Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanni oli mun suosikki, mutta ehkä tosiaan liian asiallinen ja hitaammin syttyvä näille bacheloreille ja tähän ohjelmaan. Olisin silti pitänyt hänet ohjelmassa pitempään :(
Fanni on todellakin upea nainen. Täytyy ihmetellä, että Anton asettaa esim Heidin hänen edelleen. Olisiko jollain sanomisellaan tölväissyt Antonin itsetuntoa? Antonilla on jo valinta tehty joten siten ei ole suurta merkitystä sillä, missä järjestyksessä pudottelee muita.
Heidihän antoi paljon enemmän itsestään irti pienessä jutteluhetkessä, kuin Fanni pitkillä treffeillä, tai näin se ainakin meille näytettiin. Fanni on varmasti upea nainen, mutta jos ei just noiden miesten mielestä? Itse uskon, että hiljaisen luonteen lisäksi punainen tekoväri ei ehkä innostanut noita miehiä, osa miehistä karsastaa räikeää punaista hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanni oli mun suosikki, mutta ehkä tosiaan liian asiallinen ja hitaammin syttyvä näille bacheloreille ja tähän ohjelmaan. Olisin silti pitänyt hänet ohjelmassa pitempään :(
Fanni on todellakin upea nainen. Täytyy ihmetellä, että Anton asettaa esim Heidin hänen edelleen. Olisiko jollain sanomisellaan tölväissyt Antonin itsetuntoa? Antonilla on jo valinta tehty joten siten ei ole suurta merkitystä sillä, missä järjestyksessä pudottelee muita.
Heidihän antoi paljon enemmän itsestään irti pienessä jutteluhetkessä, kuin Fanni pitkillä treffeillä, tai näin se ainakin meille näytettiin. Fanni on varmasti upea nainen, mutta jos ei just noiden miesten mielestä? Itse uskon, että hiljaisen luonteen lisäksi punainen tekoväri ei ehkä innostanut noita miehiä, osa miehistä karsastaa räikeää punaista hiuksissa.
Meinaatko, että Anton ja Fanni viipyivät siellä rantateltassa pari minuuttia ja ehtivät vaihtaa pari puheenvuoroa? Muistaakseni Fanni ehti siinä kertoa lähinnä harrastuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt alakavat jakautua "talleihin". Pelkästään Antonilta sai tai otti vastaan ruusun: Minna, Taru, Miili ja Heidi. Samilta puolestaan: Nea, Mona ja Heta. Molemmilta: Emma, Wera, Johanna ja Emilia.
Tämän olin jo ehtinyt unohtaa. Onpa pääni seula. Kiitos, kun muistit. Aika jännä, että uutuudet jo nyt, tässä vaihessa päättivät valita suosikkinsa, tarkoitan Hetaa ja Moonaa, tai onko Monaa.
Miilillä ei ole mitään saumaa kumpaankaan, joten tajutonta, että laittoi kaiken yhden kortin varaan.Ei kai Heta ja Mona olekaan päättäneet valita suosikkia, vaan Mona sai ruusun Samilta treffien päätteeksi ja Heta kaikista viimeisimmän.
Jos kumpikin b olisi halunnut antaa Monalle ja Hetalle ruusun, olisi niitä varmaan ollut kaksi enemmän. Eli käytännössä ovat sen tallissa, jolta ovat saaneet ruusun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että Anton ja Fanni viipyivät siellä rantateltassa pari minuuttia ja ehtivät vaihtaa pari puheenvuoroa? Muistaakseni Fanni ehti siinä kertoa lähinnä harrastuksistaan.
He olivat yksilötreffeillä, eli eivätköhän olleet tyyliin tunnin, tai ainakin puoli siellä teltassa syömässä eväitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan Neea ja Minna päättivät kieltäytyä toisesta ruususta, nuo kaikki muut saivat ruusun vain yhdeltä bachelta.
Olivatkohan Minna ja Nea sopineet keskenään, että nyt suudelmien jälkeen tehdään tällainen statement, että otetaan vastaan ruusu vain omalta ihastukselta? Annetaan miehille merkki, että olemme sitoutuneita juuri teihin.
Ei varmasti ollut keskinäinen sopimus. Kumpikin vain niin naiivi, että kuvittelee yhden säälipusun olevan lopullinen sinetti herrojen päätöksen suhteen ja nyt arvelevat olevansa selviä valintoja, joten ei tarvitse enää pitää toista miestä "varalla".
Tai ehkä kuitenkin toisinpäin, eli itse ovat kiinnostuneita vain siitä yhdestä.
Tuleeko kenellekään muille puistatuksia, kun Sami naama melkein kiinni naisessa hönkäilee "sänkykamariäänellään"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt alakavat jakautua "talleihin". Pelkästään Antonilta sai tai otti vastaan ruusun: Minna, Taru, Miili ja Heidi. Samilta puolestaan: Nea, Mona ja Heta. Molemmilta: Emma, Wera, Johanna ja Emilia.
Tämän olin jo ehtinyt unohtaa. Onpa pääni seula. Kiitos, kun muistit. Aika jännä, että uutuudet jo nyt, tässä vaihessa päättivät valita suosikkinsa, tarkoitan Hetaa ja Moonaa, tai onko Monaa.
Miilillä ei ole mitään saumaa kumpaankaan, joten tajutonta, että laittoi kaiken yhden kortin varaan.Ei kai Heta ja Mona olekaan päättäneet valita suosikkia, vaan Mona sai ruusun Samilta treffien päätteeksi ja Heta kaikista viimeisimmän.
Jos kumpikin b olisi halunnut antaa Monalle ja Hetalle ruusun, olisi niitä varmaan ollut kaksi enemmän. Eli käytännössä ovat sen tallissa, jolta ovat saaneet ruusun.
Nyt oli kyse siitä, olivatko tytöt jo valinneet oman suosikkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kenellekään muille puistatuksia, kun Sami naama melkein kiinni naisessa hönkäilee "sänkykamariäänellään"?
Ei. Kelpais ;)
täti 54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukan väri on niitä helpoimmin muutettavia ulkonäköasioita. Esim tatskojen poistaminen tai kilojen karistaminen on paljon hankalampaa. Luulen että Samilla suurimpana kynnyksenä on Fannin tutkinto, kun itse kai käytännössä saa elantonsa viemärin puhdistuslitkuja myymällä. Antonin suhtautuminen voisi olla toisenlainen, jos ei olisi ihastunut Minnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukan väri on niitä helpoimmin muutettavia ulkonäköasioita. Esim tatskojen poistaminen tai kilojen karistaminen on paljon hankalampaa. Luulen että Samilla suurimpana kynnyksenä on Fannin tutkinto, kun itse kai käytännössä saa elantonsa viemärin puhdistuslitkuja myymällä. Antonin suhtautuminen voisi olla toisenlainen, jos ei olisi ihastunut Minnaan.
Näinhän se on. Ehkä miesten pitäis muistaa, et kyllähän se nainen vaihtaa hiusten väriä mielikseni kun vain pyydän.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Mona on jotenkin ärsyttävä. Semmonen tyhmän olonen.
Raivostuttava. Puheesta ei toisinaan saanut mitään selvää,. Niin kummaa mokellusta oli. Sitten ne torahampaat ja mulkosilmät. Kaiken huippu oli Ruusun jälkeen ohjelmassa, järkky, kuminauhalla koottu hiusmöykky päälaellaan. Kalpea, olmimainen olemus.
Olemus on samanlainen kuin joillain nistitytyillä
Hyi jotenkin inhottaa katsoa noita naisia kun makaavat kasassa ja lääppivät toisiaan, miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Heta valehteli harrastavansa crossfittiä?
"Harrastan säännöllisesti laskettelua" eli käyn kerran vuodessa laskettelemassa:)
Eka kerta kun katson ja voi apua! Siis joukolla ovat tavoittelemassa tuota puolikaljua?! Eikö suomesta komeampia ehdokkaita löytynyt? Jotenkin kuvittelin että tässä ohjelmassa poikamies on kaikin puolin perfecto, mutta toki kauneus on katsojan silmässä...
Anyway, mä ottaisin mieluummin sen komean vihreäpaitaisen.
Okei, siis tässä onkin kaksi bätselöriä. Puolikalju ja amisviiksi. Bueno. 👌
Ei kai Heta ja Mona olekaan päättäneet valita suosikkia, vaan Mona sai ruusun Samilta treffien päätteeksi ja Heta kaikista viimeisimmän.