Kylpylässä ihastuminen ja sitten eteiseen!
Varattu nainen oli tavannut kylpylässä miehen, jona kanssa olivat lähestyneet ja puhuneet syvällisiä. Nainen ei jättänyt yhteystietoja vaan mies oli ne jostain onkinut selville. Sitten hän oli yhtenä päivänä ilmaantunut perheen eteiseen tivaamaan miksei nainen ollut vastannut hänen kirjeisiinsä ja siitä sitten päädyttiin lopulta oikeuteen asti. Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen huomaa ettei miehille kannatta olla ystävällinen ja jutella mukavia, kun aina luulevat muuta. Koskaan et tiedä kenen sekopään saat perääs, joka pahimmillaan tappaa sut kun ei saa tahtoaan läpi. Hyi helvetti.
Miten näitä vinoon kasvaneita miehiä löytyy niin paljon?
No mitenköhän, koska eivät ole tottuneet tällaiseen naisen ystävällisyyteen. Jos lapsesta asti tytöt ja naiset juttelisivat mukavia niin tuskin pitäisivät sitä mitenkään erikoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen huomaa ettei miehille kannatta olla ystävällinen ja jutella mukavia, kun aina luulevat muuta. Koskaan et tiedä kenen sekopään saat perääs, joka pahimmillaan tappaa sut kun ei saa tahtoaan läpi. Hyi helvetti.
Miten näitä vinoon kasvaneita miehiä löytyy niin paljon?No mitenköhän, koska eivät ole tottuneet tällaiseen naisen ystävällisyyteen. Jos lapsesta asti tytöt ja naiset juttelisivat mukavia niin tuskin pitäisivät sitä mitenkään erikoisena.
Jaa että teidän itsetunto-/äiti-/naisongelmat on meidän muiden naisten syytä? Että itsessä ei ole mitään vikaa, koska te muut ette ole tehneet minulle asiaa X?
Eiköhän se ole kuule niin että jokainen vastaa itse teoistaan ja omasta itsestään, eikä syysää ongelmiaan muiden niskaan. Onko noin vaikeaa myöntää että suurinosa miehistä on vinoon kasvaneita luusereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlainen tilanne sattui itselleni, mutta mies ei onneksi saanut yhteystietojani. Olin kuntousviikolla kylpylässä. Siellä yksi mies alkoi tehdä itseään tykö. Jumpissa tuli viereeni, luennoilla myös. Ruokailujen aikana heitti juttua. Kerroin, että olen naimisissa, hän kertoi eronneensa ja tuijotteli minua silmiin ja pyysi illalla "ravintelin puolelle".
No en tietenkään mennyt.
Kurssin lopuksi joku ehdotti, että pidettäisiin yhteyttä ja jotain puhelinnumeroja ja sähköpostiosoitteita kerättiin listalle. En laittanut omia tietojani siihen. Mies odotti minua kurssin loputtua hotellin aulassa. Hän olisi halunnut halata ja kiitteli vuolaasti keskusteluista ja yhdessä vietetystä ajasta. Hän halusi kantaa laukkuni autolleni, kieltäydyin. Hyvästelin hänet ja lähdin ulos. Hän seurasi minua, joten kävelin parkkipaikan ympäri ja takaisin sisään hotelliin.
Hän seurasi minua oville saakka, mutta ehkä silloin hänellä syttyi jotkut valot päälle, sillä hän ei tullut perässäni sisälle saakka.
Vaikka tunsin oloni typeräksi, kerroin vastaanoton henkilökunnalle tapahtuneesta. Odottelin aulassa puolisen tuntia ja sitten vastaanotosta reipas nuori nainen saattoi minut autolleni.
Luojan kiitos en ole kuullut miehestä sen jälkeen.Oliko vaikea yrittää enemmän ja tehdä heti selväksi ettei kiinnosta.
"Siellä yksi mies alkoi tehdä itseään tykö. Jumpissa tuli viereeni, luennoilla myös. Ruokailujen aikana heitti juttua."
Vaihda jumpassa paikkaa
Luennolla myös
Vaihda ruokapöytää
Jne
Jne
Välttelyssä on omat huonot puolensa. Olin pari vuotta sitten kielikurssilla ja siellä yksi "harmiton" tyyppi alkoi tunkemaan jokaisessa paritehtävässä parikseni. Koska hälytyskelloni soivat, aloin vältellä häntä. Kiitoksena siitä kyseinen henkilö paasasi kaikille jotka suostuivat kuuntelemaan, miten minä en halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Melkein jätin kurssin sen takia kesken. Ja minä en edes sanonut mitään rumaa kyseiselle henkilölle, vaan tulin vain kurssille vähän myöhässä, jotta pystyin valitsemaan pöydän toiselta puolelta luokkahuonetta kuin tämä perskärpänen. **tuttaa vieläkin. Minä olin siellä oppimassa kieltä, hän hakemassa (nais?)ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä ihmettelen miten näinkin moni kommentoija sekä täällä että Iltalehden kommenttiosiossa ei tiedä, halua tai voi uskoa kuinka helppoa ihmisistä on löytää tietoja pelkän nimen ja paikkakunnan avulla. Me ei enää eletä kultaisella 80-luvulla. Ihmisistä on löydettävissä todella paljon tietoa, halusitte uskoa sitä tai ette.
Just näin. Jo pelkästään Google on hyvä apu.
Tämä. Ei oikeasti tarvitse tietää jostain ihmisestä hirveästi että löytää jonkun tiedot netistä. Testattiin tätä kerran kaverin kanssa, löysin tämän nimimerkillä olleen twitterin n. puolen tunnin sisään. Kaveri oli ihmeissään, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vetosi siihen, että oli ollut Tervetuloa-kyltti. En ole ikinä ymmärtänyt, miksi oikein kyltein pitää toivottaa tervetulleeksi kaikki tulijat. Itse en laittaisi sellaista ikipäivänä ovelleni.
Se on tarkoitettu niille, jotka on kutsuttu vieraaksi talon väen toimesta, ei muille. Mutta onhan se mahdollista että joku vähemmän valveutunut luulee tai pitää muusta syystä oikeutena, että kaikki on kutsuttu sisään. Hassu juttu että joku voi luulla kyltin perusteella niin. En minäkään halua sellaista kylttiä ulko-oveen, väliovessa se voisi joillekin toimia. :D
Sitten pitäisi olla tervetuloa kutsutut, ei koske muita. Itse tulkitsen tervetuloa-kehoituksen niin, että tervetulleita ovat kaikki tulijat. N54
Tuomittu stalkkeri?
Lähestyneet ja puhuneet syvällisiä? Onko tämä jokin kiertoilmaisu jollekin muulle?
Ihan vaan tiedoksi muutamalle kommentoijalle: hotellien ja kylpylöiden vastaanoton henkilökunta ei luovuta vieraistaan mitään tietoja, ei nimeä eikä huoneen numeroa. Paitsi poliisille vakavista etsintäkuulutetuista henkilöistä.
Vierailija kirjoitti:
Lähestyneet ja puhuneet syvällisiä? Onko tämä jokin kiertoilmaisu jollekin muulle?
Ihan vaan tiedoksi muutamalle kommentoijalle: hotellien ja kylpylöiden vastaanoton henkilökunta ei luovuta vieraistaan mitään tietoja, ei nimeä eikä huoneen numeroa. Paitsi poliisille vakavista etsintäkuulutetuista henkilöistä.
Voi kai niistä syvällisistä puhuakin mikäli on hyvin tyytyväinen seuralaiseensa. Vaikka posket innosta hehkuen.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelma ja jokin kirjaindiagnoosi varmaan tässä taustalla. Hyvin kauan sitten näin usein nuorehkoa naista joka seisoi tuntikausia jonkun yksipuolisen ihastuksensa talon edessä ikkunaan tuijottamassa. Siinä sinnikkyydessä oli jotain hyvin piinaavaa ja kammottavaa. Ei tehnyt mitään, ei luultavasti edes puhutellut, seisoi vaan. Ei tuosta oikein saa rikostakaan. Varmaan aika hyytävää kun joka päivä työstä tullessa joutuu toteamaan että siinähän tuo taas möllöttää. En tiedä kuinka nuo jutut päättyivät, varmaan suljetulle.
Muistatteko sen yhden vanhan politiikon, joka seisoi opettajanaisen työpaikan edessä pitkiä aikoja. Nainen oli paljon paljon nuorempi, mutta kyttäys ja stalkkaus jatkui. Miten se päättyikään, oliko se avio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näitä vinoon kasvaneita miehiä löytyy niin paljon?No mitenköhän, koska eivät ole tottuneet tällaiseen naisen ystävällisyyteen. Jos lapsesta asti tytöt ja naiset juttelisivat mukavia niin tuskin pitäisivät sitä mitenkään erikoisena.
Jaa että teidän itsetunto-/äiti-/naisongelmat on meidän muiden naisten syytä? Että itsessä ei ole mitään vikaa, koska te muut ette ole tehneet minulle asiaa X?
Eiköhän se ole kuule niin että jokainen vastaa itse teoistaan ja omasta itsestään, eikä syysää ongelmiaan muiden niskaan. Onko noin vaikeaa myöntää että suurinosa miehistä on vinoon kasvaneita luusereita?
Niin, miksiköhän ovat vinoon kasvaneita luusereita? Ei se nyt täysin omaakaan syytä ole.
Ainahan sitä kuvittelisi, että tällaisissa tapauksissa on annettu ymmärtää enemmänkin tavalla tai toisella. Mutta kun on kohdannut stalkkerin, niin normaalit asiat näyttäytyvät eri valossa. Oma kokemus on kaupunkiajossa olleesta bussista, jossa nuori mies tuli kysymään bussiaikatauluja. Kun vastasin normaalisti kysymykseen, jäikin tyyppi seuraani ja roikkui mukana ympäri kaupunkia. Ilmaisin selkeästi, että olen omilla ansioillani eikä seura kiinnosta, niin tyyppi olikin jo sitä mieltä, että aikoo tulla mukaani kotiin asti ja esittäytyä suvulleni. Jouduin uhkaamaan poliisilla, että pääsin hänestä eroon. Ja sen jälkeen pelkäsin pitkään, että hän selvittää jotenkin ihmeellisesti nimeni tai missä asun. Päälle päin tyyppi näytti normaalilta eikä olisi tullut mieleenkään, että joku voi toimia noin.
Siispä en yhtään epäile etteikö näinkin outoja tapauksia olisi olemassa enemmänkin. Harva osaa epäillä, että joku random kahjo tulee kotiin ja joudut vielä hakemaan lähestymiskieltoa. Mielestäni tässä tapauksessa on niin monta omituisuutta, että huonolla tuurilla on kohdalle osunut aito stalkkeri.
En tiedä kuinka paljon niitä on, mutta uskon, että sairaalloisella mustasukkaisuudella ja ja tällä puheena olevalla asialla on paljon yhteneväisyyksiä. Jotain olennaisesti vinossa suhtautumisessa muihin ihmisiin.