"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon
Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?
Kommentit (961)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin sanominen alkoksi viittaa enemmänkin slangin käyttöön🤦🏼
Mutta myös hoitotyöhön. Ilmaisua käytetään hoitotyön slangissa aivan yleisesti kun puhutaan alkoholin liikakäytöstä.
Akateeminen nainen. Tulee mieleen lähinnä yliälykkäät analyyttiset keskustelut yhteiskunnasta tai taiteesta.
Taidankin laittaa nämä kaikki 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä tulisi ovista ja ikkunoista = vähintään pullukka, keski-ikää hipova, sivistymätön ja petolinnun perseeltä näyttävän naaman omaava luonnevikainen ja miehiä inhoava lorttana.
Laittaako joku todella profiiliinsa, että miehiä tulisi ovista ja ikkunoista? Wau.
Miksi tuollainen etsisi deittiä, jos miehiä saisi muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Miehiä tulisi ovista ja ikkunoista = vähintään pullukka, keski-ikää hipova, sivistymätön ja petolinnun perseeltä näyttävän naaman omaava luonnevikainen ja miehiä inhoava lorttana.
Inhoaa miehiä, mutta hakee deitti-ilmoituksella miehiä. Onpas outo ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kielitaitojani on kehuttu". Tuota ei kannattaisi kenenkään miehen käyttää deitti-ilmoituksessa. Se ei pidä paikkaansa. Naiset eivät vaan ilkeä sanoa sitä miehelle suoraan.
Eihän se noin mene. Se ei vain toimi kaikkiin naisiin, kyllä sen huomaa kun toimii ja todellakin pitää paikkaansa. Mutta orgasmitakuu on sellainen jota ei pidä mennä lupaamaan, sellainen joka ei sitä saa, ei saa vaikka kuinka lupaa, mutta joka saa helposti, saa kyllä.
Kaikki meistä ei myöskään pidä suuhoidoista. Mulle tulee kielitaitokehuista mieleen vain että miehellä on pieni/ei kestävä, joten hylkyyn laittaisin jo siksikin heti, itse asia on mielekkäämpää kuin tympäyttävä lipominen.
Kusivehkeitten "lipominen"/ imeminen
YÖK!!
Vierailija kirjoitti:
'Kiltti mies'. Kokemuksen mukaan usein just niitä pahimpia, mustasukkaisia ja vainoharhaisia takertujia.
Kukaan oikeasti kiltti ei sano itse itsestään että olen kiltti. Sama jos sanoo olevansa rehellinen, empaattinen tai hyvä ihminen. 😒
Sanavalmis= töksäyttelijä, joka ei mieti mitä suustaan päästää
Carpe Diem.
= lähtee hetken mielijohteesta joka retkun matkaan.
"Yhden naisen mies etsii ottajaa."
"Lapsi ei este" tarkoittaa, että pedari etsii nimenomaan sitä yh:n lasta.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen nainen. Tulee mieleen lähinnä yliälykkäät analyyttiset keskustelut yhteiskunnasta tai taiteesta.
Minulle taasen 25 vuoden yliopisto kokemuksella nainen, joka uskoo saavuttaneensa humanistisen puolen tutkinnollaan älyn ja viisauden ylimmän tason ja toivoo elättäjäkseen lääkäriä, ekonomia tai diplomi-insinööriä.
Vierailija kirjoitti:
Karvakamut tai karvaiset lapset, yöks.
Jos kutsut niitä lapsiksi, se on iso varoitusmerkki.
Mitä "niitä"? Lemmikkejä vai viitataanko tällä johonkin härskiin?
Mua ihmetyttää, että eikö ihmiset harrasta enää mitään muuta kuin kuntosalia? Kuvissa on pullistelukuvia salista, lähikuvia lihaksista ja ehkä yksi naamakuva. Ja tekstissä on "huolehdin itsestäni, viihdyn salilla". Eikö mitään muuta kuin ehkä työ ja se iänikuinen kuntosali? Tulee jotenkin itsekeskeinen fiilis jo noista kuvista, ja tekstissäkään ei mainta mitään muuta sisältöä elämälle kuin omien lihasten mittailu. Ankeaa.
Havaintoni koskee vain miehiä, koska olen heteronainen. Kiinnostaisi tietää, mitä tökeröitä kliseitä ja mitäänsanomattomia itsesäänselvyyksiä ja ällötyksiä me naiset laitetaan? Tästä voisi oppia paljon!
Huumorintajuinen eli ei taatusti ymmärrä huumoria.
Turhaan täällä jotkut valittaa miesvihasta, kun hyvin harva naisia etsivä on näitä naisten käyttämiä ällötyksiä listannut. Mua kiinnostais, mutta enhän näe naisten tinderilmotuksia, kun haussa on mies (ei pelkkiä käsivarsia, ei nappisimmua, ei laajalla ikähaarukalla avoimin mielin teinejä etsivää, ei semmoista, jonka ainoa harrastus on kuntosali ja treenaamien, ja ainoa luonteenpiirre on päällikkö/esimies/toimitusjohtaja).
Antaa tulla nyt niitä naisten kauheuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukiinmenevä.
Meinasin laittaa sellaisen kuvan, jossa olen kapuamassa kahvikuppiin (tivolilaite) ja tekstinä: ihan mukiin menevä mies.
Ja kahvikuppiko on muki? "Ideasi" on yhtä typerä kuin eniten dissatut täällä.
'Kiltti mies'. Kokemuksen mukaan usein just niitä pahimpia, mustasukkaisia ja vainoharhaisia takertujia.