Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos kohtaisit ihastuksesi nyt kadulla?

Vierailija
20.01.2023 |

?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, miten olen yhtäkkiä kadulla vaikka juuri äsken olin omalla sohvallani.

Vierailija
2/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään. Mies ei voi naisia pysäytellä kadulla koska sitä pidetäämn ahdisteluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

En tekisi mitään. Mies ei voi naisia pysäytellä kadulla koska sitä pidetäämn ahdisteluna.

Etkö edes moikkaisi?

Vierailija
4/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Etkö edes moikkaisi?

No en tietenkään ettei se luule mitään.

Vierailija
5/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, että kenet niistä? Jos kyse menneistä, niin en varmaankaan reagoisi mitenkään, jos sattuisin edes tunnistamaan. Jos kyse pitkäaikaisihastuksestani (noin parikymmentä vuotta) näyttelijä Kathleen Robertsonista, niin ajattelisin varmaan näkeväni harhoja. On verrattaen pieni todennäköisyys, että hän talsisi vastaani täällä Suomessa.

Vierailija
6/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelisin kai ohi koska en tunnistaisi. Olen ihastunut henkilöön jonka ulkonäköä en edes tiedä. Tekee youtubessa videoita ja hänen äänensä on aivan ihana ja luonnekin vaikuttaa kivalta.

Vierailija
7/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinainen ihastus, vaan kova kaipaus ja rakkaus.

Halaisin.

Vierailija
8/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin tehdä vaikutuksen tekemällä kärrynpyörän

M37

Vierailija
9/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaisin iloisesti, olisi kyllä päivän piristys koska en ole vuoteen hänet nähnyt.

Vierailija
10/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin, miten olen yhtäkkiä kadulla vaikka juuri äsken olin omalla sohvallani.

Ja minä myös sitä, että miksi hän olisi yhtäkkiä kadulla vaikka juuri nyt on keittiössä.

Vierailija
11/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastuisin. Ajattelisin että onpa ollut pitkä lento Suomeen saakka.

Vierailija
12/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaisin hymyillen ja pysähtyisin hetkeksi vaihtamaan kuulumisia. Kyselisin miten on viihtynyt siellä missä nyt on. Lyhyen sananvaihdon jälkeen sanottaisiin moikat ja lähdettäisiin omiin suuntiin.

Vierailija
13/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei tekisi elettäkään tullakseen juttelemaan tai moikkaisi, niin yrittäisin vaan olla kuin en olisikaan. Eli neutraalisti, mahdollisimman huomaamaton ja olematon. Jos olisi jokin piilopaikka, niin menisin piiloon. 

Vierailija
14/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilisin ja katsoisin suoraan sieluun :D

N22

Vierailija
15/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilisin ja katsoisin suoraan sieluun :D

N22

:D Minä 22-vuotiaana kun näin ihastuksen kadulla: hyppään UFFin laatikon taakse ja kuikuilen sieltä sitten salaa, että siellä se menee. Typerintä tuossa oli se, että minulla oli jo juttua tuon miehen kanssa, mutta en jotenkin osannut kohdata yhtäkkiä kadulla ja menin paniikkiin. 

N30

Vierailija
16/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraisin tai vaihtaisin katua, koska emme ole viimeisen ihastuksen kanssa missään väleissä. Tunne on myös ilmeisesti molemminpuolinen (mikä onkin helpompaa)

Mutta joo, tässä haettiin kohtaamista nykyisen ihastuksen kanssa. Sellaista ei nyt ole,  mutta jos olisi, eikä hän vaikuttaisi liian kiireiseltä, niin alottaisin hymyillen juttelun jostain ajankohtaisesta aiheesta, mikä ei ole kummallekaan henkilökohtainen. Nopeasti eleistä ja silmistä selviää onko flirtille ja jatkolle aihetta.

Vierailija
17/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin saarnan!

Vierailija
18/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin joko sais vähän edes sormella koittaa

Vierailija
19/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteaisin mielessäni, että siinäpä kulkee upea ihminen, ja jatkaisin matkaa, koska minulla on ongelmia jo entuudestaan riittävästi. ei siihen tarvita ihastuksia enää enempää asioita sotkemaan. 

Vierailija
20/45 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelisin mahdollisimman resting bitch facella ohi. Tosin en usko että hän edes tunnistaisi mua enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi