Kylpylässä ihastuminen ja sitten eteiseen!
Varattu nainen oli tavannut kylpylässä miehen, jona kanssa olivat lähestyneet ja puhuneet syvällisiä. Nainen ei jättänyt yhteystietoja vaan mies oli ne jostain onkinut selville. Sitten hän oli yhtenä päivänä ilmaantunut perheen eteiseen tivaamaan miksei nainen ollut vastannut hänen kirjeisiinsä ja siitä sitten päädyttiin lopulta oikeuteen asti. Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Se oli joku vauvapalstan Allu-tyyppi, joka ei vaan ymmärrä. Luulee, että kun nainen on ystävällinen ja juttelee, se on kiinnostunut suhteesta ja varmaan avioliitostakin heti. Viis siitä, että on jo naimisissa.
Ja tuli toistekin, kun ei ollut varma naisen "todellisesta tahtotilasta"! Eli jos ei vastaa yhteydenottoihin, niin ei voi olla varma, josko se kuitenkin tahtoisi oikeasti olla yhdessä!
Mistä tunsi naisen äidin?
Mistä sai äidin numeron?
Miksi äiti toimi niin tuttavallisesti?
Miksi äiti kehoitti menemään kylään kahville?
Kaikkea ei nyt kerrota?
Akka hässinyt tätä pölkkypäätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää epäselväksi onko nainen sanonut, ettei ole kiinnostunut enää näkemään. Outoa myös naisen äidin liittyminen kuvioon - mistä mies on saanut hänen yhteystiedot ja onko äiti vain kohteliaisuuttaan sanonut tuon kyllä ainakin kahvit keittää.
Tämä. Miten ihmeessä on äiti yllyttänyt miestä tuohon. Onko anopilla kostonhalua vai onko avioliitto jo päättymässä
Ehkä äidillä ei soinut hälytyskellot, osa ihmisistä voi olla näitä tilanteita kokematon luottavainen tai lausahti vain että "kahvit keittää". Osa ihmisistä taas ei vastaile edes kaikille soittajille.
Jos oli vieras akka niin mistä tunsi akan äidin.
Akka kusetti ukkoonsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli joku vauvapalstan Allu-tyyppi, joka ei vaan ymmärrä. Luulee, että kun nainen on ystävällinen ja juttelee, se on kiinnostunut suhteesta ja varmaan avioliitostakin heti. Viis siitä, että on jo naimisissa.
Ja tuli toistekin, kun ei ollut varma naisen "todellisesta tahtotilasta"! Eli jos ei vastaa yhteydenottoihin, niin ei voi olla varma, josko se kuitenkin tahtoisi oikeasti olla yhdessä!
Itse ainakin tulkitsen niin, että jos nainen ei suoraan kiellä se on kyllä/ehkä puolella eli kannattaa yrittää. M54
Höpö höpö.
Jos miekään ei vastaa naisen viesteihin niin ei se mies silloin ole kiinnostunut. Yksinkertaista.
Tampio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vetosi siihen, että oli ollut Tervetuloa-kyltti. En ole ikinä ymmärtänyt, miksi oikein kyltein pitää toivottaa tervetulleeksi kaikki tulijat. Itse en laittaisi sellaista ikipäivänä ovelleni.
Se on tarkoitettu niille, jotka on kutsuttu vieraaksi talon väen toimesta, ei muille. Mutta onhan se mahdollista että joku vähemmän valveutunut luulee tai pitää muusta syystä oikeutena, että kaikki on kutsuttu sisään. Hassu juttu että joku voi luulla kyltin perusteella niin. En minäkään halua sellaista kylttiä ulko-oveen, väliovessa se voisi joillekin toimia. :D
Sitten pitäisi olla tervetuloa kutsutut, ei koske muita. Itse tulkitsen tervetuloa-kehoituksen niin, että tervetulleita ovat kaikki tulijat. N54
Onpas jännä käsitysero sitten ihmisillä. Ehkä se on silti tuttavallinen kyltti kaikille ja piristävä koriste, mutta käytännössä sisään menevät vain kutsutut yleensä. Ehkä hengetkin menevät sitten sisään jos lukee Tervetuloa? :) Pitäisikö kyltti olla sitten tarkennetulla tekstillä? Joku kysyi tuossa myös kynnysmaton toivotuksesta.
"Tervetuloa" tarkoittaa, että olet tervetullut. "Saa ottaa" pullalautasen vierellä työpaikan kahviossa tarkoittaa, että saat ottaa siitä pullan ilmaiseksi. "Älä koske" tarkoittaa, että et saa koskea. Ja niin edelleen. "Asiattomilta pääsy kielletty" tarkoittaa sitä, että tervetulleita ovat ainoastaan asialla liikkuvat ja kutsutut.
Näin juuri, miehille pitää olla selvät ohjeet varsinkin naisten suhteen: "En halua, että otat yhteyttä"
Missä välissä nainen olisi ehtinyt sen sanoa? Ja mitä kautta.
Vaikka vastannut niihin kirjeisiin!
Mistä tämä sai edes naisen osoitteen ja jutteli sen äidinkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää epäselväksi onko nainen sanonut, ettei ole kiinnostunut enää näkemään. Outoa myös naisen äidin liittyminen kuvioon - mistä mies on saanut hänen yhteystiedot ja onko äiti vain kohteliaisuuttaan sanonut tuon kyllä ainakin kahvit keittää.
Oli varmaan ollut äitinsä kanssa siellä kylpylässä ja löytänyt äidin tiedot ensin.
Kyllä tässä varovaiseksi on itsekin tullut eli kaikki tiedot ovat salaisia. Minulla oli töistä tullut stalkkeri useita vuosia. Sai laajennetun lähestymiskiellon kahdesti.
Näin varmaan, mutta ehkä äiti ei ollut silloin mukana kun oli puhuttu syviä, ehkä juuri miehen ja naisen välisestä suhteestakin.
Ei siinä kuule välttämättä tarvita mitään muuta kuin normaalia jutustelua, että saa peräänsä vainoojan. Sitä paitsi mikään syvällinenkään jutustelu tai edes treffeille suostuminen ei oikeuta vainoamista. Ilmeisesti sinun mielestäsi oikeuttaa?
Tämä ei tainnut olla mitää pientä jutustelua jos ovat pitkäänkin viettäneet aikaa.
Kannattaako varatun naisen leikkiä tulella? Tässä tapauksessa ei kannattanut. Flirttimies olikin kahjo. Ei naiset tuntemattomien kanssa syvällisiä juttele, ellei ole taka-ajatuksia mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlainen tilanne sattui itselleni, mutta mies ei onneksi saanut yhteystietojani. Olin kuntousviikolla kylpylässä. Siellä yksi mies alkoi tehdä itseään tykö. Jumpissa tuli viereeni, luennoilla myös. Ruokailujen aikana heitti juttua. Kerroin, että olen naimisissa, hän kertoi eronneensa ja tuijotteli minua silmiin ja pyysi illalla "ravintelin puolelle".
No en tietenkään mennyt.
Kurssin lopuksi joku ehdotti, että pidettäisiin yhteyttä ja jotain puhelinnumeroja ja sähköpostiosoitteita kerättiin listalle. En laittanut omia tietojani siihen. Mies odotti minua kurssin loputtua hotellin aulassa. Hän olisi halunnut halata ja kiitteli vuolaasti keskusteluista ja yhdessä vietetystä ajasta. Hän halusi kantaa laukkuni autolleni, kieltäydyin. Hyvästelin hänet ja lähdin ulos. Hän seurasi minua, joten kävelin parkkipaikan ympäri ja takaisin sisään hotelliin.
Hän seurasi minua oville saakka, mutta ehkä silloin hänellä syttyi jotkut valot päälle, sillä hän ei tullut perässäni sisälle saakka.
Vaikka tunsin oloni typeräksi, kerroin vastaanoton henkilökunnalle tapahtuneesta. Odottelin aulassa puolisen tuntia ja sitten vastaanotosta reipas nuori nainen saattoi minut autolleni.
Luojan kiitos en ole kuullut miehestä sen jälkeen.
Oliko vaikea yrittää enemmän ja tehdä heti selväksi ettei kiinnosta.
"Siellä yksi mies alkoi tehdä itseään tykö. Jumpissa tuli viereeni, luennoilla myös. Ruokailujen aikana heitti juttua."
Vaihda jumpassa paikkaa
Luennolla myös
Vaihda ruokapöytää
Jne
Jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on saanut naisen tiedot selville, jos on vaan juteltu esim porealtaassa. Tyyliin olen Mirja Kuopiosta.
Kaikkea ei kerrota tässä jutussaSeurueessa mukana ollut luovuttanut.
Haloo. Ei kukaan aikuinen luovuta kenenkään numeroa ilman lupaa. Voi olla vaikka salattu numero. Huh huh
Voi ilmoittaa ettei valitettavasti voi antaa toisen ihmisen numeroa mutta anna sinä omasi niin hän ottaa sinuun yhteyttä jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on saanut naisen tiedot selville, jos on vaan juteltu esim porealtaassa. Tyyliin olen Mirja Kuopiosta.
Kaikkea ei kerrota tässä jutussaEtkö lukenut uutista? Sai numeron naisen äidiltä.
Mistä äidin tuntee jos satunnainen tuttavuus kylpylästä tai mistä tiesi tutun äidin olevan juuri tämän kylpylänaisen äiti
Vierailija kirjoitti:
Ja minä ihmettelen miten näinkin moni kommentoija sekä täällä että Iltalehden kommenttiosiossa ei tiedä, halua tai voi uskoa kuinka helppoa ihmisistä on löytää tietoja pelkän nimen ja paikkakunnan avulla. Me ei enää eletä kultaisella 80-luvulla. Ihmisistä on löydettävissä todella paljon tietoa, halusitte uskoa sitä tai ette.
Just näin. Jo pelkästään Google on hyvä apu.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä ihmettelen miten näinkin moni kommentoija sekä täällä että Iltalehden kommenttiosiossa ei tiedä, halua tai voi uskoa kuinka helppoa ihmisistä on löytää tietoja pelkän nimen ja paikkakunnan avulla. Me ei enää eletä kultaisella 80-luvulla. Ihmisistä on löydettävissä todella paljon tietoa, halusitte uskoa sitä tai ette.
No ei ole helppoa. Ja sehän tiesi äidin numeron. Ei naisen.
Jokaisella terveesti varovaisella ihmisellä on salainen mumero ja osoite jotta ei luovuteta num.teidustelusta tms.
Rekkaritiedustelusta tulee vesiperä eikä tietoja anneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei kerrota tässä jutussaEtkö lukenut uutista? Sai numeron naisen äidiltä.
Mistä äidin tuntee jos satunnainen tuttavuus kylpylästä tai mistä tiesi tutun äidin olevan juuri tämän kylpylänaisen äiti
Jos vaikka nainen oli kylpyläreissulla äitinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulikohan aviomiehelle yllätyksenä että vaimo on peuhannut vieraan miehen kanssa kylpylässä.
Ja vielä jonkun vajakin kanssa, se loukkaa viel enemmän.
Olisko nyt sitten polyamorisen suhteen käyttöönoton aika tuossa perheessä. Nykyaikaahan se olisi...kai? Tuollaistahan on hehkutettu millon missäkin. Olis kolmen aikuisen tulot yhdessä perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole sanomattakin selvä kuvauksen perusteella, ettei ole kiinnostunut?
Nainen on ollut reppanalle ystävällinen kylpylässä ja tämän saanut palkakseen:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka nainen oli kylpyläreissulla äitinsä kanssa.
Höpö höpö. Ei kukaan onna lapsensa numeroa kun ei tiedä onko lapsi edes halukas antamaan numeroa.
Tässä tapauksessa vielä oma tytär on varattu niin miksi se äiti antaisi vieraalle miehelle numeron.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako varatun naisen leikkiä tulella? Tässä tapauksessa ei kannattanut. Flirttimies olikin kahjo. Ei naiset tuntemattomien kanssa syvällisiä juttele, ellei ole taka-ajatuksia mielessä.
Tämän ahdistelijan mielestä oli puhuttu syvällisiä. En luottaisi.
No oppiipa ukko väijymään kun sakot saa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlainen tilanne sattui itselleni, mutta mies ei onneksi saanut yhteystietojani. Olin kuntousviikolla kylpylässä. Siellä yksi mies alkoi tehdä itseään tykö. Jumpissa tuli viereeni, luennoilla myös. Ruokailujen aikana heitti juttua. Kerroin, että olen naimisissa, hän kertoi eronneensa ja tuijotteli minua silmiin ja pyysi illalla "ravintelin puolelle".
No en tietenkään mennyt.
Kurssin lopuksi joku ehdotti, että pidettäisiin yhteyttä ja jotain puhelinnumeroja ja sähköpostiosoitteita kerättiin listalle. En laittanut omia tietojani siihen. Mies odotti minua kurssin loputtua hotellin aulassa. Hän olisi halunnut halata ja kiitteli vuolaasti keskusteluista ja yhdessä vietetystä ajasta. Hän halusi kantaa laukkuni autolleni, kieltäydyin. Hyvästelin hänet ja lähdin ulos. Hän seurasi minua, joten kävelin parkkipaikan ympäri ja takaisin sisään hotelliin.
Hän seurasi minua oville saakka, mutta ehkä silloin hänellä syttyi jotkut valot päälle, sillä hän ei tullut perässäni sisälle saakka.
Vaikka tunsin oloni typeräksi, kerroin vastaanoton henkilökunnalle tapahtuneesta. Odottelin aulassa puolisen tuntia ja sitten vastaanotosta reipas nuori nainen saattoi minut autolleni.
Luojan kiitos en ole kuullut miehestä sen jälkeen.Oliko vaikea yrittää enemmän ja tehdä heti selväksi ettei kiinnosta.
"Siellä yksi mies alkoi tehdä itseään tykö. Jumpissa tuli viereeni, luennoilla myös. Ruokailujen aikana heitti juttua."
Vaihda jumpassa paikkaa
Luennolla myös
Vaihda ruokapöytää
Jne
Jne
Vaihda sinne, vaihda tänne! Miten ei mene kaaliin ettei kiinnosta.
Normaali ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei kerrota tässä jutussaAkka jako torttua
No mitä syytä ukkoraasulla sitten olisi ollut vainoamiseen, jos kerran sai mitä halusi. Tää tulee varmaan yllätyksenä, mutta ei tortun saaminen ole lupa vainoamiseen. Kaikki täyspäiset ymmärtää tämän.
Tässä sen huomaa ettei miehille kannatta olla ystävällinen ja jutella mukavia, kun aina luulevat muuta. Koskaan et tiedä kenen sekopään saat perääs, joka pahimmillaan tappaa sut kun ei saa tahtoaan läpi. Hyi helvetti.
Miten näitä vinoon kasvaneita miehiä löytyy niin paljon?
Tulee mieleen 80-luvun elokuva Vaarallinen suhde. Glenn Close näytteli seonnutta naista.