Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko, kun 90-luvulla kaikki käyttivät sitä lumenen kakkumeikkivoidetta?

Vierailija
20.01.2023 |

Käytitkö itse? Muistatko sävyn nimen?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaahtomeikkivoide Maybellinelta oli kyllä kans aikansa innovaatio.😄 Jotenkin mulla on sellainen mielikuva että se ei ollut kauheen hyvää.

Vierailija
62/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meikit kyllä kieltämättä menneet aika paljon tuosta ajasta eteenpäin (onneksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä käyttänyt.

Vierailija
65/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se joku puuterihuiskalla laitettava? Olen käyttänyt meikkipuuteria varmaan yli 20 vuotta.

Sienellä peittävämpi lopputulos, huiskalla kevyt. Pystyi käyttämään märkää tai kuivaa sientä. Enhän voi tietää, myydäänkö sitä vieläkin! Oli sininen simpukkamainen pakkaus. Ap

Äh, kyllä ysärillä sainko ihan hyviäkin meikkejä ettei tarvinnut mitään roskaa käyttää.

Vierailija
66/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah tätä nostalgiaa. Itse kaipaisin takaisin Max Factorin gold huulipunaa, oli sellainen pieni ja kapea kullanvärinen hylsy. Muistaakohan tätä kukaan muu, mainoksessa oli Madonna? Paras huulipuna ikinä, hyvä pigmentti, todella hoitava ja kestikin suht pitkään. Siitä oli joku aivan mahtava sävykin, joka sopi itselleni täydellisesti. Sitten lopettivat sen😪.

Vierailija
67/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kyllä, Lumenen sininen puuterirasia ja se Maybellinen (?) vaahtomainen meikkivoide.😁

Mä käytin tuota vaahtomeikkivoidetta. Taisi olla sen ajan mittapuulla ihan hyvää, nykyään en käyttäisi, olihan se iholle levitettynä aika ohut, mutta peittävä.

Lumenen meikkivoidepuuteriaa myös oon käyttäny ja sitä ennen Lumenen meikkivoidetta sellaisessa paksussa puikossa. Teininä aloitin meikkauksen Anytimen puuterilla, siinä oli sellainen vitivalkoinen sävy ja sitä laitettiin PALJON.

Vierailija
68/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah tätä nostalgiaa. Itse kaipaisin takaisin Max Factorin gold huulipunaa, oli sellainen pieni ja kapea kullanvärinen hylsy. Muistaakohan tätä kukaan muu, mainoksessa oli Madonna? Paras huulipuna ikinä, hyvä pigmentti, todella hoitava ja kestikin suht pitkään. Siitä oli joku aivan mahtava sävykin, joka sopi itselleni täydellisesti. Sitten lopettivat sen😪.

Hah, löytyi ja itse Madge mainostaa:

Vierailija
69/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kyllä kaikki käyttäneet kuten kommenteista huomaa. Ei ole mullekaan tuttu, vaikka ysärin teinejä/nuoria aikuisia olinkin.

Vierailija
70/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lumenen puuteri vaan vielä olis jees.

Vierailija
71/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin Cover Girlin meikit takaisin Suomeen. Rakkaudella vieläkin muistelen heidän luomivärisettiään, joka mulla oli aikoinaan.

Vierailija
72/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon kakkua nyt heti.

Vierailija
73/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaahtomeikkivoide Maybellinelta oli kyllä kans aikansa innovaatio.😄 Jotenkin mulla on sellainen mielikuva että se ei ollut kauheen hyvää.

Eikö tuota myydä vieläkin? :D

Vierailija
74/92 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ysärillä, 13 v teininä, käytössä Body Shopin meikkipuuteri ja vuoden 95 jälkeen, 16 n stagecolorin meikkivoide ja joe blascon tattoo cover sekä translucent irtopuuteri.

Vierailija
75/92 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä käyttänyt.

En minäkään, koska olin pisamanaama niin näytti karsealle jos laittoi jotai tököttiä naamaan...

Vierailija
76/92 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kaikki? En minä käyttänyt. Mutta Max Factorin Pan stickkiä käytin.

77/92 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kakkumeikkivoide?

No meikkipuuteri. Jotkut jo muistivatkin sen. Ap

Oudon sanan kyllä kehitit. Oli pakko tulla katsomaan asian merkitystä.

Vierailija
78/92 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan pitänyt lumenen meikeistä. Joten en ole tuommoista käyttänyt.

Vierailija
79/92 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan oman ikäluokkani ikonisen must-huulipunan eli Lumenen sinihylsyisen puikon sävyssä 19? Ostin omani, kun ala-aste päättyi 1997 ja tuo sävy oli ihan kaikilla. Sellainen kunnon ysäriruskea.

Vierailija
80/92 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni ysärillä tuon meikkipuuterin kun niin monet muutkin sitä käytti mutta ei sopinut mulle, meikki näkyi selvästi naamalla. Onneksi en käyttänyt siitä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän