Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylpylässä ihastuminen ja sitten eteiseen!

Vierailija
23.01.2023 |

Varattu nainen oli tavannut kylpylässä miehen, jona kanssa olivat lähestyneet ja puhuneet syvällisiä. Nainen ei jättänyt yhteystietoja vaan mies oli ne jostain onkinut selville. Sitten hän oli yhtenä päivänä ilmaantunut perheen eteiseen tivaamaan miksei nainen ollut vastannut hänen kirjeisiinsä ja siitä sitten päädyttiin lopulta oikeuteen asti. Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009343749.html

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on saanut naisen tiedot selville, jos on vaan juteltu esim porealtaassa. Tyyliin olen Mirja Kuopiosta.

Kaikkea ei kerrota tässä jutussa

Vierailija
62/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on saanut naisen tiedot selville, jos on vaan juteltu esim porealtaassa. Tyyliin olen Mirja Kuopiosta.

Seurueessa mukana ollut luovuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö lukenut uutista? Sai numeron naisen äidiltä.

Vierailija
64/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sieltä jollain tekosyyllä on nimen respasta saanut tai sitten jos äiti ollut mukana, varmaan omansa kertonut ja sen takia mies hänelle ensin soittanut tai sitten mies ottanut kuvan ja käyttänyt jotain kuvahakua (peräkamarimiehetkin voi yllättää taidoillaan) tai sitten jos siellä ollut joku työpaikan joukko paikalla, tiedot on onkinut työpaikan kautta. Nimen salaaminen on oikeasti vaikeaa.

Vierailija
65/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä ihmettelen miten näinkin moni kommentoija sekä täällä että Iltalehden kommenttiosiossa ei tiedä, halua tai voi uskoa kuinka helppoa ihmisistä on löytää tietoja pelkän nimen ja paikkakunnan avulla. Me ei enää eletä kultaisella 80-luvulla. Ihmisistä on löydettävissä todella paljon tietoa, halusitte uskoa sitä tai ette.

Vierailija
66/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitee taitaa olla vähän höpsähtänyt tai muuten vain hyväuskoinen tapaus. Tai ei tykkää tyttärensä nykyisestä miehestä.

Vierailija
67/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta, kun aviomiehen kanssa keskustelun jälkeenkin vaan homma vaan pahentunut. Jotain mielenterveysongelmia miehellä pitää olla.

Vierailija
68/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa ei sanota millä kokoonpanolla nainen ollut kylpylässä, onko äiti ollut mukana vai tyttöporukallako

Opettele itse lukemaan

Vierailija
69/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako hotellin respat muiden tietoja kaikille kyselijöille?

Vierailija
70/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia lienee tuolla miehellä, ei tuo tervepäisen touhua ole. Itselleni ja perheelleni koitui yli vuoden riesa lähitalon miehestä. Hän ihastui minuun, tuli juttusille roskakatoksella. Juttelin niinkuin ihmisille yleensäkin. Hän kuvitteli että nyt on löytynyt elämän rakkaus. Poliisin avulla lopulta jätti meidät rauhaan. Tuli ihan kotiovelle minua kyselemään, ei haitannut aviomies eikä lapset, niin suuri oli hänen rakkautensa. Kauheaa aikaa.

Vierailija
71/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten voi olla vaikea ymmärtää miten yleistä tuommoinen naisten perässä juokseminen on, koska miesten perässä harvemmin kai roikutaan riesaksi asti. Toivottavasti tälle naiselle ei koitunut kotona hankaluuksia asian takia ja toivon, että aviomies ei ole syyttä suotta epäillyt rouvaansa. 

Minulle on sattunut noita puolen kymmentä kertaa: olen jutellut tuntemattoman kanssa omasta mielestäni ihan ystävällisesti ja hymyillyt, ja tsädäm mies on "rakastunut". Siitä on sitten seurannut enemmän tai vähemmän sitkaita yhteydenottoyrityksiä vaikka olen suoraan sanonut, ettei kiinnosta jatkaa keskustelua enkä ole jutellesani ollut munaa vailla. Kahta jouduin uhkaamaan poliiseilla, jos yhteydenotot eivät lopu. Yksi ajeli autolla harva se ilta asuntoni ohi ja vilkutteli, kun näki minut pihatöissä. Pari muuta uskoivat vähemmällä. Kenellekään en antanut yhteystietojani vaan miehet kaivoivat ne auton rekkarin, työpaikan ja somen perusteella. 

En ole mikään gisele bündchen vaan ihan tavallinen maatiaisnainen. 

Vierailija
72/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten voi olla vaikea ymmärtää miten yleistä tuommoinen naisten perässä juokseminen on, koska miesten perässä harvemmin kai roikutaan riesaksi asti. Toivottavasti tälle naiselle ei koitunut kotona hankaluuksia asian takia ja toivon, että aviomies ei ole syyttä suotta epäillyt rouvaansa. 

Minulle on sattunut noita puolen kymmentä kertaa: olen jutellut tuntemattoman kanssa omasta mielestäni ihan ystävällisesti ja hymyillyt, ja tsädäm mies on "rakastunut". Siitä on sitten seurannut enemmän tai vähemmän sitkaita yhteydenottoyrityksiä vaikka olen suoraan sanonut, ettei kiinnosta jatkaa keskustelua enkä ole jutellesani ollut munaa vailla. Kahta jouduin uhkaamaan poliiseilla, jos yhteydenotot eivät lopu. Yksi ajeli autolla harva se ilta asuntoni ohi ja vilkutteli, kun näki minut pihatöissä. Pari muuta uskoivat vähemmällä. Kenellekään en antanut yhteystietojani vaan miehet kaivoivat ne auton rekkarin, työpaikan ja somen perusteella. 

En ole mikään gisele bündchen vaan ihan tavallinen maatiaisnainen. 

Kyllä sinussa jotain erityistä flirttivetoa tai sex appealia on vaikka et sitä itse myönnä. Ei tuo nyt sentään naistenkaan kohdalla ihan tavallista ole, että noin usein asia noin pitkälle menee.  

Vierailija
73/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaako hotellin respat muiden tietoja kaikille kyselijöille?

Ei, eikä varmaan tässäkään tapauksessa, kun tiedot piti kaivaa äidiltä. Jotain erikoista siinä on ollut, kun äiti on ehdotellut, että tytär kyllä kahvit keittää

Vierailija
74/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies ole jollain tavalla säälittävä tapaus, kun äitikin on mennyt antamaan tyttärensä yhteystiedot. Tai sitten mies on valehdellut jotain saadakseen tiedot, esim. mukamas löytänyt jotain naiselle kuuluvaa kylpylästä.

Nämä ressukat ovat kyllä aika kinkkisiä moraalin näkökulmasta. Heille ei halua olla ilkeä tai tyly, mutta toisaalta normaali ystävällisyys tulkitaan helposti totaalisen pieleen. Mistä sitten tunnistat sen tyypin, joka voi ilmaantua eteiseesi rakkautta vannomaan..?

Vierailija
75/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä mt-tapaus. Ajettiin pois sieltä talosta ja uhkaa tulla uudestaan jos nainen ei kirjeisiin tai sähköpostiin vastaa! Savolainen peräkammaripoika.

Vierailija
76/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän mies ole jollain tavalla säälittävä tapaus, kun äitikin on mennyt antamaan tyttärensä yhteystiedot. Tai sitten mies on valehdellut jotain saadakseen tiedot, esim. mukamas löytänyt jotain naiselle kuuluvaa kylpylästä.

Nämä ressukat ovat kyllä aika kinkkisiä moraalin näkökulmasta. Heille ei halua olla ilkeä tai tyly, mutta toisaalta normaali ystävällisyys tulkitaan helposti totaalisen pieleen. Mistä sitten tunnistat sen tyypin, joka voi ilmaantua eteiseesi rakkautta vannomaan..?

Kiiluvat silmät, aluksi vähän opetellun oloinen toisen huomioon ottaminen, liian nopea kiinnostuminen, tosikkomainen olemus

Vierailija
77/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikohan aviomiehelle yllätyksenä että vaimo on peuhannut vieraan miehen kanssa kylpylässä.

Vierailija
78/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulikohan aviomiehelle yllätyksenä että vaimo on peuhannut vieraan miehen kanssa kylpylässä.

Ja vielä jonkun vajakin kanssa, se loukkaa viel enemmän.

Vierailija
79/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelma ja jokin kirjaindiagnoosi varmaan tässä taustalla. Hyvin kauan sitten näin usein nuorehkoa naista joka seisoi tuntikausia jonkun yksipuolisen ihastuksensa talon edessä ikkunaan tuijottamassa. Siinä sinnikkyydessä oli jotain hyvin piinaavaa ja kammottavaa. Ei tehnyt mitään, ei luultavasti edes puhutellut, seisoi vaan. Ei tuosta oikein saa rikostakaan.  Varmaan aika hyytävää kun joka päivä työstä tullessa joutuu toteamaan että siinähän tuo taas möllöttää. En tiedä kuinka nuo jutut päättyivät, varmaan suljetulle.

Vierailija
80/112 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vetosi siihen, että oli ollut Tervetuloa-kyltti. En ole ikinä ymmärtänyt, miksi oikein kyltein pitää toivottaa tervetulleeksi kaikki tulijat. Itse en laittaisi sellaista ikipäivänä ovelleni.

Se on tarkoitettu niille, jotka on kutsuttu vieraaksi talon väen toimesta, ei muille. Mutta onhan se mahdollista että joku vähemmän valveutunut luulee tai pitää muusta syystä oikeutena, että kaikki on kutsuttu sisään. Hassu juttu että joku voi luulla kyltin perusteella niin. En minäkään halua sellaista kylttiä ulko-oveen, väliovessa se voisi joillekin toimia. :D

Sitten pitäisi olla tervetuloa kutsutut, ei koske muita. Itse tulkitsen tervetuloa-kehoituksen niin, että tervetulleita ovat kaikki tulijat. N54

Onpas jännä käsitysero sitten ihmisillä. Ehkä se on silti tuttavallinen kyltti kaikille ja piristävä koriste, mutta käytännössä sisään menevät vain kutsutut yleensä. Ehkä hengetkin menevät sitten sisään jos lukee Tervetuloa? :) Pitäisikö kyltti olla sitten tarkennetulla tekstillä? Joku kysyi tuossa myös kynnysmaton toivotuksesta.

"Tervetuloa" tarkoittaa, että olet tervetullut. "Saa ottaa" pullalautasen vierellä työpaikan kahviossa tarkoittaa, että saat ottaa siitä pullan ilmaiseksi. "Älä koske" tarkoittaa, että et saa koskea. Ja niin edelleen. "Asiattomilta pääsy kielletty" tarkoittaa sitä, että tervetulleita ovat ainoastaan asialla liikkuvat ja kutsutut.

Näin juuri, miehille pitää olla selvät ohjeet varsinkin naisten suhteen: "En halua, että otat yhteyttä"

Stalkkerille mikään ohje ei ole tarpeeksi selvä. Aina jää kaihertamaan, mikä se "todellinen tahtotila" oikeasti on, esittääkö vastahankaista vain koska haluaa olla vaikeasti tavoiteltava, tai koska se on naimisissa niin sen puolison takia, ehkä ei sanonut tarpeeksi painokkaasti ei... syy kyllä keksitään aina. 

Stalkkereilla on ihan oma ajatuksenjuoksu. Minulla oli kerran töissä stalkkeri. Hän tiesi alusta asti, että minulla on avomies, josta muistuttelin sujuvasti joka kerta (esim. kuulumisia vaihtaessa kerroin, mitä tein puolisoni kanssa viikonloppuna). Kerran hän toi karkkia minulle, jolloin esittelin korviksia, jotka olin juuri saanut puolisoltani. Stalkkeri: "hän osti nuo minun takiani. Hän on mustis. Olethan tietysti kertonut minusta hänelle?" Nauroin päin naamaa, koska väite oli niin absurdi. Jossain vaiheessa hän yritti väkisin suudella, jolloin suutuin oikeasti ja huusin, ettei hänellä ole mitään asiaa tulla lähellekään minua, en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Hän säikähti, jolloin alkoi sopertaa ja kysyi, voisimmeko olla ystäviä. Totesin, ettei missään nimessä, ei koskaan, ei ystäviä, kavereita, ei yhtään mitään. Hän lähti pois, mutta yöllä oli tullut fb:ssä kaveripyyntö. Soitin heti aamulla esimiehelle, joka konsultoi firmamme lakimiestä, joka käski tehdä rikosilmoituksen. Vaikkei siitä muuta tehoa olisi, niin ainakin se todennäköisesti säikäyttäisi stalkkeria. Tyyppi yritti lähestyä myös työkavereitani, mutta olin ehtinyt varoittaa heitä. Rikosilmoitus ei edennyt mihinkään, mutta tyyppi jätti minut rauhaan. Häiriköi kyllä myös muita asiakkaita, ja ohjeistin heitä tekemään rikosilmoituksen (yritti suudella naisia ja löi miehiä).