Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhde toimia jos ikäeroa 31 vuotta?

Vierailija
22.01.2023 |

Mies vanhempi. Koko suku täysin suhdetta vastaan. Olen 26 . Mies kuitenkin turvallinen, kiva ja luotettava ja vaikuttaa ikäistään nuoremmalta.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulee onnistumaan pidemmän päälle. Mieti itse etukäteen tulevaisuuttasi, lastesi tulevaisuutta. Minun mieheni oli 23 kun eka lapsemme syntyi

Mun mies oli 17, kun eka lapsi syntyi. En ikinä olis antanut noin vanhalle.

Jannica 15v

Vierailija
42/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 jatkaa

Haluatko lapsia? Jos haluat niin mitä luulet kiusattaisiinko heitä pappaisästä. Jaksaisiko vanha isä touhuta heidän kanssaan riittävästi. Kuinka nuorena lapset jäisivät orvoksi? Joo tiedän vaikka 20v voi kuolla mutta todennäköisyys kasvaa iän myötä. Olisiko lapset terveitä? Noin vanhan miehen lapsilla iso riski olla vammaisia syntyessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38 jatkaa

Haluatko lapsia? Jos haluat niin mitä luulet kiusattaisiinko heitä pappaisästä. Jaksaisiko vanha isä touhuta heidän kanssaan riittävästi. Kuinka nuorena lapset jäisivät orvoksi? Joo tiedän vaikka 20v voi kuolla mutta todennäköisyys kasvaa iän myötä. Olisiko lapset terveitä? Noin vanhan miehen lapsilla iso riski olla vammaisia syntyessään.

Mistäpä sen voi etukäteen tietää onko lapset terveitä. Valoja päälle nyt!

Vierailija
44/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se riippuu mitä suhteelta haetaan, jos haluat rahaa ja mahdollisesti asunnon. Monesti iäkkämmällä miehellä nämä jo on . Mies voi haluta nuorta pimppiä, tai näyttely esineen jolloin sinä ok.

Perheen perustaminen pidemmän päälle ei hyvä.

Kun sinä 46 ja ukko 72 voi seksi ja muu tuntua ällöttävältä. Pidä hetki hauskaa ja pistä raha asiat miehen kustannuksella kuntoon ja eroa sitten.

26+31=57 eli AP on alle 40 kun ukko on 72

Vierailija
45/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38 jatkaa

Sun isäs taisi sitten olla vanha, kun sä synnyit. 

Vierailija
46/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on vanhempi. -Vanhempaa ukkoa ei kannattaisi yleensä ottaa, olisi työläs omaishoitaa, Nuorempi mies jaksaisi siirtää tai kantaa,

Vierailija
47/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mammat joilla jo useampi kierros menossa mikä ikäero ei teillä toiminut.

Vierailija
48/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen miesten pojat homppeleita.

Vierailija
49/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii. Ystäväni on ollut 21 vuotiaasta asti parisuhteessa 26 vuotta vanhemman miehen kanssa. Nyt ystäväni on 35 ja mies 61. Ystäväni oli aikoinaan itse aloitteellinen mieheensä. Heillä on samanlaiset arvot ja mielenkiinnon kohteet. Ovat mm. purjehtineet maapallon ympäri, ajaneet moottoripyörillä Etelä-Amerikan halki ja pyörittävät yritystä yhdessä. 

Vierailija
50/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähisuvussani suhde, jossa nainen on alle 30 ja mies on yli 60 on toiminut jo 5 vuotta. 

Katso uudelleen 10- 15 vuoden päästä.

Vierailija
51/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuoden ikäero toimi omalla kohdalla pari vuotta. Mies oli se vanhempi. Ei tietenkään perheenlisäyksestä puhuttukaan. Suhde päättyi mun aloitteesta. Mulle iski suhteen aikana kuolemanpelko ja myös jonkun asteinen masennus. Etenkin yöt vanhan miehen vieressä oli henkisesti vaikeita, vaikka päivällä harvemmin ajattelin ikäeroa. Yöt meni katkohengitystä kuunnellen ennen kuin mies sai CPAP-laitteen. Erektio-ongelmiakin jo oli ja leikattu eturauhasen liikakasvu. Kun suhde päättyi, tuntui kuin ois saanut itselle kokonaan uuden elämän, jonka sain alkaa täynnä energiaa ja ihan alusta. Nykyisin oon samanikäisen kanssa ja kahden lapsen äiti.

Vierailija
52/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähisuvussani suhde, jossa nainen on alle 30 ja mies on yli 60 on toiminut jo 5 vuotta. 

Tuossa ajassa puolet samanikäisistäkin pariskunnista on jo eronnut. Ja ihmisiä myös kuolee. Kuinka moni oikeasti ajattelee parisuhdetta vuosikymmenien tähtäimellä. Mitä tahansa voi sattua, tapaturma, kuolema ,kumppani lähtee kävelemään. Jos nyt on hyvä, kannattaa siitä nauttia ja elää hetkessä. Hyvin moni ei löydä mieluista puolisoa edes vähäksi aikaa.

Vierailija
53/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö päätöksiä suhteestasi vauva-palstan kommenttien perusteella?

Veikkaan että teidän henkinen ikäeronne on huomattavasti vielä suurempi.

https://tinyurl.com/mech6a8r

Vierailija
54/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 vuoden ikäero toimi omalla kohdalla pari vuotta. Mies oli se vanhempi. Ei tietenkään perheenlisäyksestä puhuttukaan. Suhde päättyi mun aloitteesta. Mulle iski suhteen aikana kuolemanpelko ja myös jonkun asteinen masennus. Etenkin yöt vanhan miehen vieressä oli henkisesti vaikeita, vaikka päivällä harvemmin ajattelin ikäeroa. Yöt meni katkohengitystä kuunnellen ennen kuin mies sai CPAP-laitteen. Erektio-ongelmiakin jo oli ja leikattu eturauhasen liikakasvu. Kun suhde päättyi, tuntui kuin ois saanut itselle kokonaan uuden elämän, jonka sain alkaa täynnä energiaa ja ihan alusta. Nykyisin oon samanikäisen kanssa ja kahden lapsen äiti.

On ihan luonnollista, että jos kumppani on reilusti vanhempi, hän ei ole katkohengittävä erektio-oireinen tai naisena kuivuudesta kärsivä, vaan viriili, terve ja energinen. Moni 50-60 vuotias mies ja nainen on paremmassa fyysisessä kunnossa kuin monet 30-40 vuotiaat. 

Vierailija
55/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan teistä kiinni toimiiko. Itse en viehäty vanhemmista miehistä sitten millään. Miettisin myös sitä, että kun itse pääsen eläkkeelle ja olisi aikaa tehdä yhdessä vaikka mitä niin toinen on jo kuollut tai vaipoissa. Tällainen kohtalo ei kiinnosta minua. Mutta tosiaankin se on teistä itsestänne kiinni.

Vierailija
56/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi toimia. Olet siis suhteessa, joten itse tiedät. Taidat kuitenkin epäröidä itsekin jotain. Ikä on vain numeroita. Kaikki muu merkitsee.

Ikä ei ole vain numeroita. Satunnaiset nunerot paperill ovat vain numeroita. Ihmisen ikä on kaikkea muuta.

Loppupeleissä se ei kerro mitään muuta kuin sen, kuinka pitkä aika on ihmisen syntymästä. On olemassa kolmekymppisiä, jotka ovat jo ihan mummoja/pappoja ja vastaavasti kasikymmppisiä, jotka ovat hyvinkin nuorekkaita. Ja kaikkea siltä väliltä. 

Kyllä. Mutta ei ole olemassa yhtään kasikymppisistä, joka vastaisi henkiseltä ja fyysiseltä kunnoltaan sekä ulkoiselta olemukseltaan aivan keskimääräistä kolmekymppistä. Siinä se ratkaiseva ero.

Vierailija
57/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan luonnollista, että jos kumppani on reilusti vanhempi, hän ei ole katkohengittävä erektio-oireinen tai naisena kuivuudesta kärsivä, vaan viriili, terve ja energinen. Moni 50-60 vuotias mies ja nainen on paremmassa fyysisessä kunnossa kuin monet 30-40 vuotiaat. 

Melkoista itsepetosta edes kuvitella kuusikymmentä vuotta eläneen ihmisen kropan vastaavan kolmekymppisen kroppaa. Solujen vanheneminen ja kuolema on tosiasia, jolle ihminen ei voi yhtään mitään.

Vierailija
58/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se riippuu mitä suhteelta haetaan, jos haluat rahaa ja mahdollisesti asunnon. Monesti iäkkämmällä miehellä nämä jo on . Mies voi haluta nuorta pimppiä, tai näyttely esineen jolloin sinä ok.

Perheen perustaminen pidemmän päälle ei hyvä.

Kun sinä 46 ja ukko 72 voi seksi ja muu tuntua ällöttävältä. Pidä hetki hauskaa ja pistä raha asiat miehen kustannuksella kuntoon ja eroa sitten.

26+31=57 eli AP on alle 40 kun ukko on 72

Huvittavia nämä sittenkun laskelmat, kun yli puolet eroaa kumminkin muutamassa vuodessa. 

Vierailija
59/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaksikymppisiä kuolaava setämies taas trollaamassa ja pyyhkimässä välillä hikeä otsalta. 'Kyllä voi kuusikymppinen olla ihan kuin kolmekymppinen! Erektio-ongelmat ovat valhetta!'

🤣🤣🤣

Vierailija
60/92 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko pienen ikäeron parisuhteista kestää nykyisin noin pitkään? Niinpä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi