Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teroluuteista?

05.12.2005 |

Kauanko te muut kuumeilijat ootte kestänyt epäsäännöllisiä/pitkiä kuukautisia ennen kun ootte lääkärin puheille mennyt ja saanut apua asiaan? Itse lopetin elokuussa e-pillerit ja nyt kierto on venähtänyt tosi pitkäksi, kp 39/28. Eli tähän asti pillereiden lopettamisen jälkeen on tullut kuukautiset säännöllisesti, mutta nyt ne venyi näin pitkiks ja kuukautisista ei oo vielä tietoakaan, eikä tuntemuksia, että ne tulis. Raskaana en siis ole, kun testejä oon kuluttanut jo kolme ja viimeisimmän eilen, eli myöhäisestä ovulaatiosta ja rskautumisestakaan ei voi olla kyse. Pitäiskö nyt vaan odottaa kärsivällisesti vai varata suosiolla lääkäri aika heti?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrot pillereiden (pillereitä takana n.5 vuotta) lopettamisen jälkeen oli 43 päivää ja 51 päivää jolloin menin lääkärin puheille (eli odotin vain kahdet yli pitkät kierrot ja mulle riitti) ja sain terolutit tasaamaan kiertoa. Nyt menossa toinen kierto ilman teroja ja eka kierto ilman teroja oli vaan 19 päivää (joista 10 päivää oli niukkaa vuotoa kokoajan) ja nyt menosaa 23 päivä, eikä tätiä näy. Joillakin kuulemma teroluttien jälkeen kierrot venyy taas pitkikis. :( Seuraavasta varmasta kierrosta olis tarkotus alottaa uudelleen terot ja clomifenit. Teroluttejen ansiosta kierrot oli aina 26 päivää (menkat alkoivat kahden päivän päästä viimeisimmästä terolutin otosta). Joten jos sinusta itsestä siltä tuntuu, niin ihan hyvin voit käydä hakemassa teroja. (tosin lääkärikin sanoi minulle, että pillereiden jälkeen voi mennä puolikin vuotta ennenkö kierto tasaantuu itsestään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla