Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, loukkaantuisitko, jos mies vaatisi isyystestiä?

Vierailija
22.01.2023 |

Tai avioehtoa?

Kommentit (284)

Vierailija
181/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisiin ei voi luottaa täysin äidin tietää varmasti mutta Isästä ei ole niinkään varmaa

Jos ei yhteenkään naiseen kykene luottamaan, kannattaa käydä käsittelemässä traumansa terapiassa tai elää yksin.

Muistathan kertoa tuon naisille jotka palstalla haukkuvat miehet  :)

Ai et? No niinpä...

Olen eri mutta todellakin kerrotaan. Tottakai jos nainen ei luota yhteenkään mieheen, on selvää että terapia on tarpeen.

Tällä palstalla noita viestejä ei vain näy yhdessäkään ketjussa. Päinvastoin, ne viestit saavat satoja tykkäyksiä.

Valikoiva näkö sulla sitten. Lukuisia suosituksia terapiasta tulee, kun joku avautuu ongelmistaan.

Vierailija
182/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tarvitse mitään isyystestejä. Oikea, kunnon mies tunnistaa lapsensa.

Kuntouttava työtoimintasi jatkuu huomenna, joten korkki kiinni nyt.

Tässä kerroit varmaankin eniten itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en vaatinut kahdesta lapsestani isyystestiä, koska arvasin, että siitä nostetaan metakka.

Tein sitten salaa isyystestit molemmille lapsilleni alle vuoden ikäisinä. Mitään erityistä syytä epäilyyn ei ollut.

Suosittelen samaa kaikille miehille. Testit saa netistä tilaamalla helposti

M41

En usko että tämä on ainoa asia ihmissuhteissasi jossa epäilet vehkeilyä.

Vierailija
184/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en vaatinut kahdesta lapsestani isyystestiä, koska arvasin, että siitä nostetaan metakka.

Tein sitten salaa isyystestit molemmille lapsilleni alle vuoden ikäisinä. Mitään erityistä syytä epäilyyn ei ollut.

M41

Sinä olet sitä miestyyppiä, joka seuraa salaa vaimoa kauppaan ja työpaikalle ja kurkkii ikkunoista, mitä se vaimo siellä tekee ja kenen kanssa.

Vierailija
185/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi. Olen yksiavioinen.

Vierailija
186/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin naimisissa naisen kanssa joka on vastaavanlainen, kuin osa kirjoittajista niin se olisi: "Voihan vimputti minkälaisen blondin olen nainut."

Pitää tarkoin valikoida oikea nainen, ettei tälläistä synny. Oikeastaan mitä naisen logiikalle mitään mahtaa?

Siitä varmasti ollaan samaa mieltä että sun täytyy tehdä tämä isyystestikysymys selväksi ennen kuin panet naista ensimmäistäkään kertaa. On mulkkumaista houkutella nainen tilanteeseen josta voi olla seurauksena raskaus, ja jos niin käy, sitten lopettaa teidän suhde iskemällä epäilyt pöytään.

Eihän se olisi ongelma, jos se olisi oma lapsi. Vaan vasta sitten se olisi ongelma, jos se ei olisi oma lapsi.

Mikä ei olisi ongelma? Kyllä se on ongelma hyvin suurelle osalle naisista että luotto puuttu. Siksi ei varmasti ole mitään syytä ettetkö ottaisi asian puheeksi ennen kuin suhteenne etenee intiimille tasolle. Tuskin sinäkään haluat naista joka lopettaa suhteen heti kun esität perusteettomat epäilysi.

Vierailija
187/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Sinä olet sitä miestyyppiä, joka seuraa salaa vaimoa kauppaan ja työpaikalle ja kurkkii ikkunoista, mitä se vaimo siellä tekee ja kenen kanssa.

Juuri näin.

Vierailija
188/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet, keille olisi maailmanloppu elättää jonkun toisen biologista lasta, voisitteko adoptoida?

Vierailija
189/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä nämä kaksi asiaa rinnastuvat toisiinsa?

Avioehdon ymmärrän ehdottomasti, kaikkien, joilla on suvussa periytyvää omaisuutta, kannattaa se tehdä.

Isyystestin vaatiminen vähän loukkaisi, mutta eipä mulla mitään peiteltävää ole.

Vierailija
190/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kai. Mistä sitä nyt vanha ihminen jaksaisi loukkantua.

Jos isyytensä haluaa testillä varmistaa niin siitä vain. Ja jos avioehtoa kaipaa, niin mikäs siinä. Suunnilleen saman verran ollaan aina tienattu, kummatkin perittiin vanhemmiltamme kesämökit ym, saahan sitä omaisuutta suojella, jos jostakin syystä kaipaa.

Ehkä vähän saattaisi alkaa epäilyttää, että onko se nyt eroa hakemassa, mutta jos ihan omaksi rauhakseen näitä kaipaisi, niin mikäs siinä.

Vierailija
191/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tietyllä tavalla naisten pöyristymisen tästä luottamusnäkökulmasta, mutta toisaalta kaikenlaista elämäni aikana nähneenä ja lukeneena tajuan sen tosiasian, että siihen lapsen siittämiseen ei kovin montaa minuuttia mene. Osa meistä on niin impulsiivia ettei vieraan kanssa sänkyyn hyppääminen vaadi mitään viikkokausien suunnittelua vaan nainen voi vaikka vihastuessaan juosta illalla baariin ja sieltä jonkun vieraan miehen sänkyyn. Sitten selitellään kuinka ollaan oltu kaverin luona yötä yms.

Joten näin tulevien miessukupolvien huolenpitäjänä kannatan automaattista isyystestiä syntyville lapsille. Varsinkin kun avoliitot ja muut suhdemuodot yleistyvät kovaa vauhtia, niin jäisi se erillinen kiusallinen isyyden tunnustaminen samalla pois.

Vierailija
192/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kauhistuttaa eniten nämä miehet, jotka olisivat valmiita välittömästi hylkäämään lapsen jos paljastuisi, etteivät itse olekaan biologisia isejä.

Mietityttää, onko tällaiset miehet alunperinkään välittäneet lapsista, kun ovat heti hylkäämässä, vaikka lapsi ei millään tavalla ole tilanteeseen syyllinen.

Vierailija
193/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tietyllä tavalla naisten pöyristymisen tästä luottamusnäkökulmasta, mutta toisaalta kaikenlaista elämäni aikana nähneenä ja lukeneena tajuan sen tosiasian, että siihen lapsen siittämiseen ei kovin montaa minuuttia mene. Osa meistä on niin impulsiivia ettei vieraan kanssa sänkyyn hyppääminen vaadi mitään viikkokausien suunnittelua vaan nainen voi vaikka vihastuessaan juosta illalla baariin ja sieltä jonkun vieraan miehen sänkyyn. Sitten selitellään kuinka ollaan oltu kaverin luona yötä yms.

Joten näin tulevien miessukupolvien huolenpitäjänä kannatan automaattista isyystestiä syntyville lapsille. Varsinkin kun avoliitot ja muut suhdemuodot yleistyvät kovaa vauhtia, niin jäisi se erillinen kiusallinen isyyden tunnustaminen samalla pois.

Pitääkö isyystesti tehdä myös raiskaustapauksissa, missä raiskattu ei halua olla missään tekemisissä raiskaajan kanssa?

Vierailija
194/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin näin. Isyyden tunnustaminen ilman näyttöä todellisesta isyydestä on käsittämätön käytäntö. Suunnilleen sama kuin tunnustaisi tehneensä kännissä rikoksen, vaikka ei muista tilanteesta tuon taivaallista. "Kaipa minä sitten sen olen tehnyt, pannaan vaan nimi paperiin." Ja jos haet isyystestistä todistetta niin seurauksena on parku ja ero. Ei ole helppoa miehilläkään.

Vierailija
195/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan myös, jos kaikilta miehiltä otetaan dna-testi ja samalla kun otetaan Isyystesti, selvitetään kuka on lapsen oikea isä jotta hän voi ruveta maksamaan elareita.

Vierailija
196/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö isyystesti tehdä myös raiskaustapauksissa, missä raiskattu ei halua olla missään tekemisissä raiskaajan kanssa?

Ei. Silloin jokainen järkevä nainen tekee abortin.

Vierailija
197/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin naimisissa naisen kanssa joka on vastaavanlainen, kuin osa kirjoittajista niin se olisi: "Voihan vimputti minkälaisen blondin olen nainut."

Pitää tarkoin valikoida oikea nainen, ettei tälläistä synny. Oikeastaan mitä naisen logiikalle mitään mahtaa?

Siitä varmasti ollaan samaa mieltä että sun täytyy tehdä tämä isyystestikysymys selväksi ennen kuin panet naista ensimmäistäkään kertaa. On mulkkumaista houkutella nainen tilanteeseen josta voi olla seurauksena raskaus, ja jos niin käy, sitten lopettaa teidän suhde iskemällä epäilyt pöytään.

Eihän se olisi ongelma, jos se olisi oma lapsi. Vaan vasta sitten se olisi ongelma, jos se ei olisi oma lapsi.

Mikä ei olisi ongelma? Kyllä se on ongelma hyvin suurelle osalle naisista että luotto puuttu. Siksi ei varmasti ole mitään syytä ettetkö ottaisi asian puheeksi ennen kuin suhteenne etenee intiimille tasolle. Tuskin sinäkään haluat naista joka lopettaa suhteen heti kun esität perusteettomat epäilysi.

Eihän niille epäilyille ole mitään tarvetta, jos ei ole mitään epäilemisen aihetta. Koittakaa nyt ajatella mitkä tilanteet saavat miehet epäilemään isyyttään.

Vierailija
198/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kauhistuttaa eniten nämä miehet, jotka olisivat valmiita välittömästi hylkäämään lapsen jos paljastuisi, etteivät itse olekaan biologisia isejä.

Mietityttää, onko tällaiset miehet alunperinkään välittäneet lapsista, kun ovat heti hylkäämässä, vaikka lapsi ei millään tavalla ole tilanteeseen syyllinen.

Kyse on biologiasta. Eläimillä vieraan uroksen jälkeläistä ei pelkästään hylätä, vaan se surmataan. Olemme edelleen eläimiä, vain pinnassa on ohut kerros jotakin muuta.

Vierailija
199/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen voikaan tuota asiaa tajuta. Onhan se lapsi aina tietyllä tavalla naisen oma kun se on sieltä omasta mahasta putkahtanut tavalla tai toisella maailmaan. Ainakin vielä nykyään nainen kantaa ja synnyttää lapsen ja luo samalla tunnesiteen. Miehellä tämä yleensä muodostuu vasta myöhemmin ja siinä on tärkeänä osana tieto siitä, että omat geenit jatkuvat kun uhraa aikaa, rahaa ja hoivaa lapseen.

Eikä kukaan pysty sanomaan miten mies reagoi jos kuulee vaikkapa lähellä täysi-ikäisyyttä olevan lapsen olevan jonkun toisen. Rippuu varmasti suhteesti lapseen. Mutta kyllä siihen joka tapauksessa surullinen petoksen maku jäisi iäksi. Sen ymmärrän jos vauvan tai ihan pienen lapsen kohdalla haluaa katkaista siteet, se on varmasti kaikille parempi vaihtoehto.

Eri asia sitten jos tietoisesti päättää kasvattaa toisen miehen lapsen omanaan. Näitäkin miehiä löytyy, syiden kuitenkin vaihdellessa hyveellisistä oman edun tavoitteluun.

Vierailija
200/284 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te miehet, keille olisi maailmanloppu elättää jonkun toisen biologista lasta, voisitteko adoptoida?

Eiköhän se suurin ongelma olisi elää valheessa, kuten vähän vastaavanlailla kuin Truman Burbank.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän