Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Mitä Emma tarkoitti sillä, että naisten itkushown vuoksi heiltä muiltä jäi illsnvietto väliin? Olisiko siis suunnitelmissa ollut jotain snackien nauttimista koko porukalla miesten kanssa, mutta Minnan ja Nean lohduttelun vuoksi illanvietolle ei jäänyt enää kuvausaikaa?
Onko ollut yhtäkään Ruusun jälkeen -jaksoa, jossa ei olisi mukana Johannaa tai Minnaa?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt alakavat jakautua "talleihin". Pelkästään Antonilta sai tai otti vastaan ruusun: Minna, Taru, Miili ja Heidi. Samilta puolestaan: Nea, Mona ja Heta. Molemmilta: Emma, Wera, Johanna ja Emilia.
Tämän olin jo ehtinyt unohtaa. Onpa pääni seula. Kiitos, kun muistit. Aika jännä, että uutuudet jo nyt, tässä vaihessa päättivät valita suosikkinsa, tarkoitan Hetaa ja Moonaa, tai onko Monaa.
Miilillä ei ole mitään saumaa kumpaankaan, joten tajutonta, että laittoi kaiken yhden kortin varaan.Ei kai Heta ja Mona olekaan päättäneet valita suosikkia, vaan Mona sai ruusun Samilta treffien päätteeksi ja Heta kaikista viimeisimmän.
Mutta eikö Mona sanonut Antonille ja Heta Samille, että kijtos ei, en halua sinulta ruusua ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Emma tarkoitti sillä, että naisten itkushown vuoksi heiltä muiltä jäi illsnvietto väliin? Olisiko siis suunnitelmissa ollut jotain snackien nauttimista koko porukalla miesten kanssa, mutta Minnan ja Nean lohduttelun vuoksi illanvietolle ei jäänyt enää kuvausaikaa?
No ihan selkokielellähän Emma kertoi, että bakket tulivat villalle viettämään iltaa ikään kuin tervetulojuhlana uusille. Miten ne muuten edes olisivat siellä olleen? Heillähän on oma majapaikkansa. Illanviettoa ei sitten tullutkaan, kun yhdet parkuivat kuin pikkukakarat ja tuotanto käski herrat lohduttelushow¨'ta vetämään.
Samilla ja Antonilla oli ihan omat edm-bileet hotellihuoneessaan...😅
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt alakavat jakautua "talleihin". Pelkästään Antonilta sai tai otti vastaan ruusun: Minna, Taru, Miili ja Heidi. Samilta puolestaan: Nea, Mona ja Heta. Molemmilta: Emma, Wera, Johanna ja Emilia.
Tämän olin jo ehtinyt unohtaa. Onpa pääni seula. Kiitos, kun muistit. Aika jännä, että uutuudet jo nyt, tässä vaihessa päättivät valita suosikkinsa, tarkoitan Hetaa ja Moonaa, tai onko Monaa.
Miilillä ei ole mitään saumaa kumpaankaan, joten tajutonta, että laittoi kaiken yhden kortin varaan.Ei kai Heta ja Mona olekaan päättäneet valita suosikkia, vaan Mona sai ruusun Samilta treffien päätteeksi ja Heta kaikista viimeisimmän.
Mutta eikö Mona sanonut Antonille ja Heta Samille, että kijtos ei, en halua sinulta ruusua ?
Ei Mona mitään sanonut, koska hänellä oli jo treffeiltä saatu ruusu eikä hän näin ollen käynyt ollenkaan miesten luona ruusuja hakemassa. Hetalle jäi viimeinen ruusu eli hänelle ei ollut tarjollakaan kahta ruusua.
Vierailija kirjoitti:
Veera on säälittävä. Suorastaan anelee.
Mun mielestä Weralla on sellainen kaverillinen tyyli. Huumorimielellä vähän liioittelee katseitaan lempeitä ?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Fanni tiputettiin siksi, että tiputus ei ollut b:n päätös, vaan tuotantoyhtiön päätös. Tuotantoyhtiö haluaa luoda "draamaa" ja vaikka Fanni on luonteeltaan hyvin kunnollinen ja "tasokas", niin hänessä ei ole riittävästi kontenttia tähän sarjaan. Sen sijaan veikkaan Minnan ja Neean pääsevän pitkälle jo siitä syystä, että heissä on niin paljon kontenttia, että tuotantoyhtiöllä ei ole varaa tiputtaa heitä.
... Sarjassa myös huomasi sen, että Fannista yritettiin tehdä "nörtin" ja "koulutusorientoituneen" stereotypiaa. Esimerkiksi ihan ensimmäisessä jaksossa, kun saapuivat ensi kertaa tervehtimään b:t, niin Fanni oli ainoa, jolta kysyttiin ammattia. Miksi? Tuotantoyhtiö halusi, että Fannin koulutusta korostetaan. Tosin Fanni kiersi tätäkin estettä sanomalla olevansa vaatimattomammin "projekti-insinööri" kuin täsmällisemmin "diplomi-insinööri". Pikku juttuja, mutta tarkkasilmäiset varmaan huomasivat.
Itse en ainakaan tippaakaan usko, että b:t tekevät tiputtamista koskevat päätökset "itse", vaan yhteistyössä tuotantoyhtiön kanssa. Tiputtamisten perusteena 1) ennalta-arvaamattomuus, 2) kontenttihakuisuus ja 3) jollain tasolla se, että kummallekin b:lle jää lopuksi oma suosikki jäljelle.
Pistetään kontenttia, vielä vähän lisää kontenttia, ja kaupan päälle kolmannenkin kerran kontenttia, nyt vain kympin kilo!
Oho olisiko noilla ollut juhlat , mutta menikin mönkään kun kaksi aloitti itku seremoniat. Typerykset todellakin. Ehkä kannattaisi pakata laukut ja mennä paikalliseen ja jos siellä saisi sen huomion.
""Tosin Fanni kiersi tätäkin estettä sanomalla olevansa vaatimattomammin "projekti-insinööri" kuin täsmällisemmin "diplomi-insinööri". "".... diplomi-insinööri = tutkinto ja projekti-insinööri = ammatti. Kyllä sitä on fiksumpaa sanoa olevansa töissä kuin pelkästään opintonsa päättänyt.
Heidi varmasti putoaa seuraavassa jaksossa. Ei vaikuta olevan oikein kummankaan bachelorin mieleen. Jotenkin kankea ja epäkarismaattinen tyyppi, olemus miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Heidi varmasti putoaa seuraavassa jaksossa. Ei vaikuta olevan oikein kummankaan bachelorin mieleen. Jotenkin kankea ja epäkarismaattinen tyyppi, olemus miehekäs.
Telsun mukaan ensi jaksossa tippuu isoja persoonia. En usko, että se on Heidi. Luulen, että Johanna ja Miili lähtee. Ja en ymmärrä tuota Heidin morkkaamista. Vaikuttaa syvälliseltä ja ihanalta tyypiltä.
Toivottavasti pudotetut naiset voivat viettää muutaman lomapäivän kreikkalaisten heerosten kanssa ennen kotiinpaluuta.
On varmasti turhauttavaa joutua odottamaan viikkoja/päiviä pienintäkin huomiota näiltä aneemisilta bacheloreilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telsun mukaan ensi jaksossa tippuu isoja persoonia. En usko, että se on Heidi. Luulen, että Johanna ja Miili lähtee. Ja en ymmärrä tuota Heidin morkkaamista. Vaikuttaa syvälliseltä ja ihanalta tyypiltä.
Veikkaan, että poistuvat isot pers..oonat ovat Miili ja Heidi.
Telsun sivuilta bongattu viimeisestä jaksota seuraava juttu: Yksi naisista osoittaa, että hän on aina lopulta itse oman elämänsä päähenkilö. Eli saako jompi kumpi bachelor viimeisessä seremoniassa pakit?
Vierailija kirjoitti:
Telsun sivuilta bongattu viimeisestä jaksota seuraava juttu: Yksi naisista osoittaa, että hän on aina lopulta itse oman elämänsä päähenkilö. Eli saako jompi kumpi bachelor viimeisessä seremoniassa pakit?
Joo luin saman jutun. Veikkaan, että tuo henkilö on Taru. Jospa hän on Antonin toinen finalisti. Tuskin on sentään valittu, eiköhän Minna ole varma. Mutta kun Anton kertoo, että ei anna Tarulle ruusua, tämä ilmoittaa että hyvä juttu, et sinä olisi mun elämään mahtunutkaan. Kaikki on toki sovittu viimeisten treffien aikana.
Mona on kyllä aika lapsellinen. Herttainen kyllä. Ja upea vartalo !
Mutta kun mietin itseäni tuon ikäisenä, olin vielä lapsellisempi, voi luoja. Onneksi en päätynyt telkkaan.
Tykkään Tarusta ja Emmasta. Sitä en osaa sanoa, sopivatko kummallekaan miehistä. Anton vaikuttaa kivalta, mutta ne viikset sais ajaa pois. Häiritsee suorastaan.
Wera esittää badassiä, mutta taitaa olla epävarma sisimmässään. Johanna yrittää sulautua jengiin, mutta ei onnistu. Tiedän itse ton tunteen. Johannaa pidetään varmaqn mukana siksi, että hän todennäköisimmin ei hyppää jyrkänteeltä vaikka jäisi loppuvaiheessa ilman ruusua. En usko aitoon kiinnostukseen miesten osalta.
Heidi nosti pisteitään silmissäni, puhui nätisti muista ja oli jotenkin kotoisan mukavan oloinen.
Vielä viimeisimmistä pudotuksista. Tuotanto oli varmaan kertonut, että kaksi putoaa ja tulokkaita ei saa heti pudottaa. Silloin vaaravyöhykkeeseen joutuivat eniten Asta, Heidi, Miili ja Fanni. Kaikki olivat sellaisia, joille Sami oli päättänyt olla antamatta ruusua, joten valinta jäi puhtaasti Antonille. Voi olla, että hän Minnan mieliksi pudotti Fannin, joka ulkomuotonsa puolesta veti vertoja Minnalle.
Vierailija kirjoitti:
Mona on kyllä aika lapsellinen. Herttainen kyllä. Ja upea vartalo !
Mutta kun mietin itseäni tuon ikäisenä, olin vielä lapsellisempi, voi luoja. Onneksi en päätynyt telkkaan.Tykkään Tarusta ja Emmasta. Sitä en osaa sanoa, sopivatko kummallekaan miehistä. Anton vaikuttaa kivalta, mutta ne viikset sais ajaa pois. Häiritsee suorastaan.
Wera esittää badassiä, mutta taitaa olla epävarma sisimmässään. Johanna yrittää sulautua jengiin, mutta ei onnistu. Tiedän itse ton tunteen. Johannaa pidetään varmaqn mukana siksi, että hän todennäköisimmin ei hyppää jyrkänteeltä vaikka jäisi loppuvaiheessa ilman ruusua. En usko aitoon kiinnostukseen miesten osalta.
Heidi nosti pisteitään silmissäni, puhui nätisti muista ja oli jotenkin kotoisan mukavan oloinen.
Olet kirjoittanut täysin mun aatteet. Heidistä on alkanut saamaan lämpöisen kuvan, mutta en usko että on miehien mieleen.
Emma ja Taru ovat myös omia suosikkeja, molemmat mukavia ja nauravaisia. Eivätkä vaikuta ilkeitä.
Mona on aika hömelö mutta tuskin pahaa tarkoittaa.
Weralla on varmaan rooli yllä ja esittää ilkeää, oikeasti voi olla jopa ok tyyppi.
Ruusun jälkeen -ohjelmasta sain kuvan, että Anton oli Fannin mielestä ihan kiinnostava ja olisi voinut tutustua vielä paremmin, jos olisi saanut jäädä. Mutta oli ihan tyytyväinen näinkin. Asta sen sijaan sanoi selvästi, ettei kumpikaan bätse vastannut hänen miestyyppiään.