Nainen, loukkaantuisitko, jos mies vaatisi isyystestiä?
Kommentit (284)
Loukkaantuisin. Mies siis kuvittelisi, että pokkana olisin raskautunut jollekin toiselle ja laittaisin hänet kasvattamaan käenpoikaa. Jos mies ajattelisi noin minusta, minun olisi pakko todeta ettei hän tunne minua lainkaan. Voi olla että lopettaisin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantuisi. Minä en pidä sitä uskottomuusepäilynä. Minusta epäily tarkoittaa sitä, että pitää uskottomuutta todennäköisenä tai melko todennäköisenä. Minä ymmärrän, että isyystesti ei tarkoita sitä että pitäisi uskottomuutta todennäköisenä, vaan sitä että ymmärtää ettei se ole täysin 100% mahdotonta. Kuten ei ikinä missään parisuhteessa ole, vaikka muuta itselle uskoteltaisiin. Jos et kahlitse sitä puolisoa patteriin et voi ikinä olla varma. En minäkään usko puolisoni koskaan pettäneen minua, mutta en laittaisi esimerkiksi koko omaisuuttani tai lasteni terveyttä siitä pantiksi. Miksi? Koska ikinä ei voi olla täysin varma.
Ja ennen kaikkea, vaikka luottaisi 100% sokeasti ja pitäisi sitä pettämistä täysin mahdottomana, niin tällainen sokea luottamus ei todellisuudessa kuitenkaan suojele petetyksi tulemiselta. Tietty osuus sokeasti puolisoonsa luottavista ihmisistä on väärässä, eikä kukaan kukaan näistä tiedä sitä itse, jolloin kukaan ei voi itse tietää kuuluuko ryhmään "sokeasti luottavat jotka ovat oikeassa" vai "sokeasti luottavat jotka ovat väärässä".
Erittäin järkevää tekstiä, josta ilmenee taito eritellä asiaa tunteenomaisen kauhistelun sijaan sekä todellinen kyky asettua toisen asemaan, tässä tapauksessa miehen.
Onnellinen se mies, jonka kanssa elät tai tulet joskus elämään.
Taisit vastata omaan sepustukseesi :D
Mutta kuten sanottu, ongelmaa ei ole, kun mies jo tapailun alkumetreillä tekee selväksi, että haluaa mahdollisen lapsenteon merkeissä isyystestin. Tämä karsii heti pois ne naiset jotka ei sitä hyväksy.
Tuskin mies on suhteessa uskovaisenkaan naisen kanssa, jos tällä on periaatteita mitä mies ei allekirjoita tai toisin päin, ei uskovainen nainen välttämättä hyväksy ei uskovaista miestä, koska tällä ei ole samoja arvoja.
Tämä isyystesti on erääänlainen arvo jota joku kannattaa ja joku toinen ei.
Itse en ottaisi miestä, joka ei luota ja vaatisi isyystestiä. Se olisi minun arvojeni vastaista, että minun arvellaan lähtökohtaisesti pettävän ja vieläpä hankkivan lapsen jollekin randon miehelle.
Raskaaksi tuskin edes tulisi yhdestä pettämiskerrasta, joton mies luulisi minun pettävän jatkuvasti ja varsinkin silloin, kun pariskuntana alkaismme lasta yrittämään.
Ei jatkoon sellainen mies ja olisin onnellinen, jos mies kertoisi heti, että hän täälläisen testin haluaa, niin ei tuhlata kummankaan aikaa turhaan tutustumiseen.
Jos mies haluaa isyystestin mainitsemillani perusteilla, eli siksi että ymmärtää ettei se ikinä ole täysin mahdotonta tulla petetyksi, niin ei kai se mitään jatkuvaa pettämistä epäile. Vaikka siitä kertapanosta raskaaksi tulemisen todennäköisyys olisi miten pieni, niin se on silti enemmän kuin nolla. Siitähän tässä oli kyse. Miehelle ei riitä, että todennäköisyys väärään isyyteen on todella todella pieni, vaan hän haluaa olla täysin varma.
Kai nämä miehet tietää myös sen, että mikään isyystesti ei ole 100% varma?
Isyystesti voi siis antaa väärän tuloksen. Isyystestin tulos voi siis väittää, että lspsi ei ole testatun isän lapsi, vaikka todellisuudessa olisikin.
Nämä miehet joille ei riitä todella pieni todennäköisyys väärästä isyydestä, ei sitten varmaan voi luottaa isyystestiinkään?
Jos miehellä on identtinen kaksoisveli, miten hän voi selvittää, onko hän vai veli lapsen isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisiin ei voi luottaa täysin äidin tietää varmasti mutta Isästä ei ole niinkään varmaa
Jos ei yhteenkään naiseen kykene luottamaan, kannattaa käydä käsittelemässä traumansa terapiassa tai elää yksin.
Muistathan kertoa tuon naisille jotka palstalla haukkuvat miehet :)
Ai et? No niinpä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska kyllä tää suhtautuminen. Avioehto missä itse epäillään suhteen tulevaisuutta on ihan OK. Mikäli toinen osapuoli haluaa saman varmuuden lapsesta mikä itsellä jo on niin se onkin kamala epäluottamuksen osoitus ja tuhoaa suhteen. :)
Isyystesti on lähinnä vakuutus Suomen älytöntä lainsäädäntöä vastaan. Mikäli isyys voitaisiin kumota myöhemminkin ja petoksella saadut rahat palautettua, niin mitään syytä isyystestillekään ei olisi.
Ainiin, omalla kumppanillani on vapaa pääsy puhelimeeni.
Kuinka usein kumppanisi ratsaa puhelimesi muiden naisten varalta?
Saa käyttää puhelintani vapaasti. Jos samalla haluaa sieltä jotain tarkistaa niin ihan vapaasti mikäli se auttaa mielenrauhan saamiseen. :)
Hän siis soittaa jokaiselle puhelimessa olevalle naiselle ja tivaa, onko teillä seksisuhde. Teillä on hyvä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisiin ei voi luottaa täysin äidin tietää varmasti mutta Isästä ei ole niinkään varmaa
Jos ei yhteenkään naiseen kykene luottamaan, kannattaa käydä käsittelemässä traumansa terapiassa tai elää yksin.
Ai et? No niinpä...
Olen eri mutta todellakin kerrotaan. Tottakai jos nainen ei luota yhteenkään mieheen, on selvää että terapia on tarpeen.
Isyystesti on niin helppoa tehdä toisen tietämättä, että mies voi teettää sen salaa. Nostaa sitten vasta metelin, jos ei ole isä ja muussa tapauksessa on hiljaa ja hävittää todisteet.
Nämä naisvihaketjut täällä on rasittavia, mutta toisaalta myös hyödyllisiä. Enpä ollut ajatellutkaan miten taas kaikki yritetään kaataa naisen niskaan, kun oikeesti se kanssapettäjä lapsen isä on saatava myös vastuuseen lapsestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai et? No niinpä...
Samaa suosittelen ihan sukupuolesta riippumatta. Itsekin olen omat traumani väkivaltaisten miesten jäljiltä käsitellyt.
Jos mä olisin naimisissa naisen kanssa joka on vastaavanlainen, kuin osa kirjoittajista niin se olisi: "Voihan vimputti minkälaisen blondin olen nainut."
Pitää tarkoin valikoida oikea nainen, ettei tälläistä synny. Oikeastaan mitä naisen logiikalle mitään mahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Nämä naisvihaketjut täällä on rasittavia, mutta toisaalta myös hyödyllisiä. Enpä ollut ajatellutkaan miten taas kaikki yritetään kaataa naisen niskaan, kun oikeesti se kanssapettäjä lapsen isä on saatava myös vastuuseen lapsestaan.
Miten se mies on pettäjä, jos nainen on raskaana ja ihan yllätyksen omaisesti miehelle?
Avioehto tottakai, sitä vaadin minäkin koska en halua miehen pääsevän käsiksi varallisuuteeni. Jos kaipaisi isyystestiä niin vaatisin samointein kondomit käyttöön ja molemmille säännölliset testit sukupuolitautien varulta. Jos kerta epäilee pettämistä ilman ehkäisyä niin mielestäni myös tautien mahdollisuus pitää huomoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai et? No niinpä...
Olen eri mutta todellakin kerrotaan. Tottakai jos nainen ei luota yhteenkään mieheen, on selvää että terapia on tarpeen.
Tällä palstalla noita viestejä ei vain näy yhdessäkään ketjussa. Päinvastoin, ne viestit saavat satoja tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin naimisissa naisen kanssa joka on vastaavanlainen, kuin osa kirjoittajista niin se olisi: "Voihan vimputti minkälaisen blondin olen nainut."
Pitää tarkoin valikoida oikea nainen, ettei tälläistä synny. Oikeastaan mitä naisen logiikalle mitään mahtaa?
Siitä varmasti ollaan samaa mieltä että sun täytyy tehdä tämä isyystestikysymys selväksi ennen kuin panet naista ensimmäistäkään kertaa. On mulkkumaista houkutella nainen tilanteeseen josta voi olla seurauksena raskaus, ja jos niin käy, sitten lopettaa teidän suhde iskemällä epäilyt pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai et? No niinpä...
Tällä palstalla noita viestejä ei vain näy yhdessäkään ketjussa. Päinvastoin, ne viestit saavat satoja tykkäyksiä.
Näytä mulle viesti jossa kerrotaan että vihaan kategorisesti kaikkia miehiä ja joka saa satoja tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan mitään isyystestejä ala tekemään. Jos nainen pettää ja lapsi on toisen miehen, niin minun vikanihan se on, kun en ole tarpeeksi hyvä mies naiselle. Yrittäisin sitten olla edes hyvä isä.
Tässä on miehen esikuva näille inceleille ja palstamiehille.
Tuo on varmaa ironiaa, sillä koitapa ajatella kaksin eri parin silmin tuota kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä varmasti ollaan samaa mieltä että sun täytyy tehdä tämä isyystestikysymys selväksi ennen kuin panet naista ensimmäistäkään kertaa. On mulkkumaista houkutella nainen tilanteeseen josta voi olla seurauksena raskaus, ja jos niin käy, sitten lopettaa teidän suhde iskemällä epäilyt pöytään.
Eihän se olisi ongelma, jos se olisi oma lapsi. Vaan vasta sitten se olisi ongelma, jos se ei olisi oma lapsi.
Itse en vaatinut kahdesta lapsestani isyystestiä, koska arvasin, että siitä nostetaan metakka.
Tein sitten salaa isyystestit molemmille lapsilleni alle vuoden ikäisinä. Mitään erityistä syytä epäilyyn ei ollut.
Suosittelen samaa kaikille miehille. Testit saa netistä tilaamalla helposti
M41
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tarvitse mitään isyystestejä. Oikea, kunnon mies tunnistaa lapsensa.
Kuntouttava työtoimintasi jatkuu huomenna, joten korkki kiinni nyt.
Vierailija kirjoitti:
Avioehto ei, isyystesti pakottaisi kyllä käymään pitkällisen keskustelun siitä, että miksi sellaisen haluaa. Sehän automaattisesti tarkoittaa sitä, että mies epäili minun käyneen vieraissa. Mistä moinen epäilys/pelko kumpuaa, jne.
Eiköhän jokainen aikuinen ihminen tiedä mitä siitä seuraa jos lapsi osoittautuukin jonkun toisen ukon siittämäksi.
Eli naisesi ei ratsaa puhelintasi. Sovitaanko että jatketaan aiheesta sitten kun naisesi on vaatinut saada nähdä puhelimesi koska epäilee sinua uskottomuudesta ilman mitään syytä.