Äänestys, Selma vai Senni nimeksi tulevalle tyttöselle?
Meille syntyy reilun kuukauden päästä tyttö ja etunimiks on ehdolla Selma tai Senni. Haluaisinkin tietää kumpi olisi parempi ja millaisia mielikuvia tulee näistä nimistä?
Kommentit (5)
Sennikin on kyllä ihan kiva, mutta Selmassa on mun mielestä enemmän sitä jotain, kun taas Senni on tavanomaisempi.
Ja mielikuva iloisesta, nauravaisesta lapsesta, kun taas Selmasta tulee mieleen se tumma näyttelijä Selma Hayek (vai mikä se olikaan?!) mieleeni :) Senni on enemmän suomalaisempi. Senni oli pitkään omilla listoilla, mutta tytöstä tulikin Senja.
..mutta mäkin oon vähän puolueellinen kun meidän nuorempi neiti 4kk on nimeltään juurikin Senni :) Meidän naurunaamalle ei mikään muu nimi ois tullut kuuloonkaan, Senni sopi kuin nenä nassuun :) Selmasta en henkkoht oikein pidä, mutta nämähän ovat makuasioita. Kunhan vaavinne syntyy niin kyllä se sitten selviää kumpi nimi hänelle on parempi!
Se näyttelijä taitaa muuten olla Salma eikä Selma :)
-nesselia-
t. selman 1v 4kk äiti
ps. mun mielestä kyllä sennikin on tosi kiva, oli vaihtoehtona kakkoselle, mutta tää tulossa oleva näyttääkin olevan poika...
itse olen 1 v 5kk :n ikäisen Selma- neitosen äippä, eli olen ehkä hieman puolueellinen tähän vastaamaan. Meidän Selma on melko tumma, temperamenttinen, aina iloinen ja touhukas tyttö! Oikea höpönassu =)
Senni on myös todella nätti ja oli myös meidän listoilla, ainakin tän kolmosen kohdalla. Meillä ratkaisi asian se, että kaikkien lasten nimet päättyy a-kirjaimeen, siksi Senni hylättiin listoilta. Sittemmin listoilla oli myös Enna, kaunis vanha nimi sekin.
Eli kumpi vain, niin kauniin nimen tyttö saa!