Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä miehille ykkös nainen

Vierailija
20.01.2023 |

On vain kokemusta avoimesta suhteessa missä olin se toinen nainen. Sitten kokemuksia pelimiehistä jotka haluavat parempaa naista. Tämä alkaa kyllästyttämään.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli valitset liian tasokkaita miehiä, jonka takia et tietenkään ole näille miehille ykkösnainen.

Mutta koska sanot, että et aio tiputtaa rimaa niin jatkossakaan tilanne ei muutu mihinkään.

Joka kerta sama juttu.

Haluaisitko että sinut valitsisi joku sillä perusteella ettei haluaisi oikeastaan olla sinun kanssa, mutta haluaisi sen parisuhteen? Miten luulet, että tässä kävisi?

Vierailija
22/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hyvännäköinen? Hyvännäköiset päätyvät yleensä kakkosnaiseksi. Miehet ei ota ykkösnaiseksi kauniita. Vaimon on oltava ruma, sillä vaimon tehtävä on pysyä kotona, pysyä syhteessa, pysyä uskollisena ja tehtävä + huolehdittava lapsista. Vaimon tehtävä on antaa miehelle status, että miehellä on perhe, se lisää kunnioitusta. Kakkosnainen on se joka on seksiä varten ja jolle ostetaan korut.

Naisen on valittava haluaako olla ykkösnainen vai kakkosnainen. Jos haluat ykköseksi, älä satsaa ulkonäköön jne.

Olen nainen ja tämä on miesten kertomaa, sieltä referoin. En pidä tästä, että asia on näin, mutta minkäs teet.

Keskinkertaisen näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hyvännäköinen? Hyvännäköiset päätyvät yleensä kakkosnaiseksi. Miehet ei ota ykkösnaiseksi kauniita. Vaimon on oltava ruma, sillä vaimon tehtävä on pysyä kotona, pysyä syhteessa, pysyä uskollisena ja tehtävä + huolehdittava lapsista. Vaimon tehtävä on antaa miehelle status, että miehellä on perhe, se lisää kunnioitusta. Kakkosnainen on se joka on seksiä varten ja jolle ostetaan korut.

Naisen on valittava haluaako olla ykkösnainen vai kakkosnainen. Jos haluat ykköseksi, älä satsaa ulkonäköön jne.

Olen nainen ja tämä on miesten kertomaa, sieltä referoin. En pidä tästä, että asia on näin, mutta minkäs teet.

Sä oot nyt ymmärtänyt väärin. Yrität syöttää tuota samaa soopaa, että jokainen nainen päätyy joko ykköseksi tai kakkoseksi. Jos olisi pakko valita niin valitsisin jälkimmäisen. Mieluiten ilman jos noi olisi ne vaihtoehdot. Toope.

Vierailija
24/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan tosissaan kuvittele, että mies jolla on salasuhde tällä pysyy joku status? Että ruma ja ilkeä vaimo sellaisen antaa. Salli mun nauraa.

Vierailija
25/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on helposti ratkaistavissa.

Pudota rimaa miehen pinnallisen tason suhteen niin löydät miehen jolle sinä olet se parhain mahdollinen jonka hän voi saada.

Tämä on se juttu jonka naiset monesti unohtavat, että kaikki riippuu omasta rimasta miehille.

Oletko miettinyt omaa käytös? Nyky miehet eivät pidä naisista jotka kittaavat  kaljaa ja viiniä,kuin haisevat tupakalle ja syystä tai toisesta eivät ole työelämä.

Vierailija
26/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on helposti ratkaistavissa.

Pudota rimaa miehen pinnallisen tason suhteen niin löydät miehen jolle sinä olet se parhain mahdollinen jonka hän voi saada.

Tämä on se juttu jonka naiset monesti unohtavat, että kaikki riippuu omasta rimasta miehille.

Oletko miettinyt omaa käytös? Nyky miehet eivät pidä naisista jotka kittaavat  kaljaa ja viiniä,kuin haisevat tupakalle ja syystä tai toisesta eivät ole työelämä.

En tee mitään niistä ja olen töissä, ap.

Vierailija
27/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai, ja ap joka on mies, aloittaa taas saarnansa miksi paskoja miehiä pitäisi kelpuuttaa. Ei pidä, koskaan.

Kohta alkaa miesten kuvien postaaminen tänne, kuuluu tyypin pakkomielteeseen. Tyyppi on kaapissa, ja ilmeisesti se näkyy myös päällepäin, mutta hän ei itse halua tajuta asiaa.

Vierailija
28/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli valitset liian tasokkaita miehiä, jonka takia et tietenkään ole näille miehille ykkösnainen.

Mutta koska sanot, että et aio tiputtaa rimaa niin jatkossakaan tilanne ei muutu mihinkään.

Joka kerta sama juttu.

Haluaisitko että sinut valitsisi joku sillä perusteella ettei haluaisi oikeastaan olla sinun kanssa, mutta haluaisi sen parisuhteen? Miten luulet, että tässä kävisi?

Haluaisitko että sinut valitsisi joku sillä perusteella että olet ulkonäöllisesti "missi/mistertasoa"

Vierailija
29/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantai, ja ap joka on mies, aloittaa taas saarnansa miksi paskoja miehiä pitäisi kelpuuttaa. Ei pidä, koskaan.

Kohta alkaa miesten kuvien postaaminen tänne, kuuluu tyypin pakkomielteeseen. Tyyppi on kaapissa, ja ilmeisesti se näkyy myös päällepäin, mutta hän ei itse halua tajuta asiaa.

Olen nainen ja en halua paskaa miestä. Ap

Vierailija
30/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisten kansaa kuitenkin kerrot pyörineesi.

Vierailija
31/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisten kansaa kuitenkin kerrot pyörineesi.

Kyllä ja kirjoitin myös olevani kyllästynyt paskoihin miehiin.

Vierailija
32/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta sama juttu.

Osaatko hypätä miesten saappaisiin ja ajatella kun miehen teoilla tai sanoilla ei ole lopulta mitään merkitystä siihe jätetäänkö mies vai ei kun naiset etsivät koko ajan parempaa itselleen ja paremman löytyessä mies jätetään heti

Vierailija
33/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta sama juttu.

Osaatko hypätä miesten saappaisiin ja ajatella kun miehen teoilla tai sanoilla ei ole lopulta mitään merkitystä siihe jätetäänkö mies vai ei kun naiset etsivät koko ajan parempaa itselleen ja paremman löytyessä mies jätetään heti

Edelleen. Parisuhde ei ole ihmisoikeus. Kukaan ei oo sulle mitään velkaa. Olet ymmärtänyt väärin. Pariutuminen tapahtuu siksi, koska kaksi ihmistä kokee riittävästi vetoa toisiinsa. 

Vierailija
34/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioita itseäsi (älä ryhdy kakkosnaiseksi tai avoimeen suhteeseen) niin muutkin kunnioittavat sinua.

Tässä varmasti piilee totuuden siemen.

Kun tunnistaa omat rajansa ja arvonsa sekä kunnioittaa toisen rajoja ja arvoja, sitä saa vastavuoroisesti myös muiden kunnioitusta omilleen.

Vierailija
35/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Kakkosnaiselle' on aina käyttöä.

Vierailija
36/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Kakkosnaiselle' on aina käyttöä.

Mitä käyttöä

Vierailija
37/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuot pöytään?

Aloitetaan perusteista. Miellätkö itsesi subiksi vai domiksi? Haetko pehmeää vaiko johtavaa miestä? Katsos kun... maskuliininen mies ei useinkaan halua toista maskuliinia. Jotkut joo mut tosi harva. Käytä sekunti selventämään itsellesi mies ihanne ja vastaako oma luonne ihannetta. Googlaa lisätietoa submissive/dominante in relationships.

Dark/light feminine energy on toinen.

Mitä vit un perusteita nuo muka ovat? Sinkut voisi olla tässä keskustelussa hiljaa.

Vierailija
38/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ap:n mielestä sitten hyvä mies ja millainen paska mies?

Omasta mielestä p mies on sellainen jolla on psykopisteitä paljon. Näillä on taipumus ajaa vain omaa etuaan. Ne voi kyllä olla menestyneitä, hyvännäköisiä, karismaattisia, tarvittaessa pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä. Jos sinulle riittää kulissi niin silloin tähtäät tällaiseen mieheen. Jotta saat sen mitä haluat niin ota selvää, älä anna naruttaa itseäsi, ole tietoinen siitä millaisia ihmiset todella ovat. Oletko itse hyvin taloudellisesti pärjäävä? Jos sinulle riittää kulissit, mieti, oletko valmis kustantamaan myös miehesi kakkosnaiselle ostamat lahjat.

Vierailija
39/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tällä hetkellä ykkösnainen kahdelle miehelle. Siinäkin on ongelmansa.

Rakastan molempia.

Vierailija
40/69 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuot pöytään?

Aloitetaan perusteista. Miellätkö itsesi subiksi vai domiksi? Haetko pehmeää vaiko johtavaa miestä? Katsos kun... maskuliininen mies ei useinkaan halua toista maskuliinia. Jotkut joo mut tosi harva. Käytä sekunti selventämään itsellesi mies ihanne ja vastaako oma luonne ihannetta. Googlaa lisätietoa submissive/dominante in relationships.

Dark/light feminine energy on toinen.

Ja höpöhöpö. Vähän kuin horoskooppimerkkien tutkijat.

Ap on yksin. Nykyään miehen ei tarvitse tyytyä. Pelkkä hengittäminen ei riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän