Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset täällä ovat tosikkoja? Ei yhtään huumoria.

Vierailija
27.04.2024 |

Kerääkö tämä palsta jotenkin poikkeavaa porukkaa? Syrjälaidan ihmisiä, joilla kosketus toisiin jo kadonnut?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis

Vierailija
2/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä me viihdymme. Sinä ja minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nönnönnöö

Vierailija
4/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta sano. Vinkuvat ihan pienistä täällä.

Vierailija
5/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tahtoo olla kun menee treffeillekkin.  Kovasti kehutaan esittelyssä "Olen huumorintajuinen"

Vierailija
6/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyhmille vitseille pidä odottaa naurua. Nauramattomuus ei ole aina merkki huonosta huumorintajusta. Osoittaa hyvää huumorintajua olla nauramtta ääliöiden junttiuksille.

Vierailija
7/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tahtoo olla kun menee treffeillekkin.  Kovasti kehutaan esittelyssä "Olen huumorintajuinen"

Huumori on vaikea laji. Telkusta 80-luvun poliisiopiston toisintoa tullut varmaan kymmenen kertaa, kun kukaan ei osaa enää tehdä edes junttihuumoria.

Vierailija
8/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tyhmille vitseille pidä odottaa naurua. Nauramattomuus ei ole aina merkki huonosta huumorintajusta. Osoittaa hyvää huumorintajua olla nauramtta ääliöiden junttiuksille.

Ei täällä juuri vitsejä kerrotakaan, mutta tilannehuumorikin puuttuu. Itse annan nauruhymiöpalautetta, jos aihetta. Ei ole juuri ollut.

Vierailija
9/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumori on vaikea laji. Telkusta 80-luvun poliisiopiston toisintoa tullut varmaan kymmenen kertaa, kun kukaan ei osaa enää tehdä edes junttihuumoria.

Ja Kummelit tuhannetta kertaa - niinkuin Uuno Turhapurot entisaikaan Maikkarilta.

Vierailija
10/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vietät itse täällä liikaa aikaa ja käsityksesi huumorista ja siitä mitä voi sanoa on vääristynyt. Livenä tunnistaa ihmisen, joka viettää kaiken vapaa-aikansa netissä ja on yksinäinen. Hän on rajaton jutuissaan ja käyttää tietynlaista kieltä, joka menee vähän yli normikielenkäytön. Saattaa pamautella tutuille täysin epäsopivia kommentteja.

Vierailija
11/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ikävä niitä hauskoja ketjuja, joille sai nauraa. Twitterissäkin on nykyään hauskempaa kuin täällä, vaikkei se oo enää Twitter vaan X.

Vierailija
12/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Kummelit tuhannetta kertaa - niinkuin Uuno Turhapurot entisaikaan Maikkarilta.

Some vie huumorin? Vai mikä tässä ajassa mättää?

Vierailija
13/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuta syytä ole siihen kuin Itsekkyys. Mitä itsekkäämpi ihminen on sitä herkemmin ottaa nokkiinsa.

Vierailija
14/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku heittää jotain nokkelaa ja sen sijaan, että keksisi nokkelan vastauksen, on helpompaa ilmiantaa.

Vierailija
15/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aika on paljon vakavampaa kuin käytännössä mikään, ehkä jopa koskaan. Ja Suomi on ehkä vielä maa, jossa ei ole ollut niin paljon huumoria ainakaan 1900-luvulla. Ilo ja nauru on katsottu täällä hieman moraalittomaksikin laajasti.

Vierailija
16/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä muuta syytä ole siihen kuin Itsekkyys. Mitä itsekkäämpi ihminen on sitä herkemmin ottaa nokkiinsa.

Aika herkästi tulee rajua palautetta ja ns.vihaketjuja, mutta hauskat ketjut loistaa poissaolollaan.

Vierailija
17/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät siedä sellaista huumoria joka ei heihin uppoa. Mun mielestä kaikenlainen huumori saa kukkia täällä, vaikkei se mun tyylistä huumoria olisikaan. Ei oo multa pois.

Vierailija
18/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja osa ei tunnu ymmärtävän ollenkaan että jotkut ketjut ovat huumorilla tehtyjä. Jotenkin nämä tyypit aina tulevat sinne inisemään. 

Vierailija
19/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikkojen tänne tosissaan kirjoittamat kommentit kyllä usein menevät huumorista...

Vierailija
20/36 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettua kokovalkoisissaan pitäisi kannustaa jorailuissaan stadin tsirbojen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän