En ole ikinä miehille ykkös nainen
On vain kokemusta avoimesta suhteessa missä olin se toinen nainen. Sitten kokemuksia pelimiehistä jotka haluavat parempaa naista. Tämä alkaa kyllästyttämään.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hyvännäköinen? Hyvännäköiset päätyvät yleensä kakkosnaiseksi. Miehet ei ota ykkösnaiseksi kauniita. Vaimon on oltava ruma, sillä vaimon tehtävä on pysyä kotona, pysyä syhteessa, pysyä uskollisena ja tehtävä + huolehdittava lapsista. Vaimon tehtävä on antaa miehelle status, että miehellä on perhe, se lisää kunnioitusta. Kakkosnainen on se joka on seksiä varten ja jolle ostetaan korut.
Naisen on valittava haluaako olla ykkösnainen vai kakkosnainen. Jos haluat ykköseksi, älä satsaa ulkonäköön jne.
Olen nainen ja tämä on miesten kertomaa, sieltä referoin. En pidä tästä, että asia on näin, mutta minkäs teet.
Eikai kukaan tosissaan kuvittele, että mies jolla on salasuhde tällä pysyy joku status? Että ruma ja ilkeä vaimo sellaisen antaa. Salli mun nauraa.
Tottakai pysyy, sehän on salasuhde, kakkoset ovat salalsuhteita. Tiedän, sinulla nyt on silmät kiinni vaan.
Ap, ole oman elämäsi ykkösnainen. Minä ainakin olen, enkä huoli muuta kuin miehen jota voin pitää elämäni ykkösmiehenä.
Luusereita en huoli. Miksi huolisin? Älä sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tällä hetkellä ykkösnainen kahdelle miehelle. Siinäkin on ongelmansa.
Rakastan molempia.
Onhan siinä, taudit leviää, näillä miehillä kun on myös ne kakkosnaiset jne.
Olen naimisissa ja minulla on lisäksi poikaystävä. Olemme kaikki akateemisia ihmisiä (maistereita ja tohtoreita) ja osaamme pitää huolta itsestämme.
Mutta tosiaan, kahta miestä voi rakastaa samaan aikaan yhtä paljon.
Olisit kelpuuttanut meitä kunnollisia miehiä etkä olisi alkanut jännämiesten patjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on helposti ratkaistavissa.
Pudota rimaa miehen pinnallisen tason suhteen niin löydät miehen jolle sinä olet se parhain mahdollinen jonka hän voi saada.
Tämä on se juttu jonka naiset monesti unohtavat, että kaikki riippuu omasta rimasta miehille.
Kokeiltu ne rumat miehet vasta pinnallisia ovatkin, varmaan kun sitä ulkonäköä ei itseltä löydy. Ruma mies kuolasi jatkuvasti muiden naisten perään. Vieläpä sellaisten joihin hänellä ei olisi ikinä saumaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioita itseäsi (älä ryhdy kakkosnaiseksi tai avoimeen suhteeseen) niin muutkin kunnioittavat sinua.
Tässä varmasti piilee totuuden siemen.
Kun tunnistaa omat rajansa ja arvonsa sekä kunnioittaa toisen rajoja ja arvoja, sitä saa vastavuoroisesti myös muiden kunnioitusta omilleen.
Niin että jos jotakin petetään niin se ei ole tätä tehnyt. Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pudota rimaa miehen pinnallisen tason suhteen niin löydät miehen jolle sinä olet se parhain mahdollinen jonka hän voi saada.
Tämä on se juttu jonka naiset monesti unohtavat, että kaikki riippuu omasta rimasta miehille.
Kokeiltu ne rumat miehet vasta pinnallisia ovatkin, varmaan kun sitä ulkonäköä ei itseltä löydy. Ruma mies kuolasi jatkuvasti muiden naisten perään. Vieläpä sellaisten joihin hänellä ei olisi ikinä saumaa.
Eri
Miten niin ei olisi saumaa? Tasoja ei ole olemassa joten olisi vain henkilökemioista kiinni olisiko tuolla miehellä kuolattujen naisten kanssa saumaa.
Ota mahdollisimman ruma mies ja sellaiset haluaa kyllä vakavan parisuhteen koska eivät saa usein tilaisuuksia olla naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on ap:n mielestä sitten hyvä mies ja millainen paska mies?
Omasta mielestä p mies on sellainen jolla on psykopisteitä paljon. Näillä on taipumus ajaa vain omaa etuaan. Ne voi kyllä olla menestyneitä, hyvännäköisiä, karismaattisia, tarvittaessa pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä. Jos sinulle riittää kulissi niin silloin tähtäät tällaiseen mieheen. Jotta saat sen mitä haluat niin ota selvää, älä anna naruttaa itseäsi, ole tietoinen siitä millaisia ihmiset todella ovat. Oletko itse hyvin taloudellisesti pärjäävä? Jos sinulle riittää kulissit, mieti, oletko valmis kustantamaan myös miehesi kakkosnaiselle ostamat lahjat.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hyvännäköinen? Hyvännäköiset päätyvät yleensä kakkosnaiseksi. Miehet ei ota ykkösnaiseksi kauniita. Vaimon on oltava ruma, sillä vaimon tehtävä on pysyä kotona, pysyä syhteessa, pysyä uskollisena ja tehtävä + huolehdittava lapsista. Vaimon tehtävä on antaa miehelle status, että miehellä on perhe, se lisää kunnioitusta. Kakkosnainen on se joka on seksiä varten ja jolle ostetaan korut.
Naisen on valittava haluaako olla ykkösnainen vai kakkosnainen. Jos haluat ykköseksi, älä satsaa ulkonäköön jne.
Olen nainen ja tämä on miesten kertomaa, sieltä referoin. En pidä tästä, että asia on näin, mutta minkäs teet.
Ja sinä uskot mitä pettäjämiehet tarinoivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuot pöytään?
Aloitetaan perusteista. Miellätkö itsesi subiksi vai domiksi? Haetko pehmeää vaiko johtavaa miestä? Katsos kun... maskuliininen mies ei useinkaan halua toista maskuliinia. Jotkut joo mut tosi harva. Käytä sekunti selventämään itsellesi mies ihanne ja vastaako oma luonne ihannetta. Googlaa lisätietoa submissive/dominante in relationships.
Dark/light feminine energy on toinen.Mitä vit un perusteita nuo muka ovat? Sinkut voisi olla tässä keskustelussa hiljaa.
Miksi sinkkujen pitäisi olla hiljaa?
Sinkkuus ei ole useimmilla läpi aikuiselämän oleva tila. Sinkulla voi olla hyvinkin näkökulmaa tuoda tilanteeseen oman kokemuksensa kautta juuri kyseiseen ongelmaan. Kaikki sinkut eivät ole sinkkuja samoista syistä.
Niin, ja itse en ole sinkku, mutta olen toki ollut. Miten muuten päättelit, että edellinen kommentoija on sinkku? Oletko miettinyt, että kuinka oma käyttäytymisesi vaikuttaa parisuhteisiisi, kun kommenttisi perusteella tuot ns. pöytään asioita, joita ei ole esitetty?
Joskus sinkkuus ja se, että tulee petetyksi, johtuu ihan itsestä. Ei sitä tarvitse tietenkään sietää, mutta itseään voi katsoa myös peilistä.
Sinällään muuten kommentoimasi aihe meni itseltäni ihan ohi, olen sillä tavalla yksinkertainen, mutta älyään ei pysty kehittämään enempää niin sitten näitä muita taitoja ainakin voi yrittää kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Miten niin ei olisi saumaa? Tasoja ei ole olemassa joten olisi vain henkilökemioista kiinni olisiko tuolla miehellä kuolattujen naisten kanssa saumaa.
Ehkä paksulla lompakolla :D
Ootko miettiny, miksi päädyt aina kakkosrooliin? On olemassa törppöjä, huonolla moraalilla ja itsetunnolla varustettuja miehiä, jotka haluavat itselleen kakkosnaisen / varavaihtoehdon. Tällainen toiminta buustaa miehen egoa, kun hän kuvittelee olevansa haluttu. Samalla tuo vallankäyttö hivelee miehen itsetuntoa, kun hän saa ohjailla naisten elämää omien mieltymystensä mukaan. Mies nauttii siitä, että kuvittelee olevansa jotenkin ohjaksissa ja naiset vain seuraavat hänen temppujaan nöyrinä ja mukautuvina.
Kukaan omanarvontuntoinen nainen, joka tunnistaa omat rajansa, tarpeensa ja haluaa elää arvojensa mukaista elämää, ei lähde tuollaiseen peliin mukaan. Tällaisia naisia arvostetaan, kunnioitetaan ja heidän ajatuksiaan kuunnellaan. Sitten on naisia, joilla on jostain syystä omat rajat vähän hukassa eivätkä he osaa sanoa ei, koska haluavat miellyttää ja saada hyväksyntää muilta ihmisiltä. Tällaiset naiset päätyvät hyvin helposti kakkosvaihtoehdoiksi ja nämä törpöt miehet kyllä tunnistavat nämä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli valitset liian tasokkaita miehiä, jonka takia et tietenkään ole näille miehille ykkösnainen.
Mutta koska sanot, että et aio tiputtaa rimaa niin jatkossakaan tilanne ei muutu mihinkään.
Joka kerta sama juttu.
Niin. Sanonnan mukaanhan jos tekee asian aina samalla tavalla, ei pidä odottaa erilaista lopputulosta.
(Sanamuoto saattoi olla eri, mutta idea oli tuo. Muistelin Einsteinin sanomaksi väitetyn, mutta kahlasin pitkää listaa Einstein's Quotes enkä löytänyt)
Eihän tuo nyt sovi tähän mitenkään. Siis tasolla tarkoittanet melko pinnallisia kriteerejä (koulutus, työpaikka, tulot, ulkonäkö, elämänhallinta). Tottakai voidaan ottaa vaikka viisi noilla kriteereillä täysin samanlaista miestä riviin ja jonkun heidän kanssaan luonteet natsaa ja toisten ei. Eli neljän kanssa saattaa päätyä kevyeen suhteeseen, mutta viidennen kanssa onkin täydellinen match.
Parisuhteessa kun taso on vasta ns. perusfiltteri, jolla määritellään joukko, josta sopivaa etsitään. Sen joukon sisällä voi olla hyvinkin eri luonteisia ja eri toiveilla varustettuja miehiä, joista joku voi olla sopiva, vaikka toiset eivät olleetkaan.
Sen sitä saa kun mätsää itseään korkeampitasoisia miehiä tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan molempia.
Olen naimisissa ja minulla on lisäksi poikaystävä. Olemme kaikki akateemisia ihmisiä (maistereita ja tohtoreita) ja osaamme pitää huolta itsestämme.
Siis joku naistutkimuksen tohtori tms.? Onko puolikalju? Tohtoreita ja maistereitakin on moneen lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Eli valitset liian tasokkaita miehiä, jonka takia et tietenkään ole näille miehille ykkösnainen.
Mutta koska sanot, että et aio tiputtaa rimaa niin jatkossakaan tilanne ei muutu mihinkään.
Joka kerta sama juttu.
Ja joka kerta tasojankkaaja saapuu ketjuun alta aika yksikön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Tää on ihan totta, jollain tapaa kompensoivat sitä puuttellista ulkonäköään tuolla touhulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan molempia.
Hah! Tuo akateemisuus... taas tätä.
No, kuvottavaa polymeininkiä kuitenkin.