset arvostelee ulkonäköä varsinkin kun sen laittaa noin esille.
Minna on kaunis meikattuna ja edestäpäin. Ilman meikkiä ja sivusta on todella erikoisen näköinen. Ami Aspelund, omalla tavalla kaunis toki hänkin.https://www.google.com/search?q=ami+aspelund&rlz=1C1CHBF_fiFI986FI986&s…;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maajussi vauvoja on syntyny. Entä onko bacheloreja syntynyt? Ei vissiin.
Ei ole syntynyt edes Bachelor-suhteita, joten ei ole voinut syntyä vauvojakaan. Näin ainakin Suomessa.
Arien kaudelta toiseksi tulleella ja bachella kolme lasta!
Kuka on Arie? Mikä maa?
Vierailija kirjoitti:
On se vaikea joillekin hyväksyä, että jos joku on kaunis, että ei olekaan käynyt toimenpiteissä. Noi poskipäähölinät on ihan sairaita. Mua on syytetty samasta, vaikkei piikin piikkiä ole tähän naamaan laitettu. Toisilla vaan on korkeat poskipäät.
Toinen kaunokainen on Johanna, hänen naamaansa ei ole sentään moitittu muokatuksi, mutta timmi kroppa onkin yhtäkkiä "näivettynyt"??? 😂
Jollain on reisissä liikaa ja jollain liian vähän. Kukaan ei ole riittävän hyvä av:n raadille.
Eikun ihmetystä on aihettanut se, et miksi ihmeessä joku ottaisi tuollaiset poskipäät kirurgilla. En siis usko että on. Mielestäni on vain laihtunt kasvoiltaan, siksi posket ja leuka korostuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko rillipää aivan täpinöissään?
On, söötti höpsö Nea <3
Aika paljon puhutaan negatiivisesti täällä noiden naisten ulkonäöstä. Miehenä en käsitä, millä kriteereillä tuo Sami on mukamas unelmien poikamies? 26v, joka menisi hyvin puku päällä +35v. Kyl mä vaan veikkaan, et monet näistä naisista on mukana vaan ilmaisen loman/ruuan ja juoman/näkyvyyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Miten Minna on noin kaunis! Ja vaikuttaa mukavalta, ei ihme että on Antonin suosikki. Niin upea, sopisi malliksi. Todella upeita kuvia somessa.
Melko pitkä matka mallimittoihin hänellä.
Ruusun jälkeen viime kauden miehet Tuomaksesta miellyttävä vaikutelma, aikuinen sanavalmis mies. Timolla sama pälyilevä, epävarma katse ja muutkin eleet kuin ohjelmassa, vaikea ottaa höpinöitään todesta.
Kyllä hävettää olla nainen, kun näitä juttuja lukee. Pakko kai se on sitten uskoa, että nainen on naiselle susi, ja mitä kauniimpi toinen osapuoli on, sitä enemmän raadellaan. Onneksi kaikki naiset ei ole kuitenkaan ole susia, tänne on vaan tehnyt pesänsä iso joukko heitä tai ainakin yksi tosi innokas raateluhampaineen.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon puhutaan negatiivisesti täällä noiden naisten ulkonäöstä. Miehenä en käsitä, millä kriteereillä tuo Sami on mukamas unelmien poikamies? 26v, joka menisi hyvin puku päällä +35v. Kyl mä vaan veikkaan, et monet näistä naisista on mukana vaan ilmaisen loman/ruuan ja juoman/näkyvyyden takia.
Jotkut naisista kun valittivat, että bachelorit ovat liian nuoria. Sami siis on liian nuori mutta liian vanhan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan ja Minna oli muilla palstoilla kehunut
itseään Miili tyyliin ja kehottanut kaikkia seuraamaan hänen somea kun hän on niin kaunis. On hienoa, että on itsevarma, mutta täytyy muistaa että ihmiset arvostelee ulkonäköä varsinkin kun sen laittaa noin esille.Kerrohan millä palstoilla ja mielellään linkin kera, kiitos.
En tiedä onko samasta asiasta kyse mutta Jodel nimisessä foorumissa oli tästä juttua. Mahtaako tarkoittaa tätä vai onko joku muukin?
Ai jodeliko on luotettava lähde? Oikeesti miettikää vähän mihin höpinöihin uskotte, ja mitä hölynpölyä täällä jaatte.
Vierailija kirjoitti:
Sähän puhuit kauniisti Samin ulkonäöstä, ymmärrätkö edes miten epälooginen olit :D
Nämä tytöthän eivät tienneet ohjelmaan lähtiessään, miltä pojat näyttää, eli saattoivat hyvinkin lähteä enempi vähempi vakavin aikein.
https://www.telsu.fi/bachelor+suomi
Tuolta näkee myös kuvia ens jaksosta. Taitaa Miili päästä treffeille Antonin kanssa. Eli seuraavassa jaksossa tippui varmaan hän tai Johanna.