Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko, kun 90-luvulla kaikki käyttivät sitä lumenen kakkumeikkivoidetta?

Vierailija
20.01.2023 |

Käytitkö itse? Muistatko sävyn nimen?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se! Oli mulla ja pitkään käytössä.

Vierailija
22/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät käyttäneet, kun en ole koskaan kuullutkaan siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoititko nyt termin kakkumaskaraan?

Muistan Lumenen meikkipuuterin. Sellainen kovamuovinen sininen rasia. Sisäkannessa peili, totta kai. Saattaa olla, että jossain varaston perukoilla vanhassa meikkipussissa on sellainen edelleen.

Vierailija
24/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mattasempi oli vielä parempi, kun niitä oli kokomattaa ja puolipeittävää. Mulla oli se täysmatta, muistaakseni valkoinen putkilo.

Vierailija
25/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoititko nyt termin kakkumaskaraan?

Muistan Lumenen meikkipuuterin. Sellainen kovamuovinen sininen rasia. Sisäkannessa peili, totta kai. Saattaa olla, että jossain varaston perukoilla vanhassa meikkipussissa on sellainen edelleen.

Juuri tuo sininen peilillä. Ap

Vierailija
26/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen on ollut kakkuripsaria. Sitä kostutettiin esim. syljellä ja sitten hangattiin harjaan väriä ja sen jälkeen ripsiin.

Vierailija
27/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mattasempi oli vielä parempi, kun niitä oli kokomattaa ja puolipeittävää. Mulla oli se täysmatta, muistaakseni valkoinen putkilo.

Nyt ei puhuta putkilosta. Lue ketju.

Vierailija
28/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa ei ollutkaan tästä kyse. No muistan kuitenkin tämänkin.

Vierailija
29/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs nyt on muodissa? Niitä kun tuppaa tulemaan ja menemään massan mielen mukaan. Aurinkopuuteri?

Vierailija
30/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, koska niin ei ollut. Minäkään esimerkiksi en käyttänyt. Ensimmäistä kertaa edes kuulen tuollaisesta tuotteesta. 

N42

Vierailija
31/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soo soo niin. Muuten täti hermostuu!

Vierailija
32/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen on ollut kakkuripsaria. Sitä kostutettiin esim. syljellä ja sitten hangattiin harjaan väriä ja sen jälkeen ripsiin.

https://a.wikicell.org/knowledges/How-to-Apply-Cake-Mascara.webp

Vierailija
33/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tällaista sontaa jaksa viestitolkulla lukea. 

Vierailija
34/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin ekana Body shopin meikkipuuteria, sitten Lumenen ultra light-meikkivoidetta ja olisiko ollut Anytimen puuteria. Tuo ultra light oli ihan mahtavaa kunnes koostumus muutettiin jostain syystä tahmaisemmaksi.

Vierailija
35/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin. Eihän kukaan pakota edes avaamaan ketjua!

Vierailija
36/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin. Eihän kukaan pakota edes avaamaan ketjua!

Missä kohtaa väitettiin, että pakottaa? 

Vierailija
37/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkumeikit rules

Meikkaan kakkuni joka kerta kun leivon kakun.

Vierailija
38/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytin ekana Body shopin meikkipuuteria, sitten Lumenen ultra light-meikkivoidetta ja olisiko ollut Anytimen puuteria. Tuo ultra light oli ihan mahtavaa kunnes koostumus muutettiin jostain syystä tahmaisemmaksi.

Minäkin käytin jossain vaiheessa ultra lightia! Ostaisin yhä, se oli täydellinen tuote! Ap

Vierailija
39/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, koska niin ei ollut. Minäkään esimerkiksi en käyttänyt. Ensimmäistä kertaa edes kuulen tuollaisesta tuotteesta. 

N42

Isohko, sinisessä pakkauksessa missä peili ja sienimäinen tyyny jonka saattoi kastella milloin tuote liukui iholla helposti ja siitä jäi tasainen peittävä pinta. Kuivana saattoi käyttää enemmän puuterin tavoin.

Vierailija
40/92 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ensimmäinen ripsiväri oli juurikin punaisessa muovikotelossa ollut kakkumaskara, olikohan Anytimen..? Onkohan kakkumaskaroita enää myynnissä?

Joo, toiset kostuttivat sitä syljellä, mikä tietysti oli aivan järjettömän epähygieenistä. Itse käytin siinä aina vettä hanasta.

Likkakaveri käytti 80-luvulla meikkivoiteena sellaista älyttömän peittävää meikkivoidepuikkoa, olikohan nimeltään Panstick? Sillä oli paha akne ja puikko peitti punaisuuden, mutta teki ihosta omituisen vahamaisen näköisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä