Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestys, Selma vai Senni nimeksi tulevalle tyttöselle?

14.04.2009 |

Meille syntyy reilun kuukauden päästä tyttö ja etunimiks on ehdolla Selma tai Senni. Haluaisinkin tietää kumpi olisi parempi ja millaisia mielikuvia tulee näistä nimistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 1 v 5kk :n ikäisen Selma- neitosen äippä, eli olen ehkä hieman puolueellinen tähän vastaamaan. Meidän Selma on melko tumma, temperamenttinen, aina iloinen ja touhukas tyttö! Oikea höpönassu =)

Senni on myös todella nätti ja oli myös meidän listoilla, ainakin tän kolmosen kohdalla. Meillä ratkaisi asian se, että kaikkien lasten nimet päättyy a-kirjaimeen, siksi Senni hylättiin listoilta. Sittemmin listoilla oli myös Enna, kaunis vanha nimi sekin.

Eli kumpi vain, niin kauniin nimen tyttö saa!

Vierailija
2/5 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sennikin on kyllä ihan kiva, mutta Selmassa on mun mielestä enemmän sitä jotain, kun taas Senni on tavanomaisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielikuva iloisesta, nauravaisesta lapsesta, kun taas Selmasta tulee mieleen se tumma näyttelijä Selma Hayek (vai mikä se olikaan?!) mieleeni :) Senni on enemmän suomalaisempi. Senni oli pitkään omilla listoilla, mutta tytöstä tulikin Senja.

Vierailija
4/5 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta mäkin oon vähän puolueellinen kun meidän nuorempi neiti 4kk on nimeltään juurikin Senni :) Meidän naurunaamalle ei mikään muu nimi ois tullut kuuloonkaan, Senni sopi kuin nenä nassuun :) Selmasta en henkkoht oikein pidä, mutta nämähän ovat makuasioita. Kunhan vaavinne syntyy niin kyllä se sitten selviää kumpi nimi hänelle on parempi!

Se näyttelijä taitaa muuten olla Salma eikä Selma :)

-nesselia-

Vierailija
5/5 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. selman 1v 4kk äiti

ps. mun mielestä kyllä sennikin on tosi kiva, oli vaihtoehtona kakkoselle, mutta tää tulossa oleva näyttääkin olevan poika...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän