Muistatteko, kun 90-luvulla kaikki käyttivät sitä lumenen kakkumeikkivoidetta?
Kommentit (92)
Minä en ainakaan käyttänyt, no olenkin kyllä mies...
Oliko se joku puuterihuiskalla laitettava? Olen käyttänyt meikkipuuteria varmaan yli 20 vuotta.
En kyllä muista. Onko kuvalinkkiä?
Mä en kyllä muista että kukaan olisi tuollaista käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se joku puuterihuiskalla laitettava? Olen käyttänyt meikkipuuteria varmaan yli 20 vuotta.
Sienellä peittävämpi lopputulos, huiskalla kevyt. Pystyi käyttämään märkää tai kuivaa sientä. Enhän voi tietää, myydäänkö sitä vieläkin! Oli sininen simpukkamainen pakkaus. Ap
En muista mitään Lumenen tuollaista, vaan sen Anytimen sinisen meikkipuuterin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sienellä peittävämpi lopputulos, huiskalla kevyt. Pystyi käyttämään märkää tai kuivaa sientä. Enhän voi tietää, myydäänkö sitä vieläkin! Oli sininen simpukkamainen pakkaus. Ap
Taisi olla ihan perinteinen meikkipuuteri.
Joo nyt muistan. Tummansininen pakkaus, käytin!!
Nonni, kiitos vaan, alkoi tehdä mieli kakkua.
Eikö se ollu Lumenen meikkipuuteri? Kaikilla lukiossa oli sitä, sävy vaan vaihteli.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kakkumeikkivoide?
No meikkipuuteri. Jotkut jo muistivatkin sen. Ap
https://keskustelu.suomi24.fi/t/2739983/luottokamat
4. Lumene kakkupuuteri translucent.. ah miten ihanan pehmeä kuin pumpuli.. todella loistava!
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mistä hitosta muuten tollanen termi on tullut, mikä siinä puuterissa muistutti kakkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mistä hitosta muuten tollanen termi on tullut, mikä siinä puuterissa muistutti kakkua?
Siis vedin ihan hatusta tuon termin. Ap
En tainnut käyttää. Muistan että muut sutivat kuin viimeistä päivää jotain puuteria, en tiedä mitä.
Kukaan ei vielä ole muistanut sävyjen nimiä. Yksi taisi olla Maitokaakao. Ap
Vierailija kirjoitti:
En muista mitään Lumenen tuollaista, vaan sen Anytimen sinisen meikkipuuterin.
Muistan kanssa Anytimen, sitäkin sai myös kostealla sienellä laittaa. Tuli tosi "luonnollinen" lopputulos niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vedin ihan hatusta tuon termin. Ap
No ei sitten mikään ihme, ettei kukaan sitä muista 🙄
Ihmisestä näki päältä, että nyt on sitä naamassa.