En ole ikinä miehille ykkös nainen
On vain kokemusta avoimesta suhteessa missä olin se toinen nainen. Sitten kokemuksia pelimiehistä jotka haluavat parempaa naista. Tämä alkaa kyllästyttämään.
Kommentit (69)
Mitä olet tehnyt asian eteen että olisit ykkös nainen? Sii muuta kuin vaatinut sitä roolia tekemättä mitään asian eteen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt asian eteen että olisit ykkös nainen? Sii muuta kuin vaatinut sitä roolia tekemättä mitään asian eteen?
Olen säästänyt neitsyyteni hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen säästänyt neitsyyteni hänelle.
Miesten puolella on anaalineitsyitä. Enempi valikoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on helposti ratkaistavissa.
Pudota rimaa miehen pinnallisen tason suhteen niin löydät miehen jolle sinä olet se parhain mahdollinen jonka hän voi saada.
Tämä on se juttu jonka naiset monesti unohtavat, että kaikki riippuu omasta rimasta miehille.
Kokeiltu ne rumat miehet vasta pinnallisia ovatkin, varmaan kun sitä ulkonäköä ei itseltä löydy. Ruma mies kuolasi jatkuvasti muiden naisten perään. Vieläpä sellaisten joihin hänellä ei olisi ikinä saumaa.
Eri
Olisiko tässä tyypillistä yleistämistä taas? 🤔
- ne rumat miehet vasta pinnallisia ovatkin (= rumien miesten joukko tai jopa ne kaikki)
- Ruma mies kuolasi jatkuvasti muiden naisten perään (= yksi ruma mies)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pudota rimaa miehen pinnallisen tason suhteen niin löydät miehen jolle sinä olet se parhain mahdollinen jonka hän voi saada.
Tämä on se juttu jonka naiset monesti unohtavat, että kaikki riippuu omasta rimasta miehille.
Kokeiltu ne rumat miehet vasta pinnallisia ovatkin, varmaan kun sitä ulkonäköä ei itseltä löydy. Ruma mies kuolasi jatkuvasti muiden naisten perään. Vieläpä sellaisten joihin hänellä ei olisi ikinä saumaa.
Eri
- ne rumat miehet vasta pinnallisia ovatkin (= rumien miesten joukko tai jopa ne kaikki)
Ainoa syy naisen pitämiselle on monistautuminen. Neitsyys häviää yhdessä yössä. Naisesta muotoutuu nainen. Menee viikkoja. Aamupalalla saat tietää 130 000 euron laskusta. Hyvällä tuurilla maksut menee puoliksi seuraavan 18 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tällä hetkellä ykkösnainen kahdelle miehelle. Siinäkin on ongelmansa.
Rakastan molempia.
Onhan siinä, taudit leviää, näillä miehillä kun on myös ne kakkosnaiset jne.
Olen naimisissa ja minulla on lisäksi poikaystävä. Olemme kaikki akateemisia ihmisiä (maistereita ja tohtoreita) ja osaamme pitää huolta itsestämme.
Mutta tosiaan, kahta miestä voi rakastaa samaan aikaan yhtä paljon.
Sukupuolitauti ei tiedä ootko tohtori vai mikä. Isommassa joukossa saattaa olla mukana muutama henkilö joka valehtelee käyttävänsä aina ja kaikkien kanssa kortsua. Kaikki nimittäin ei tykkää käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuot pöytään?
Aloitetaan perusteista. Miellätkö itsesi subiksi vai domiksi? Haetko pehmeää vaiko johtavaa miestä? Katsos kun... maskuliininen mies ei useinkaan halua toista maskuliinia. Jotkut joo mut tosi harva. Käytä sekunti selventämään itsellesi mies ihanne ja vastaako oma luonne ihannetta. Googlaa lisätietoa submissive/dominante in relationships.
Dark/light feminine energy on toinen.
En ap, mutta mikähän siinä on, että vaikka viehätyn johtavista miehistä ja ennemmin alistun ( ei nyt BDSM meininkiä kuitenkaan) niin seuraani hakeutuvat ns pehmeät miehet, jotka toivovat minun tekevän päätökset?
Kerrotko mitä on dark/light feminine energy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Ainoa syy naisen pitämiselle on monistautuminen. Neitsyys häviää yhdessä yössä. Naisesta muotoutuu nainen. Menee viikkoja. Aamupalalla saat tietää 130 000 euron laskusta. Hyvällä tuurilla maksut menee puoliksi seuraavan 18 vuoden aikana.
Henkilökohtaiset velat ovat henkilökohtaisia. Yhteinen asuntolaina on asia erikseen.
Itseään kunnollisena mainostavat ovat usein niitä pahimpia.