"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon
Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?
Kommentit (961)
Vierailija kirjoitti:
Tää on saunapuhdas 🤮🤮🤮
Hyi hitto. 🤢
"Suihkunraikas" ylipäätään on turn off.
"Tavallinen tallaaja"
"Sporttinen/Lihaksikas" yleensä hoikka ruipelo jolla ehkä vähän lihasta käsissä, mutta muuten ihan nälkäkurki
Joissain profiilissa annettaan ymmärtää että on hyvinkin pervo ja kink kiinnostaa. Sitten kun keskustelee ihmisen kanssa niin hänestä on pervoa imeä munaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo rock-henkinen on kyllä aika paha. Yleensä täysi poseri joka kuuntelee Radio Rockia eikä tiedä "fanittamistaan" bändeistä mitään saatika omista niiden julkaisuja fyysisissä muodoissa. Pitää myös jonkun bändin paitaa ollakseen "rock" vaikkei ole kuullut siltä muuta kuin sen "yhden hyvän biisin".
Nämä feikit on helppo paljastaa treffeillä kun vie keskustelun musiikkiin.
Rasittavia ovat myös tyypit, jotka kuvittelevat musiikin kuuntelemisen ja bändistä pitämisen tarkoittavan bänditrivian hallintaa.
Kuuntelen radiorockia, aika samaa toistoa paitsi hyvät toimittajat. Tykkään kylläkin raskaammasta musiikista mutta en ikinä sanoisi itseäni rokkihenkiseksi. Se olkoon salainen paheeni. Voin kertoa että tykkään Popedasta ja Epuista. Heidän 70- luvun tuotannostaan. Seuranhakuilmoitukseen laittaisin vain ikäni, mittani, painoni, ammattini ja harrastukseni sekä kiinnostuksen kohteeni ja mikä tää on...eronnut, karannut, sinkku vai mikä. Ei mitään pullantuoksuista tai muuta äklöä skeidaa koska siihen se sitten jäisikin.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta usein: "vaikee ja vittumainen"
Mutta tuohan on hyvä teksti. Tietääpä pysyä kaukana mt-ongelmaisista raivottarista, joilla luultavasti on rikosrekisteri väkivaltarikoksista tai vähintään vahvaa häiriökäyttäytymistä eikä käsitystäkään peruskäytöstavoista.
Vierailija kirjoitti:
Tää on saunapuhdas 🤮🤮🤮
Viittaako "tää" kyseisen herran hepin hygieniaan? Hyvä tietysti, jos se on puhdas, mutta ällöttävä ilmaisu kuitenkin.
Alko-sanan käyttö, kun puhutaan alkoholista. Aivan järkyttävän raivostuttava tapa.
Olen Insinööri, nuorekas viiskymppinen sportti mies, harrastan runoutta, kirjallisuuta, taide ja klassikko elokuvia,
Työskenten huippuvirassa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas
Jos se tarttee sanoa, niin ei varmasti ole. Tulee mieleen farmariasu.
Olen oikeasti nuorekas.
En ole koskaan seurustellut tai harrastanu seksiä, vaikka ikää on jo kolmekymmentä. Olen yhä lapsenkasvoinen, joten minulta kysytään yhä monessa yhteydessä papereita, ja yliopistolla liikkuessani minua luullaan vasta aloittaneeksi opiskelijaksi. Pukeudun lasten vaatteisiin, koska ne sopivat minulle paremmin ja ovat usein halvempia. Vietän yhä toisinaan aikaa leikkipuistoissa, esimerkiksi kiipeilytelineissä ja pumptrackeillä.
Itse tykkään limaisesti lohkaista pienikokoiselle naiselle, että on "taskuraketti".
Vierailija kirjoitti:
Pilke silmäkulmassa. ( apua! )
t. Halonhakkaaja
Vierailija kirjoitti:
Aivan niinkuin komealle olisi jokin tietty kriteeri tai kauniille. On minua kehuttu komeaksi ja esim Tinderissä kerrottu tykänneen vain ulkonäön takia, mutta sehän on ihan katsojan silmissä. Toiset tykkää toiset ei. Moni nainen pitää itseään kauniina, mutta näin miehen silmissä voi olla aivan järkyttävä.
Niin sinun silmissä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan niinkuin komealle olisi jokin tietty kriteeri tai kauniille. On minua kehuttu komeaksi ja esim Tinderissä kerrottu tykänneen vain ulkonäön takia, mutta sehän on ihan katsojan silmissä. Toiset tykkää toiset ei. Moni nainen pitää itseään kauniina, mutta näin miehen silmissä voi olla aivan järkyttävä.
Niin sinun silmissä siis.
No siksi juuri on tyhmää laittaa profiilitekstiin, että "olen komea, kaunis, tyylikäs", vastapuoli näkee miten näkee. Pahimpia on ne, jotka vielä suuttuu, kun tulee ilmi, että toinen näkee ja kokee henkilön eri tavalla kuin hän itse🙄
Ylipäätään nämä kliseet, nuorekas/tavallinen/yms jo ketjussa mainitut vois koittaa jättää pois ja kertoa ennemmin mitä niillä itse tarkoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkon käyttö kohtuudella. Kuulostaa ongelmaiselta.
Mitä pitäisi kohtuukäyttäjän sanoa?
Ei mitään?
No jos toinen onkin absolutisti tai baarikärpänen, ei kohtuukäyttäjä sovi kummankaan kanssa yhteen.
Tarkoitin alkoholi-sanan lyhentämistä alkoksi. Musta niin sanoo alkoholisti.
:DDDDDDDDDDDDD sori mutta minä en juo lähes koskaan (migreeni), ja sanon alkoholia alkoksi.
Ikinä ei ole ollut pienintäkään ongelmaa alkon käytön suhteen. Silloin kun otan, tykkään ottaa. Sitten voinkin olla taas pienen ikuisuuden ilman tippaakaan eikä edes tunnu missään. En nytkään muista milloin viimeksi olen juonut.
Alkoholin sanominen alkoksi viittaa enemmänkin slangin käyttöön🤦🏼
Miehiä tulisi ovista ja ikkunoista = vähintään pullukka, keski-ikää hipova, sivistymätön ja petolinnun perseeltä näyttävän naaman omaava luonnevikainen ja miehiä inhoava lorttana.
Miesten mieleinen hempukka (miesten nielijä) tai suttura(täytelty ja laitettu).
Vierailija kirjoitti:
Miehiä tulisi ovista ja ikkunoista = vähintään pullukka, keski-ikää hipova, sivistymätön ja petolinnun perseeltä näyttävän naaman omaava luonnevikainen ja miehiä inhoava lorttana.
Laittaako joku todella profiiliinsa, että miehiä tulisi ovista ja ikkunoista? Wau.
Hyvin varustettu/varusteltu.
Tämä aiheuttaa välittömän yrjörefleksin.
Alko-sanan käyttö lähinnä vain ärsyttää koska se on alkoholin lyhenteenä niin hölmö. Alko = Alkon myymälä?
Tää on saunapuhdas 🤮🤮🤮