Ajatus elämästä ilman miestä tuntuu helpommalta kuin jatkaa liitossa tai olla suhteessa
Ajatus siitä, että olisi sinkku, on alkanut tuntua paljon helpommalta kuin eläminen parisuhteessa (olen naimisissa). Mikään uusi suhdekaan ei voisi vähempää kiinnostaa, koska ajatus siitä, että arki olisi kenenkään miehen kanssa tuntuu raskaalta.
Olen yli 40 ja arkeni on ollut kevyintä ja helpointa aina, kun olen ollut sinkku. Kotitöitä olen joutunut hoitamaan silloin selvästi vähiten ja rahaakin vaikka ruokaan on kulunut vähiten. Eikä ole joutunut kuuntelemaan kiukuttelua. Eipä kerrostaloasumisessa edes mitään ns. miesten töitä ole.
Olen ihan oikeasti alkanut kyseenalaistamaan syitä olla ylipäätään parisuhteessa. Ihan vain taatakseni oman jaksamiseni ja hyvinvointini. Olenko ainoa, joka miettii näin? Mitä hyötyä oikeasti jostain parisuhteesta on?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian paljon tälläkin palstalla on valituksia kun on erottu ja vaikkapa asumuserossa niin miehellä on uusi muija heti että kuinka se kehtaa. Kun se mies tai nainen lähtee niin se on sinkku sen jälkeen ja saa tehdä mitä itse huvittaa lain puitteissa.
Miten tämä asia liittyy aloitukseni aiheeseen?
ApOsa eroavista vaan kuvittelee niin, että on vain etuja.
En saa nyt ajatuksestasi kiinni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varautua olemaan myös lopun elämää yksin. Harva löytää hyvän uuden. Uusissa on joku muu vika.
Kannattaa opetella lukemaan. Ap on tuonut esiin, miten lähtökohtaisesti parisuhteet eivät hänelle tarjoa mitään. Miksi ihmeessä kaiken tämän jälkeen kukaan edes haluaisi parisuhteeseen, kun on jo useamman kerran todennut, että paskaahan se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian paljon tälläkin palstalla on valituksia kun on erottu ja vaikkapa asumuserossa niin miehellä on uusi muija heti että kuinka se kehtaa. Kun se mies tai nainen lähtee niin se on sinkku sen jälkeen ja saa tehdä mitä itse huvittaa lain puitteissa.
Miten tämä asia liittyy aloitukseni aiheeseen?
ApOsa eroavista vaan kuvittelee niin, että on vain etuja.
En saa nyt ajatuksestasi kiinni.
Ap
Älä välitä, ei kukaan muukaan saanut.
En minä haaveile uudesta, haaveilen elämästä ilman miestä osana arkea.
Ap