Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon

Vierailija
21.01.2023 |

Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?

Kommentit (961)

Vierailija
921/961 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin sanominen alkoksi viittaa enemmänkin slangin käyttöön🤦🏼

Mutta myös hoitotyöhön. Ilmaisua käytetään hoitotyön slangissa aivan yleisesti kun puhutaan alkoholin liikakäytöstä. 

Ei se nyt varsinaisesti ole slangia, kun sanaa vähän lyhentää. Alkoholi on niin kulunut sana suomen kielessä, että jopa itsekin olen käyttänyt sanaa alko, vaikka en pidä siitä -kään.

Sama juttu holistin kanssa, jota en sentään suostu käyttämään, mutta siinä pätkäisty alkuosa pois.

Ja käsittääkseni hoitotyöstä yms. se on puhekieleenkin tarttunut, siis alko. Ja siten ilmoituksessa mainittu: Alkoa kohtuudella voi olla täysin neutraali ilmaisu. Tosin kohtuus on niin subjektiivinen, ettei se paljoa tarkoita: raittiille on katastrofi, jos joku sanoo vetävänsä kahdesti vuodessa kunnon kännit jne.

Vierailija
922/961 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvi varustettu.

Persu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/961 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räväkkä punapää, naisilla usein tämä siis, mitä sitten tuokaan mukanaan. Tai sitten pirteä punapää.

Tämä. Nää on yleensä kovia päsmäröimään. Vielä kun mainitsee jo otsikossa oman horoskooppimerkkinsä ja kertoo olevansa vannoutunut koiraharrastaja.. Kuvissa sitten vähintään neljä moppea..

Kiertäkää kaukaa.

Samaa mieltä. Olen mies. No oli kyllä koiranomistajanainen ihan mukava. Alussa. Mutta sitten ei ollutkaan enää kivaa kun ei voinut mihinkään mennä yhdessä. Ei saanut piskiään hoitoon. Eikä voinut yhdessä lähteä matkoille. Samasta syystä, koiria oli pahimmillaan viisi (+ pennut). No, aloin matkustella yksinäni ja annoin ystävättäreni elää omaa elämäänsä. Hän elää sitä edelleen mutta miestä ei ole löytynyt. Toivottavasti löytyy. Itse en voi mitää

Ja näitä koiranaisia on Tinderissä ihan älyttömän paljon. Siinä kyllä vähän lukitsee itsensä sellaiseen elämäntapaan joka ei monia kiinnosta juuri tuon rajoittavuuden vuoksi. Edes lapset eivät rajoita noin paljon, he kasvavat itsenäisiksi pikkuhiljaa.

Vierailija
924/961 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Kiltti mies'. Kokemuksen mukaan usein just niitä pahimpia, mustasukkaisia ja vainoharhaisia takertujia. 

Kukaan oikeasti kiltti ei sano itse itsestään että olen kiltti. Sama jos sanoo olevansa rehellinen, empaattinen tai hyvä ihminen. 😒

"Vaatimattomuus on ainoa heikkouteni"

Vierailija
925/961 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Millä hemmetillä enää uskaltaa sanoa itsestään mitään hyvää, kun kaikki on jo iha järkyttäviä kliseitä. Pitäs vissiin sanoo että "mielestäni en ole ruma, mutta päätä itse". 😄

Vierailija
926/961 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuntosali ja matkustelu"

Tää lukee aikalailla jokaisella miehellä, mitä tinderissä aikanaan vastaan tuli. Ankeeta. 

Vierailija
927/961 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että tämä klassikko on jo ketjussa mainittu:

"Elämäm koulu".

Jostain, muille kuin elämäm koululaisille tuntemattomasta, syystä se pitää kirjoittaa ämmällä. Jatko-opintoina tietenkin "elämäm kova koulu"

Suurkiitos tästäkin, jo useammat hyvät naurut ketjusta!🤣

Vierailija
928/961 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä tulisi ovista ja ikkunoista = vähintään pullukka, keski-ikää hipova, sivistymätön ja petolinnun perseeltä näyttävän naaman omaava luonnevikainen ja miehiä inhoava lorttana. 

Laittaako joku todella profiiliinsa, että miehiä tulisi ovista ja ikkunoista? Wau. 

Joo tätä ilmaisua voisi käyttää jossain vauvapalstakeskustelussa kuvaamaan omaa tilannetta, mutta että deittipalstalla? Onko siinä edes jatkoa, että miehiä tulisi ovista ja ikkunoista, mutta olen kranttu ja etsin just tietynlaista (ja vaatimuslista perään), vai miksi kukaan tuollaista sinne laittaisi 😃

Vierailija
929/961 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen nainen. Tulee mieleen lähinnä yliälykkäät analyyttiset keskustelut yhteiskunnasta tai taiteesta.

Minullekin tukee tästä epämiellyttävä mielikuva, vaikka olen itsekin yliopistossa opiskellut ja näitä akateemisesti koulutettuja naisia ja miehiä on tuttavapiirissä paljon. Että miksi se nyt on niin älyttömän tärkeää just se akateemisuus, että sitä pitää korostaa. Vaikka toisaalta on kai se jotenkin rajattava pois ne, joille naisen korkeampi koulutus on ongelma. 

Vierailija
930/961 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää. Millä hemmetillä enää uskaltaa sanoa itsestään mitään hyvää, kun kaikki on jo iha järkyttäviä kliseitä. Pitäs vissiin sanoo että "mielestäni en ole ruma, mutta päätä itse". 😄

Ei omaa ulkonäköä tarvitse mielestäni kuvailla jos kuva löytyy. Toisen mielestä komea on toisen mielestä ruma, se on katsojan silmässä.

Vierailija
931/961 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivinen, itsensä kanssa sinut oleva nainen.. eli vahvasti ylipainoinen tunnesyöjä, joka ei todellakaan ole sinut ylipainonsa/kehonsa kanssa. 

Vierailija
932/961 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei omaa ulkonäköä tarvitse mielestäni kuvailla jos kuva löytyy. Toisen mielestä komea on toisen mielestä ruma, se on katsojan silmässä.

Juuri näin, selkeät ja rehelliset kuvat sinne niin ei tarvitse itse kuvailla itseään vaan katsoja voi tehdä omat päätelmänsä. Harvemmin itseään pystyy kovin objektiivisesti edes kuvailemaan.

Vierailija
933/961 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Kiltti mies'. Kokemuksen mukaan usein just niitä pahimpia, mustasukkaisia ja vainoharhaisia takertujia. 

Kukaan oikeasti kiltti ei sano itse itsestään että olen kiltti. Sama jos sanoo olevansa rehellinen, empaattinen tai hyvä ihminen. 😒

"Vaatimattomuus on ainoa heikkouteni"

Tai "heikkouteni on liika ahkeruus" tai "heikkouteni on se, että rakastan niin paljon". 

Vierailija
934/961 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kuntosali ja matkustelu"

Tää lukee aikalailla jokaisella miehellä, mitä tinderissä aikanaan vastaan tuli. Ankeeta. 

Algoritmi tyrkyttää sinulle kaltaisiasi.

Vierailija
935/961 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreähkö. 150 senttinen ja 150 kiloinen nainen itsestään.

Vierailija
936/961 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään sitä omaa ulkonäköä ei tarvitse kuvailla millään tavalla, kun se näkyy kuvista.

937/961 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. 

Vierailija
938/961 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa "kaverit kuvailee/ on sanoneet" äklöttää. Täytyy löytyä rohkeutta tai itsetuntemusta sen verran että voi ihan reippaasti omin sanoin itseään kuvailla, ekkö tukeutua siihen mitä muut ovat sanoneet.

Vierailija
939/961 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niii, mut onks se dynaaminen? Jos ei, nii ei lasketa.

Vierailija
940/961 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuinen eli ei taatusti ymmärrä huumoria.

Ei kerro oikein mitään. Huumorintajuja on erilaisia. Jos mies on semmonen "heh heh röh röh" jokaiselle alapääjutulle tai vielä pahempaa, dissaa huumorillaan toista niin ei kiinnosta.

Niin ja pahinta on se, että haukkuu naisen huumorintajuttomaksi, jos ei jaksa kuin irvistää niille letkautuksille. Näitä on jokaisen työpaikan kahvipöydässä.