Mitä tekisit, jos kohtaisit ihastuksesi nyt kadulla?
Kommentit (45)
Moikkaisin ja häipyisin paikalta mahdollisimman nopeasti.
Jäisin juttelemaan. Hän tietää asian. Emme vielä voi olla yhdessä.
Moikkasin. Hän ei tosin tule vastaan.
Juoksisin piiloon välittömästi. Sen vuoksi edelleen sinkkuna, vaikka ikää jo päälle 40
Moikkaisin. Jos olisin liikkeellä yksin ja hän oli yksin, niin voisin jäädä juttelemaan hetkeksi.
Yrittäisin moikata siten, ettei hän arvaa ihastustani (vaikka varmaan arvaa silti).
Moikkaisin, mahdollisesti vaihtaisin sanasen ja jatkaisin matkaa.
Miehenä tietysti nostaisin lakkia, hymyilisin ja jatkaisin matkaa.
Moikkaisin, vaihtaisin kuulumiset ja jatkaisin matkaa. Kävellessä katsoisin vielä olan yli nähdäkseni hänen peppunsa.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin tehdä vaikutuksen tekemällä kärrynpyörän
M37
Minä helikopterin!
M48
Halaisin lujaa enkä päästäisi häntä enää karkuun
Pidättäytyisin siittimeni jäykistämisestä hetipaikalla. Aivan ensimmäiseksi varmistuisin - keinolla tai toisella - että hän on huomannut minut. Sitten jäykistäisin siittimeni ja lähestyisin ihastustani.
Vaikeaa olisi eikä tietoa mitä tapahtuisi. Luultavasti totaali cooli ignooraus. Pelottaa ihan jos tälläinen tilanne tulee vielä joskus eteen että pitääkö kääntää selkä vai mitä ihmettä. Tilanne olisi hyvin vaikea.
Varmaan vingahtaisin - toivottavasti en ääneen. Sitten moikkaisin ja yrittäisin vaan olla coolina.
Ei ole kyllä tuo coolius mitenkään mun alaa. Kerran ihastus tarjosi mulle kyydin työpaikan kohteesta toiseen, kun satuttiin olemaan samassa paikassa. Kieltäydyin, mutta sitten muutin mieleni ja hyppäsin kuitenkin repsikan paikalle.....samalla yliselittäen miten olen vähän liian itsenäinen välillä, avun vastaanottaminen on vaikeaa ja miten unohdan miten ihmiset välillä toimii. Se onneksi nauroi.
En mitään. Ei se/ne edes tunnistaisi.
nähdä
Tuon tahtoisin nähdä 😁