Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ Ensikot perjantaina 17.11 ~*~*~

17.11.2006 |

Pikaisesti alottelen pinon tälle päivälle :)

Hengissä täällä vielä ollaan, mutta kiirettä pitää. Kotona netti ei toimi ja töissä kiirettä, koitan tässä viikonlopun aikana kuitenkin lueskella pinot läpi :)

-Sara-Maria-

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti ihan samalta kuin eilisillan eli nega. onkohan mitään toiveita että voisi vielä jossain vaiheessa muuttua plussaksi? tuskinpa vaan, vaikka mistä näistä tietää ku tää kierto tuntuu olevan nyt niin sekaisin. lisää haastetaa seuraavaan yrityskiertoon, kun ei ole mitään hajua oviksesta....

hannnah kp 52

Vierailija
2/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ihana vapaapäivä!

Hannnah, voi harmi. Pahoittelut negasta! Toivottavasti jo seuraava kierto olisi lyhyempi :) Toisaalta pientä toivoahan on niin kauan kun tätiä ei näy *bd*

).( Tässäkin osoitteessa kierto venyy... nyt on kp 30/27-33. Luulisin, että muuttuisi kp1:ksi ihan hetkenä minä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin eilen oikein megapitkän avautumisen tänne, mutta hävisi taivaan tuuliin juuri, kun olin lähettämässä. Kone hyytyi, oli niin raskasta luettavaa :)

Joka tapauksessa Miukkelille valtavasti onnea plussasta! Ihania uutisia tuollaiset!

Nellamaija, Live ja Nina ainakin piinailee..? Peukkuja täältä!

Repuli, oon jotenkin missannut, että paljonko sulla ja miehelläsi olikaan tuota välimatkaa? Ja viikonloppuisin näette? No sulla on sitten tänään varmaan viikon paras päivä :) Mä oon aina sanonut, että asioilla on taipumus järjestyä, ainakin omassa elämässä on käynyt niin. Jälkeenpäin sitä vain huomaa, että juuri näin tän asian oli tarkoitus mennäkkin. Tokihan voit hieman avittaa kohtaloa muuttamalla... :) Oon varma, että työasiatkin järjestyy, ja ainahan voi olla äitiyslomalla, jollei heti työnhaku tärppää..

Hannnah, sorry kuitenkin! Vaikka on henkisestikkin valmistautunut, että ei nyt ehkä kuitenkaan plussaa tule, niin silti se harmittaa. On sulla kyllä pitkä kierto! Tai sitten muuttuu plussaksi vielä myöhemmin. Sulla oli samaa ongelmaa tuon miehen kanssa kun Juliaanalla, Saikulla ja mulla. Olin jo aikeissa avautua siitä yksi ilta, kun ahdisti niin, mutta en saanut jotenkin aseteltua sanojani oikein ja tyhjäsin koko jutun.

On tosi ihanaa, kun meitä on muitakin. Mulla ovisajat käsillä, niin ei. Väsytti liikaa. Viime kuussa tähän aikaan oli flunssa. Eilen meillä ensin keskusteltiin, sitten tapeltiin jo kunnolla tästä aiheesta. Meilläkin oli alussa huippuaktiivista ja on sellaisia kausia joskus Harvoin vieläkin, että joka päivä. Yleensä kuitenkin kerta viikkoon on jo huippuhyvin. Ja vauva-asiaan häntä sai käännyttää kaksi vuotta. Ilmoitti vain tuossa pari kuukautta sitten, että kyllä nyt vois se vauva tulla. Olin tietysti huippuonnellinen ja yritin kovasti kuitenkin olla hössöttämättä liikaa, tulin sitten tänne teille hössöttämään..

Nyt tuntuu, että se on tullut katumapäälle. Tai sanoi, kun kysyin, että saako se vauva nyt oikeasti tulla niin " kyllä kai" . Oon niin surullinen, tuntuu, että kaikkien muiden miehet on niin täysillä mukana ja tuo ei. Ja sitten on vielä tämä, että jos tjottaillaan, niin varmasti en raskaaksi tällä tahdilla tule. Nuuttiko sanoi, että sun miestä ahdistaa toi oviksen bongailu? No meillä näköjään kanssa. Sitten ei ainakaan tapahdu mitään, jos mä ilmoitan, että nyt kannattais. Enkä mä osaa kai " viedä" yhtään, pitäsi tietysti olla vaan oikein viettelevä eikä puhua mitään :)

Tuo mun mieheni on vaan jotenkin niin herkkä. Sitä ahdistaa helposti jos sillä on jotain suorituspaineita. Yritän olla tästä sille niitä luomatta, mutta en näköjään onnistu siinä. On tosi paha mieli. Ei tän asian pitäisi olla sellainen, mistä tapellaan.

Nyyh,toivoo Fiiu.

Ps. Kaikille muillekkin, joita en tässä maininnut, Dajm, HMH ynnä muut, mukavaa viikonloppua ja kiitos olemassaolostanne!

Vierailija
4/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD8C95]Huomenta vaan kaikille vapaapäivää täällä viettelen ja kerrankin nukuin pitkään (jopa puoli kymmeneen) Oli ihanaa!! Työaamujen puolikkuuden herätykset on tehnyt tehtävänsä ja yleensä olen tikkana pystyssä jo kukonlaulun aikaan. Yritin kovasti kääntää kylkeä vaan kylkeä ja jatkaa unia.[/color]

[color=008B00]hannnah: pahoittelut negasta toivottavasti muuttuu vielä plussaksi sillä niin kauan kun tätiä ei näy on toivoa! Toisaalta toivon myös ettei kierto lähtisi kauheasti venymäänkään![/color]

[color=00CDCD]Muikkeli: oikein kovasti onnea plussasta! Ei täällä tosiaan kauaa kannata viihtyä joten hyvää matkaa o-puolelle![/color]

[color=607B8B]Hätähousu:onnittelut vauvaluvan saamisesta! Ei muuta kuin lakanoita pöllyttelemään bdbdbd.[/color]

[color=0000EE]Juli, Saikku, Fiiu ja hannnah paljon ((haleja)) ja muutkin kohtalotoverit tilanne on aika kinkinen noiden halujen suhteen. Toivottavasti laatu korvaa määrän ; ) Reppulia peesatakseni miehen haluttomuudesta ei vain puhuta. Se on kyllä kumma kun tässä asiassa naista syyllistetään yleensä ensin.

Aina välillä tulee itselekin hieman huono omatunto kun oviksen aikaan on miestä kampeamass ¿kokoajan¿ lakanoiden väliin, että koska se hermostuu ¿taktikoinnista¿. Toistaiseksi se on ollut ihan tyytyväinen vilkastuneeseen makuukammari toimintaan, hän on enemmän näitä 24/7 kavereita![/color]

[color=CD000D]Dajm: kurja täti oli tuonut migreenin mukanaan, kurjaa!! Ei muuta kuin uutta tsemppiä uuteen kiertoon![/color]

[color=8B1C62]Reppuli: tsemppiä sinnekin uuteen kiertoon! ((halaus)) minulle tuli jotenkin tosi haikea fiilis teidän ¿etäsuhteesta¿. Nappaat sen plussan tästä kierosta niin pääset masua kasvattelemaan saman katon alle miehen kanssa!

Tästä pääsenkin aasin sillalla galluppiin eli ketkä kaikki asuu erillään työn/opiskelun ym taki? Kuinka pitkä on välimatka ja kauanko on jatkunut ym??

Itse olen vähän varovasti haaveilut jatko opiskelusta mutta se alan ainoa koulu olisi toisella puolelle suomea!![/color]

[color=FF3E96]NellaMaija, Enda ja Niina ainakin piinailevat ++++++++ pöllytystä! Onko muita?[/color]

[color=8B8386]Nuutti: pahoittelut tädin yllätys hyökäyksestä se senkin¿ ja vielä yöllä!(((halaa)))[/color]

[color=A020F0]HMH oli käynyt törsäämässä!! Ostohimo iskee täälläkin aina välillä =D[/color]

[color=9BCD9B]Vilkutusta ja ++++++++pöllytystä kaikille enskoille tasapuolisesti[/color]

[color=8B814C]Loppuun vielä omaa napaa kp 22/30-32 ja ei yhtään mitään tuntemuksia, eikä ole sitten yhtään vakuuttunut olo! Flunssa iski taas vasta kolmaskerta tässä lähi aikoina, arsyttää ja eikun odotellaan.

-hapö-[/color]

Vierailija
5/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, Onneks on perjantai, en jaksa täälä töissä enää yhtään.

Hannahi oli näköjään testaillut. Voi kökkö. Vaikutti niin lupaavalta ne sun kp:s. Harmitteluhali. Onneks et kuitenkaan ihan masennuksen partaalle vajonnut. Toivotaan et täti sitten tulis pian niin pääsisitte uuteen kiertoon. Niin tai sitten vielä parempi ois että joku taikois sen viivan siihen tikkuun.

Onnea Muikkelille (tää nikki meni varmaan väärin) plussasta.

).( Niin ja kun täälä on ollu puhetta miesten aktiivisuudesta, niin vähän samaa vikaa täälä, tosin oletetun oviksen aikaan intoo onneks riittää. Nyt vaan tai käydä niin että oviksen aikaa ei taidettu oikeen 100% saatu hyödynnettyä. Meinaan se taisi mennä jo kp 12 tienoilla vähäisistä oireista päätellen. Luulin silloin että olisi vasta tulossa, mutta nyt en ole tikulla sitä löytänyt. Kp on jo 17, eikä minkäänlaista oireilua. No katotaan mitä tuleman pitää.

t: Buuffa

Vierailija
6/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti pikaseen tulla sanoon tuohon Fiiu77:n kirjoittelemiseen, että ei se meilläkään menny alussa ihan nappiin. Kait painostin liikaa tai jotain ja meinas jo perääntyy ja siltä se vaikuttikin jonkin aikaa oli vaikee saada isäntää peittojen pöllytykseen. Joten tiedän tuntee ei ollu kehuttava olo.

Mut kyl se siitä lähti ja nyt vaan kovasti minä kuumeilen täällä ja yritän sit olla mahdollisimman rento etten vaan painosta mihinkään. Katsellaan mihin se johtaa;)

Ja olihan siellä muutamia muitakin joilla isännät vähän vähemmän mukana. Mut *voima halit* kaikille se on rankkaa tiedän.

T:Dizku

Vierailija
7/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän sekava toi minun selostus mut jospa siitä joku sais jotain sevää. Viikonloppupainaa päälle:) Eli siis tarkoitin et oon sit rento kotosalla enkä yritä mitään väkisllä tehdä katselempahan kuin se sujuu.

Anteeksi sekava kirjoitus.

T:Dizku

Vierailija
8/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.11 meille syntyi pikkuinen prinsessa :)). Kaikki meni hyvin ja synntytys oli todella nopea, vain 5,5 tuntia.

viikoja oli 38+4

Puhaltelen tänne vauvan ja maidon tuoksuisia tuulia. Plussa onnea!!

terveisin ensikostaan ylpeä äippä Hemuli

Vierailija
9/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juli, saikku, Fiiu¿Tunsin piston sydämessä, kun puhuitte haluttomuudesta¿Meillä se minä olen jota saa pakottamalla pakottaa (tai siis omassa mielessä pakotan) kamarin puolelle. Ja kun pupuillaa oviksen aikaan harva se päivä, voi mennä sit tätiin ja sen jälkeen, kun taas toimiin ryhdytään. Tuntuu varmasti kurjalta miehuusta yrittää sinne kamariin ¿pakolla¿¿

Meillä aluksi mies ei ymmärtänyt oviksen boingailua ja tikutusta ja että silloin pitää hiukan enemmän tehdä töitä =) On varmaan sit huomannut, että ei se niin vaan tapahdu. Nyt oon ihan avoimesti kertonut, että missä kohtaa kiertoa mennään ja milloin olisi odotetusti ovis. Kysy jo raukka työvuoroista, repesin aika komeasti!

Oon miettinyt myös tuota tjotailua¿Meillä tilanne se, että työsuhdettani ei ole jatkettu ja vielä en tiedä onko töitä kesän jälkeen kuinka tiedossa. Ja nyt kun on jo jonkin aikaa yritetty eikä vauva ole ilmoittanut itsestään, en uskaltaisi jättää tjotailun varaan. Ollaan kyllä keskusteltu miehen kanssa ja on enemmänkin kannustanut jatkamaan samalla mallilla. Olen käynyt läpi monen moista vaihtoehtoa ja miettinyt että ei mikään työ ole niin tärkeä, kuin oma lapsi. Että asiat järjestyy¿Niinhän se menee. Luin muuten eilen lehdestä horoskooppini ja siellä luki ¿ei koskaan kannata luovuttaa liian aikaisin.¿ =)

Hannahille pahoittelut negasta, vaikka sitä osasit odotella¿Ja iso harmitus noin pitkästä kierrosta.

Dajmille vilkutus! Ikää tollanen migreeni, että vie mennessään¿Toivottavasti jo paremmin voit? Ja kivoja 1-vee synttäreitä, niitä kelpaa juhlia =)

Repiulille kans iso vilkutus ja rutistus¿Tänään taitaa olla se viikon paras päivä! Nauttikaa toisistanne!

Miukkelille ISOT ONNITTELUT!

Nellamaijalle kiitos kiitoksista! Täällä on niin helppo olla! Ja koukkuun jää niin helposti...

Nuutille kans rutistus, kun tättärällää yllätti noin salakavalasti¿

ON: Tikuttelun aloitan vkloppuna, nyt mennään siis kp11/28-33 eli ovis odotetusti vasta ens viikonloppuna...Eipä siis ihmettä.

Paljon ++++tuulia ihanat enskat ja hyvää viikonloppua =)

-marge-

Vierailija
10/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia plussapöllyttelijöille! Alan täällä jo vähän kuumeilla, ja mies alkaa hermostua... :) Noh, lähinnä sitä kait ärsyttää kun puhun jotain tyyliin, että jos nyt olen raskaana jne., vaikka en tietenkään vielä mitään tiedä, enkä edes oikeastaan usko, että olen. Välillä vaan innostuttaa! Tänään esimerkiksi sanoin kaupassa, että jos on raskaana, ei saa syödä makeutusaineita, ja pohdin, että en varmaan sitten saisi syödä purkkaakaan (oletteko tästä muuten samaa mieltä? ei taida olla korvaavaa tuotettakaan?). Mies oli heti ihan kärsivän näköinen, ja sanoi: " älähän nyt" . Mutta saa kai tuollaisia pohtia! Ajatteletteko te tuollaisia? Tuli ihan sellainen epänormaali olo...

Hannnah: en tiedä, kauan terveyskeskustestin tuloksissa menee, mutta kait se kohtuu nopeasti tulee, luulisin... Mutta ei siis tietoa. Aiotko mennä käymään verikokeessa? Ja samalla voisit ottaa sen puheeksi, että jollei tule, positiivista, missä vaiheessa aletaan hoitaa kierron pituuden takia. Toivottavasti kuitenkin vielä plussaat!!! ++++++

Pysäyttäkäähän joku se plussajuna ja mennään kaikki piinailijat siihen: nellamaija, live, enda, hapö ja hannnah ja kaikki muutkin!

margelle ja muille tsemppiä oviksen bongailuun!

nellamaija kirjoitteli ihanasti meistä uusista, kiitos siitä!

Miukkeli: onnea plussasta!

Hemuli: Paljon onnea ja kiitos maidontuoksuttelusta, toivottavasti päästään muutkin pian o-puolelle ja sen jälkeen vauvajuttuihin!

Nyt jatkamaan koulutöiden teon lykkäämistä muualle.

Niina kp 29/32

Vierailija
11/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole taas viikkoon päässyt koneelle, on ollut muka niiiiiin kiire. oon kyllä käynyt lukemassa juttujanne, mutten ole ehtinyt kirjoitella. joten pahoittelen kun en nyt kaikille osaa kommentoida, en vaan millään muista kaikkia aikaisempia juttuja...

ainakin Nella Edna ja Niina piinailevat. paljon plussatuulia teille kaikille puhaltelen. :) +++++++++++++++++++

niina mietiskeli makeutusaineista. kielettyjen listalla on vaan kaksi makeutusainetta, on olemassa sellainen muistisääntö että A:lla alkavat kelpaavat, S:llä alkavat eivät. Siis aspartaami ja asesulfaami K ovat ok, syklamaatti ja sakariini eivät. kuitenkin nykyisin coca-cola lightissä käytetty sukraloosi on ok, mutta siis pääsääntöiseti voi ajatella tuon muistisäännön mukaan. myöskään purkka ei ole kielettyjen listalla, joten voit rauhassa purkkaa jauhaa myös raskaana ollessasi. kohtuus tietenkin kaikessa, mutta nämä ovat nykyiset suositukset.

hannalle negapahoittelu. olin ihan varma että sinä nappaisit vahvan plussan. höh. on se niin tysää kun kierto vaan venyy. mullakin on ollut nyt kierrot 36-41päivää pillereiden lopettamisen jälkeen. ahistavaa. sais kyl lyhentyä 10päivällä!

nuutilla ja dajmilla oli tupsahtanut kutsumaton vieras kylään. törkeää toimintaa. ens kerralla ette avaa ovea tädille!!

fiiu: miehiä on hetkittäin tosi hankala ymmärtää. uskon kuitenkin että miehesi toivoo sitä lasta. kyllä niitä vauvariitoja on varmaan monessa perheessä käyty, niin täälläkin. mutta nyt mies on jo huomattavasti enemmän mukana tässä jutussa. anna miehellesi aikaa tottua uuteen tilanteeseen ja koita vaikka olla hetken aikaa puhumatta asiasta... tosin sekin on helpommin sanottu kuin tehty, nimimerkillä: puhuu vauvasta päivittäin....

margelle tikutteluonnea. täälläkin tikut kaivettu esille :)

on: tylsää tylsää.. tää alkukierto on ihan syvältä.... tai siis eihän tää olis alkukiertoa jos kierto ois normaali, mutta nyt vasta pääsen kaivamaan tikut esille ja voin ryhtyä bongailemaan ovista... kp 22 menossa, oletan että ovis olis kp 26 tai 27.... sit onneks pääsee taas tositoimiin ja voi vähitellen alkaa piinailemaan. sais kyl jo tärpätä tästä kierrosta kun viime kierrossa päästiin jo niin lähelle....

mukavaa viikonloppua :)

-p-

Vierailija
12/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tässä vähän palstataukoa, lähdössä viikonloppureissuun, joten en ennen su-iltaa pääse kirjoittelemaan, voi olla etten silloinkaan jaksa/ehdi.

ajattelin että voisin vaikka maanantaina soittaa tuonne neuvolaan (kai ne sieltä osaa neuvoa?) ja kysellä toimintaohjeita, mikäli täti ei ole silloinkaan vielä suvainnut saapua paikalle. ottaisivatko vaikka verikokeen tai jotain. ja vaikka täti nyt tässä viikonlopun aikana ilmaantuisikin, niin tarvis silti varmaan kysellä että missä vaiheessa noille pitkille kierroille pitäisi alkaa tehdä jotain. vai nauravatkohan minut pihalle sieltä jos näin alkuvaiheessa moisia kyselen, siis vasta kahden venyneen kierron jälkeen (eka 40kp ja tää toka... nyt menossa siis kp 52)

mutta oikein hyvää viikonloppua teille kaikille!

hannnah

Vierailija
13/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille jotka jaksoivat mun valitusta eilen. Nyt on taas vahan parempi mieli. Katellaan minkalainen tati on ens kuussa, jos on taas yhta hurjaa toimintaa meen lekuriin tsekkaa jos vaikka mun endo on aktivoitunut.

Fiiu: voi ma ymmarran sua tosi hyvin. Valilla mustakin tuntuu, etta mun mies on sita mielta ettei nyt oliskaan hyva aika vauvoille. Mutta millons sitten? Ikaa alkaa olla sen verran, etta ei tassa voi loputtomiin odottaa...nyt ollan kuitenkin menty kohta puoli vuotta ilman ehkaisya eika tarpin nakoistakaan ole ollut. Jos tassa alkaa odottamaan jotain taivaanmerkkia ennen kuin aloittaa yrityksen, niin mahan olen 40 ennen kuin me saadaan mitaan aikaiseksi.

Meilla kylla seksi sujuu muuten, eika miesta tarvitse houkutella sen enempi, paitsi just oviksen aikaan. Sen mielesta lapsen pitais olla joku ihana yllatys joka tulee ihan huomaamatta...yrita nyt sit isolle miehelle selittaa, ettei niita yllatyksia tule jos ei pupuile ovis aikaan.

Koita jaksaa, ja yrita olla puhumatta kierroista ja oviksista ja vauvoista...pistat vaan vahan viettelya peliin aina silloin talloin, niin jos se vaikka hamaantyy tosta oviksen ajankohdasta.

Hannnah: joo, en ma usko etta ne sulle naurais:) Kyllahan noi kierrot pitaa kuriin saada.

Halit ihana kaikille: Dizku, Repuli, Marge, Niina etc.

Pingukin oli tullut takaisin *vilkuttaa*

Ma ainakin roikun taalla vloppuna!

Vierailija
14/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasta tultu ja viikonloppu edessä, ihanaa ottaa rennosti!

Kiitos peukutuksista kovasti! Niin se vaan plussajuna paahtoi ohi tältä pysäkiltä, mikä lie pendoliino!;)

Tättärä saapui ferrarillaan tännekin. Eilen jo uumoilin jumpan jälkeen, että jotakin tapahtuu mutta tänäänhän se sitten vasta illansuusta ilmoitti tulostaan. Säästyipä rahat testin ostamisesta. Huomenna on kyllä suunnattava apteekkiin kipulääkehyllylle¿ vähintään neljän päivän ibuprofeiini kuuri edessä :p Muuten ihan ok fiiliksissä!

Nuutti: Samat suunnitelmat. Vuodenvaihteen jälkeen on suunnattava lääkärin pakeille, kyselemään jotakin järeämpää kipuun, jos ei vauvaa kuulu ennen sitä. Sehän tähän vaivaan paras lääke olisi!

Hapön G: Meillä mies miekkonen oli vuoden pois kotoa. Asusti Pariisissa ja kävi noin 6 viikon välein kotosalla. Sain ukkokullan kotiin lokakuun alussa. Etäisyys lievästi haittasi lisääntymisaikeita ja nyt on sitten 6 yrityskiertoa takana, joista 2 mies on ollut kotosalla lähes koko kierron.

Haleja teille kaikille! Hannahille voimia selvitellä pitkää kiertoa!

Ja muille parempaa tärppi onnea!

Nyt on kiirus laittamaan muusia kuntoon, että päästään nauttimaan illallista ja uuden sadon ranskalaista viiniä!

¿.Jäi kommentoimatta paljon, palaan myöhemmin viikonloppuna.

nellamaija

Vierailija
15/15 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pirskules, kun en oo ehtiny tänne moneen päivään ja nyt jouduin vähän pikakelauksella lukemaan pinot läpi :( Yritän nyt jotain kommentoida...

NELLAMAIJALLE (((hali))) positiivisia ajatuksia positiiviselle enskalle ja plussa +++ säteitä seuraavaan kiertoon! Ja toivottavasti kipuilut olisivat mahdollisimman vähäisiä lähipäivinä siellä!

HANNNAH: Pahoittelut negasta, mut hei, muistini mukaan täällä enskapalstalla on plussattu kp 60 (!) tienoillakin. Muistaakseni oli YEDO ja tais olla joskus kevät-kesällä. Muistaako muut " seniorit" ? Joten kyllä se vaan pitää paikkaansa, että niin kauan kuin tätiä ei näy, niin on sitä toivoakin :)

PINGU: Toivottavasti ovista pääset pian bongailemaan ja tärppi kävis bdbdbd

NUUTTILLE ja FIIULLE (((hali))) ja muillekin, jotka rutistuksen tarpeessa ovat!!

ON: Eipä ihmeempää, alkukiertoa mennään edelleen. Pakko varmaan mennä selvittään tota tiskivuorta, blaah. Hurja perjantai-ilta täällä siis menossa :)

Mukavaa viikonloppua, enskatoverit :)