Voiko suhde toimia jos ikäeroa 31 vuotta?
Mies vanhempi. Koko suku täysin suhdetta vastaan. Olen 26 . Mies kuitenkin turvallinen, kiva ja luotettava ja vaikuttaa ikäistään nuoremmalta.
Kommentit (92)
Jos omaishoitajaksi haluat niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hoida isäsuhteesi kuntoon. Tuo on sairaista sairain suhde. Oksettavaa. Normaali ihminen ei halua seurustella lapsensa ikäisen kanssa.
Sanotko, että Tasavallan Presidentti on sairas?
Vierailija kirjoitti:
Hoida isäsuhteesi kuntoon. Tuo on sairaista sairain suhde. Oksettavaa. Normaali ihminen ei halua seurustella lapsensa ikäisen kanssa.
Kuinka niin ei?
-kettu58-
Minä olen niin mummoutunut, että tuntisin oloni 50-60-vuotiaan kanssa ihan tasavertaiseksi :D
N27
Onhan näitä.
Katri Helena
Sauli Niinistö
Danny
Ihan on oma elämäsi ja oma asiasi, miksi ihmeessä täältä kyselet? Ei kun niin joo, halusit vaan saada mammat vauhkoontumaan tällä samalla teemalla, kuten kaikkina muinakin vuoden päivinä vuodesta toiseen :D
No se riippuu mitä suhteelta haetaan, jos haluat rahaa ja mahdollisesti asunnon. Monesti iäkkämmällä miehellä nämä jo on . Mies voi haluta nuorta pimppiä, tai näyttely esineen jolloin sinä ok.
Perheen perustaminen pidemmän päälle ei hyvä.
Kun sinä 46 ja ukko 72 voi seksi ja muu tuntua ällöttävältä. Pidä hetki hauskaa ja pistä raha asiat miehen kustannuksella kuntoon ja eroa sitten.
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi toimia. Olet siis suhteessa, joten itse tiedät. Taidat kuitenkin epäröidä itsekin jotain. Ikä on vain numeroita. Kaikki muu merkitsee.
Ikä ei ole vain numeroita. Satunnaiset nunerot paperill ovat vain numeroita. Ihmisen ikä on kaikkea muuta.
Mietipä esim. Aira Samulin vs. joku parikymppinen huumeilla itsensä laitoshoitokuntoon ajanut ja harkitse sen jälkeen uudelleen, olisiko se ikä kuitenkin vain numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä.
Katri Helena
Sauli Niinistö
Danny
Hyi helvetti, en ikinä huolisi jotain 50-vuotiasta vanhaa kurppaa!
t. Danny
Hyvin toimi ainakin itselläni
M46
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toimi ainakin itselläni
M46
Ihanaa, että olet löytänyt elämääsi mukavan 77-vuotiaan naisen tai miehen <3
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä.
Katri Helena
Sauli Niinistö
Danny
Nyt ei ollut puhe 50 vuoden ikäerosta.
Ei tulee onnistumaan pidemmän päälle. Mieti itse etukäteen tulevaisuuttasi, lastesi tulevaisuutta. Minun mieheni oli 23 kun eka lapsemme syntyi
Voi se toimia jos toinen ei ole kovin nuori.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulee onnistumaan pidemmän päälle. Mieti itse etukäteen tulevaisuuttasi, lastesi tulevaisuutta. Minun mieheni oli 23 kun eka lapsemme syntyi
Miten sinun miehesi ikä tähän liittyy? Hyvin harva on nykyisin 23-vuotiaana vielä valmis isäksi tai äidiksi.
Kannattaa miettiä asiaa montaa kautta.
Etsikö mies nimenomaan nuorta naista? Jos etsi niin miksi? Onko suhde hyvä jos mies haluaa nimenomaan nuorta ja tiukkaa? Jos se on pääasia että mies löytää jonkun nuoren joka kiihottaa häntä (osa miehistä väittää että he kiihottuvat vain alle 25v ikäisistä naisista huolimatta heidän omasta iästään. Siksi vanhemmiten he leikkivät sielunveljiä nuorten naisten kanssa koska heidän ainoa tavoite on löytää nuori nainen jonka saavat parisuhteeseen. Kun tämä nainen vanhenee niin he lemppaavat naisen pois ja etsivät seuraavaa nuorta naista uhrikseen. Toki nämä naiset luulevat heidän suhdettaan erityisen hyväksi ja erityiseksi koska nämä vanhat miehet ovat taitavia näyttelijöitä.
Ja mieti ihan tosissaan äläkä kiellä heti suoraan asiaa. Ole realisti äläkä naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Teit sitten lapsen lapsen kanssa. Mikäpä siinä.
Jos täytyy kysyä, onko ikäeroa liikaa niin eiköhän sitä silloin ole liikaa. Olet itse vielä sen verran nuori, ettet ehkä näe asioita ihan realistisesti.
Ikä on vain numero. Ei ikä kerro mitään ihmisen terveydestä, luonteesta, aktiivisuudesta, kiinnostuksen kohteista, arvoista, elämänasenteesta ym. Ikä ei kerro mitään sellaista mikä merkitsee parisuhteessa.