Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon

Vierailija
21.01.2023 |

Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?

Kommentit (961)

Vierailija
941/961 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt viitsi tähän mitään ruveta satuilemaan, kysy jos kiinnostaa!

Argh, varsinkin jossain kuvattomassa S24-profiilissa! Miksi ihmeessä lähtisi kaivelemaan heinäsuopaa, kun on tarjolla ihan sellaisiakin vaihtoehtoja, jotka jaksavat "satuilla" heti jotain, mistä voi löytää tarttumapintaa...

Vierailija
942/961 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://preview.redd.it/6as2cwy9qm721.jpg?auto=webp&s=e2091e7d748f3bcb5…

Tämä kertoo kaiken.

Onhan tuo vanhan ajan mies tyylikkäämpi, mutta minusta on kiva että ihmiset saa nykyään pukeutua oman tyylin mukaan. Ennen kaikki oli kopioita toisistaan.

Aika lailla kopioita toisistaan sitä ollaan nytkin.  Katsopa teinityttöjä.  Samaa mallia vaatetuksessa ja olemuksessa kaikilla, ja kaikilla nuoremmilla naisilla on pitkät suorat hiukset keskijakauksella.  

Kaikilla nykyään samat kevyttoppatakit.  Kaikkien jaloissa vielä nykyäänkin farkut, varsinkin miehillä.  Vaihtelu mahdollisuuksia tietysti olisi, mutta suurin osa pitäytyy siinä missä kaikki muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/961 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen eronnut aviopuolison kanssa aikaa sitten, ero on käsitelty ja nyt voin lähteä uuteen suhteeseen puhtaalta pöydältä. Minulla on tuosta aiemmasta liitosta 1,5 v ja 3 v lapset."

Ei erosta voi olla kovin pitkä aika, jos kuopus on noin nuori ja avioeron harkinta-aikakin on puoli vuotta. Herää myös kysymys, onko erottu jo raskausaikana tai onko ero tullut vauva-aikana. Itse en haluaisi puolisoa, joka on esimerkiksi jättänyt raskaana olevan/juuri synnyttäneen vaimonsa.

Ja aika nopeesti on se erokin käsitelty...

En lähtis tämän tyypin kanssa mihinkään.

Vierailija
944/961 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

77-vuotias viriili mies

945/961 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainenkin sanoo itseään nuorekkaaksi.

Heh, minua ovat sanoneet nuorekkaaksi sekä naiset että miehet. On sanottu jo kuusikymppisestä alkaen, nyt olen 80.  Se ei tee minua itserakkaaksi, mutta tiedän, etten ole huonolla elämällä tupakka, alkoholi ym. ihoani pilannut. Kaikenlaista krämppää on, joten tiedän ja tunnen, etten ole enää kuusikymppinen. Alkaa ikä tuntua jäsenissä, mutta onneksi pääkoppa toimii vielä suht kirkkaasti.

moi

Vierailija
946/961 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nappisimmu.

🤮

Vierailija
947/961 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Kiltti mies'. Kokemuksen mukaan usein just niitä pahimpia, mustasukkaisia ja vainoharhaisia takertujia. 

Ekoilla treffeillä kuulustelen, oliko sinulla niiden hauskojen poikien kanssa nuorena seksiä ja miksi et kutsunut kilttejä poikia mukaan!!

Vierailija
948/961 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://preview.redd.it/6as2cwy9qm721.jpg?auto=webp&s=e2091e7d748f3bcb5…

Tämä kertoo kaiken.

Onhan tuo vanhan ajan mies tyylikkäämpi, mutta minusta on kiva että ihmiset saa nykyään pukeutua oman tyylin mukaan. Ennen kaikki oli kopioita toisistaan.

Aika lailla kopioita toisistaan sitä ollaan nytkin.  Katsopa teinityttöjä.  Samaa mallia vaatetuksessa ja olemuksessa kaikilla, ja kaikilla nuoremmilla naisilla on pitkät suorat hiukset keskijakauksella.  

Kaikilla nykyään samat kevyttoppatakit.  Kaikkien jaloissa vielä nykyäänkin farkut, varsinkin miehillä.  Vaihtelu mahdollisuuksia tietysti olisi, mutta suurin osa pitäytyy siinä missä kaikki muutkin.

On se tietysti ihan kiva että verrataan aikansa kuuluisinta filmitähteä ja normityyppiä. Olisi edes laitettu vastaava kuva nykyajasta!?

Kuva samalta ajalta Suomesta

https://www.kotus.fi/files/4931/Jalleenrakentaminen_aluillaan_talvisoda…

Vierailija
949/961 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen eronnut aviopuolison kanssa aikaa sitten, ero on käsitelty ja nyt voin lähteä uuteen suhteeseen puhtaalta pöydältä. Minulla on tuosta aiemmasta liitosta 1,5 v ja 3 v lapset."

Ei erosta voi olla kovin pitkä aika, jos kuopus on noin nuori ja avioeron harkinta-aikakin on puoli vuotta. Herää myös kysymys, onko erottu jo raskausaikana tai onko ero tullut vauva-aikana. Itse en haluaisi puolisoa, joka on esimerkiksi jättänyt raskaana olevan/juuri synnyttäneen vaimonsa.

Ja aika nopeesti on se erokin käsitelty...

En lähtis tämän tyypin kanssa mihinkään.

En kyllä koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, jolla on alle 3v lapsia edellisestä suhteesta. Siinä on joko erosta tosi vähän aikaa, mies on surkea vastuunvälttelijä-isä tai ex-puoliso sekopää (ja lapsen takia siitä ei pääse eroon), ei mikään näistä oikein houkuttele. 

Vierailija
950/961 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Kiltti mies'. Kokemuksen mukaan usein just niitä pahimpia, mustasukkaisia ja vainoharhaisia takertujia. 

Kukaan oikeasti kiltti ei sano itse itsestään että olen kiltti. Sama jos sanoo olevansa rehellinen, empaattinen tai hyvä ihminen. 😒

"Vaatimattomuus on ainoa heikkouteni"

Kerran erehdyin kun luulin olleeni väärässä.

Vierailija
951/961 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mikä tahansa "kaverit kuvailee/ on sanoneet" äklöttää. Täytyy löytyä rohkeutta tai itsetuntemusta sen verran että voi ihan reippaasti omin sanoin itseään kuvailla, ekkö tukeutua siihen mitä muut ovat sanoneet.

No sillähän yritetään sanoa että arvio on objektiivisempi kun sen ovat sanoneet kaverit enkä minä itse. Mutta eivätpä ne kaveritkaan taida ihan puolueettomia koskaan olla.

Vierailija
952/961 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hinta ? Hyvä perxe.

Vierailija
953/961 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jäi nyt ihan auki se että mitä aloittavan kirjoituksen tehnyt "tuo pöytään" ja voiko se olla riittämätöntä tai ällöttävää?

Vierailija
954/961 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tykkään viinistä ja matkustelusta"

Oksennan jos vielä näen kerran tämän idiotismin.

Vierailija
955/961 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markus

Markukset ovat kunnon UrosKotkia! 

Juuri sopivia naiselle kuin naiselle. 

Vierailija
956/961 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markus

Markukset ovat kunnon UrosKotkia! 

Juuri sopivia naiselle kuin naiselle. 

Tunnen kolme, joista kaksi on aivan kamalia ja yksi on ongelmapesäke, vaikka onkin hyvä ihminen.

Vierailija
957/961 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhki nussittu 45-vuotias yh.äiti etsii petiseuraa, kestävästä

iso kaluisesta alle 30 v. tatskatusta jätkästä.

T.Sonja

Vierailija
958/961 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkon käyttö kohtuudella. Kuulostaa ongelmaiselta.

Mitä pitäisi kohtuukäyttäjän sanoa?

Ei mitään?

No jos toinen onkin absolutisti tai baarikärpänen, ei kohtuukäyttäjä sovi kummankaan kanssa yhteen.

Tarkoitin alkoholi-sanan lyhentämistä alkoksi. Musta niin sanoo alkoholisti.

MInusta se on sellainen vähän iäkkäämmän ikäisen käyttämä sana. Otetaan vähän alkoa.

Ei kun just päinvastoin. 

Vierailija
959/961 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhki nussittu 45-vuotias yh.äiti etsii petiseuraa, kestävästä

iso kaluisesta alle 30 v. tatskatusta jätkästä.

T.Sonja

Äitin ja isin pikkukulta käyttää sopimatonta kieltä huh.

Vierailija
960/961 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias kelan tuilla toimeen tuleva, fyysisesti terve nallekarhumainen nappisilmä

jonka kainaloon on turvallista käpertyä. 

Etsin töissä käyvää omillaan toimeentulevaa naista ilahduttamaan synkkiä päiviäni ja öitä.

Toivoisin jotta tykkäät hellistä lemmenleikeistä ja joskus hiukan kovemmistakin otteista.

Sinun: Hanski